Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Häirikkönaapuri alkaa selvästi hiiltymään mun kerran tunnissa tapahtuvasta imuroinnista,,
nyt vaan rukoillaan että se keräis rohkeutensa ja uskaltais tulla päälle :)

sais sekin vähän vaihtelua naisten hakkaamiseen.

Vittu vedäkin se levyks jos tulee huutelemaan. Tommoset hintit on kyl yleensä niin lapasia, ettei ne uskalla äijille tulla huutelemaan.

Vittu vedäkin se levyks jos tulee huutelemaan. Tommoset hintit on kyl yleensä niin lapasia, ettei ne uskalla äijille tulla huutelemaan.

Vedän ja todella nautin siitä..

tarpeeks jo antanu armoa sille kun ei opi niin ei opi.

edit: onhan tää aika helvetin naurettavaa äijä huutaa muijalleen yläkerrassa ku ei saa nukuttua kun on väsynyt ja krapulassa :) ja sehän on varmaan sen takia väsyny kun huudatti musiikkia 2-3 aikaan yöllä täysillä..

poliisit lopetti kun ei mulle avannu ovea

Kyllä, kyllä...aateltiin, et olis ihan törkeän räyhäkästä ottaa viinaa suojeluskunnan puvut päällä ja vaalia aatetta :lol2:

Semmonen kunnon äijäilymeininki :D

Ei vittu...:D Oishan toi kyllä ÄIJJÄÄ...tiedä sit puuttuuko joku vitun kukkahattu tohonkin jos pyöritte noi päällä jossain kylillä...

Ei vittu...:D Oishan toi kyllä ÄIJJÄÄ...tiedä sit puuttuuko joku vitun kukkahattu tohonkin jos pyöritte noi päällä jossain kylillä...
Meinattiin et lähettäis kesällä pyöräretkelle ahvenanmaalle ne päälla :D

Jeihj!

MÄ pääsen vittuun täältä Pohjois-Karjalasta. Vihdoinki paistaa se täysikuu menninkäiselle. :rock:

Hienoa et osu vapaa päivä näin hienolle kelille :) Aurinko paistaa. Onneks tuli eilen ajettua kelkal hyvät reitit pelolle ja metsiin niin pääsee juoksee uusia polkuja :dance: Hyvää päivää vaan kaikille :)

Pomo kysyi viime viikolla kiinnostaisiko työmatka Milanon liepeille maaliskuun alussa?
Kiinnostaahan tuo!

Mennään rouvan kanssa kahdestaan edelliseksi viikonlopuksi kaupunkia kattelemaan. Vaimo tulee sunnuntaina pois ja itse pääsen katsomaan Milan-Atalanta peliä San Sirolle.:rock:

Appivanhemmat tulevat hoitamaan jälkikasvua.

TODELLA UPEA ILMA !!
Aurinko paistaa ja pakkasta -1 ---> Lähden kävelylenkille....Olen iloinen..:)

Enää 4 tuntia ja sitten Thailand; here we come!

Kaikille Pakkislaisille tsemppiä reeneihin ja koettakaahan jaksaa talvikelejä, itse yritän nauttia Phuketin lämmöstä parin viikon ajan:rock:

Enää 4 tuntia ja sitten Thailand; here we come!

Kaikille Pakkislaisille tsemppiä reeneihin ja koettakaahan jaksaa talvikelejä, itse yritän nauttia Phuketin lämmöstä parin viikon ajan:rock:
HAISTA KUKKANEN.... EIKUN OIKEIN HYVÄÄ LOMAA !!!! :kippis1:

Thank you very many:hyvä:

TODELLA UPEA ILMA !!

Aivan totta. Kun avasi ulko-oven salilta lähtiessä, niin auringonpaiste hyppäsi mukavasti silmille. Hyvä sää oli sellainen bonus kaiken muun lisäksi.

Päivän opiskelut sujuivat loistavasti, salilla tuli taas ennätyksiä ja kavereiden kanssa naurettiin ittemme kuoliaiksi ja pidettiin muuten vaan hauskaa. Päivän kruunaa kunnon venyttely, lämmin suihku, iltapala ja aikainen nukkumaanmeno. :5:

Sovittii erittäin-todennäköisesti-tulevan-tyttöystäväni kanssa että annan sille kunnon kielisuudelman huomenna ku nään sen koulussa (älkää kysykö miksi). Kitaratunneilla opetellaan pride & joyta ja rupeen jo hiffaa sitä et miten se soitetaan! Ja kohta on wanhojen tanssit ja hiihtoloma. Akneki näyttäs pikkuhiljaa häipyvän :). Ja mutsi saa duunipaikalta useamman tonnin korvauksia ruokapalkoista joista sille ei oo maksettu palkkaa. Mitähän vielä... ainii kohta on ABC-korttikin taskussa. En viiti enempää kirjottaa ettette tuu kateellisiksi :D.;)

Sovittii erittäin-todennäköisesti-tulevan-tyttöystäväni kanssa että annan sille kunnon kielisuudelman huomenna ku nään sen koulussa (älkää kysykö miksi). Kitaratunneilla opetellaan pride & joyta ja rupeen jo hiffaa sitä et miten se soitetaan! Ja kohta on wanhojen tanssit ja hiihtoloma. Akneki näyttäs pikkuhiljaa häipyvän :). Ja mutsi saa duunipaikalta useamman tonnin korvauksia ruokapalkoista joista sille ei oo maksettu palkkaa. Mitähän vielä... ainii kohta on ABC-korttikin taskussa. En viiti enempää kirjottaa ettette tuu kateellisiksi :D.;)

Tulinpas hyvällä mielelle tästä :) Pitäis itsekin muistaa iloita elämän pienistäsuurista asioista :)

No oha näitä ilonaiheita tässä moniakin. Perjantaina olisi wanhojen tanssit ja niitten jatkot, hiihtolomakin tuloillaan. :hyvä: Synttärit n. 5 viikon päästä ja sitten saa varmaan maaliskuun lopulla ajokortinkin. :)

Back
Ylös Bottom