Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

kaiken lisäks tänään pääsee firman kausikortilla jypin peliin 0e :D hitto että oon liekeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hitto että oli muuten jännittävä peli. Oli siistiä pikku kaljahöyryissä seurata! Paikatkin fanikatsomon vieressä

Tää on enempi tämmönen juttu vaan.

Kaveri kerto käyneensä sukupuolitautien polilla testeissä. Vastapäätä tuli istuu kaks pissistä. Rupesivat täyttää esitietolomakkeita siinä kovaäänisesti molemmat...

-Päivämäärä? Mikä päivä tänään on?
-22. päivä
-aha siis 22. elokuuta
-ei kun syyskuuta
-älä ihan totta?
-joo

-missä asut? missä mä asun. helsinki?
-joo tää on helsinki

-kuinka monta partneria ollu vuoden aikana?

molemmat laskee siinä ääneen ja luettelee nimiä

-...jone
-ai niin mäkin oon ollu jonen kanssa
-no monta siin nyt oli?
-en mä tiedä, varmaan toi 5-9 ruksi siihen
-joo
-mies vai nainen? kaikkee ne kyseleekin, ei juma
-niin mies tietenkin...ai nii mut oohan mä ollu sunkin kaa
-nii...no piti toikin sanoo tässä
-no sit ruksi tohon nainen kanssa
-joo
-ulkomaalanen vai suomalainen
-suomalainen
-mut xxx on ulkomaalanen
-ai nii onki, no laitetaan sit ruksi siihenkin
-alkoholin vaikutuksen alaisena vai ei
-yleensä joo, mut selvinkin päin joskus
-no ruksataan sit molemmat
-joo
-oonko tartuttanu muihin?
-en mä tiedä...mistä ton voi tietää?

ja tota rataa jatku koko homma kuulemma :hyvä:

Kerrostalon sisäpihalle pysäköivät kusipäät olivat saaneet yön/aamun aikana pysäköintivirhemaksun tuulilasiin, ai että kun lämmittää mieltä :) On jatkuvasti olleet samat autot siinä, eikä ole ollut vaikutusta asukkaiden itse kirjoittamilla viesteillä... saiskohan ne nyt autonsa muualle :)

Työpaikka napsahti, alkaa ens maanantaina hommat. Jee saas nähdä millasta on

Personal statement on nyt jonkinlaisessa kondiksessa, vielä pitäis hiukan hienosäätää, luetuttaa opettajalla, muokata lisää ja sitten alkais olla valmista. Tuntuu niin hassulta ja jännältä, että tollanen pieni kirjoitelma voi periaatteessa päättää mun tulevaisuuden suunnitelmat :eek: Oon kuitenkin iloinen, että sain sen aloitettua näinkin hyvissä ajoin.

Siivosin tänään ja oli kivaa, ihanaa olla siistissä kodissa :)

Työpaikka taisi tulla tänään hommattua ja itse asiassa vielä kahteen paikkaan tuli haastattelupyynnötkin. 2 kk tuskaista yrittämistä ilman edes haastattelupyyntöjä ja nyt sitten tärppäsi kerralla urakalla.

Suurin ilon aihe tänään oli kuitenkin, kun sain aikaiseksi varattua lipun Whitesnaken keikalle.:) Nyt sitten alkaa päivien laskeminen siihen...

Voitin logokilpailun, johon en edes meinannut osallistua. Työkaverille kiitokset ylipuhumisesta. Palkinnoksi saan Nokia E71:n.

Tyttöystäväni on paras! :) :haart:
Samasta syystä täälläkin ollaan iloisia... :haart:

Jätkillä on sama tyttöystävä. Ei huonosti.:rolleyes:

Enää 7 tuntia jäljellä ja sit unet ja valmistautumaan sopan ottoon!:rock:

kukas toivoi kouluammuskeluketjussa että Mannerheim tulisi ja laittaisi asiat järjestykseen? Repeilin kommentille tänäänkin töissä pitkin päivää :D

iloinen asia jos mikä :D

Remeksen uusin odottaa tuossa pöydällä lukijaansa. Pyörre täältä tullaan. Helpotusta flunssaan.

Back
Ylös Bottom