Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Vyötärön ympärys 58 cm. Talvella oli 70 cm. HUH!!! Alamahassa tosin edelleen se röllö, pitää nyt se vielä kiristellä pois ainakin... Siinäkin tosin ympärysmittaa enää 67 cm kun talvella oli ... ihan saatanasti, en kehtaa ees sanoa....

Jumalauta kahdeksan viikkoo väännetty hiki hatussa kesätöitä ja nyt ne on ohi! Tuntuu kieltämättä hyvältä, mutta samalla vähän haikeelta. Voi olla aika tyhjä fiilis herätä maanantaina itsekseen, kun heti koulujen loputtua on tottunut heräämään kellonsoittoon.

Lisäks mukavat työkaverit heitti mukaan vielä ison muovikassillisen laadukasta mainostavaraa :)

Oli kyl hyvä ostos toi nyrkkeilysäkki :) Nyt voi vetää aerobiset himassa ja purkaa samalla vitutuksiaan.

Onko hyvä sää? Onko. Mahtavaa istuu täs pihalla ja ottaa muutama olunen. Taidamme muuten elää tän kesän parasta päivää parhaillaan.

Ja tänään pitkä lenkki, joka kulki ilmasta huolimatta saatanan hyvin. Siis pitkä mun asteikolla n. 8km

Koitin tänään trampalla temppuja pitkästä aikaan. Meni parin yrityksen jälkeen polvivoltti suorille jaloille, ja sitten sitä vedettiin putkeen päälle 10 kunnes alko huippaamaan. Ja sitten sarjoja sellain tunti. Sen jälkeen alettiinkin vetämään normivolttia onnistuneesti tokalta yritykseltä pitkää sarjaa :D Ai helvetti että oon tyytyväinen. Viimeks onnistu noi liikkeet ala-asteen lopulla/yläasteen alulla. Saanut nyt hyvästi pois punttijäykkyyttä ja takaisin vanhaa taitoa; huomenna sitten salille. Taijan lähteä nyt volttailemaan takasin pihalle; takaperinvolttia en uskalla vielä koettaa kun on sen verta väsy ettei keskittyminen riitä. Onhan noita vaikka mitä temppuja, mainiota koordinaatiojumppaa :)

Huomenna sitten hakkailemaan ja potkimaan salille säkkiä ja nosteleen punttia. Sain tänään alotettua kunnon ruokavalion; eli ei liikaa hiilihydraatteja, paljon vihanneksia ja salaatteja sekä rahkaa tahi raejuustoa iltasin ja uamuisin. Pitäs tällä palaa vähän läskiä kun aerobinen astuu jälleen kehiin. Eli kunnon tehotreeniä koulun alkuun asti ja siitä eteenpäin.

:offtopic:
Kannattaa mieluummin ainakin puolivoltit yms. treenata nurtsilla. Trampoliinilla tulee helposti opittua "huonoja tapoja" ja tekniikkavirheitä jos enemmän alkaa temppuilemaan.

3pv vapaata. :)

Telkkarista tulee Kalevan kisat. Ei mua sellai yleisurheilu kiinnosta mut äskenkin pituushyppypaikalla oli sellasta naispakaraa liikenteessä että voi jeesus ja oksat pois.

Telkkarista tulee Kalevan kisat. Ei mua sellai yleisurheilu kiinnosta mut äskenkin pituushyppypaikalla oli sellasta naispakaraa liikenteessä että voi jeesus ja oksat pois.

:hyvä:

P.S.
allnighte.gif

Kävi aika flaksi tossa päivällä. Olin paistattelemassa päivää tossa kisapuiston liepeillä ja matkassa oli vaan pieni juomapullo vettä. Eihän se pitkäks aikaa riittäny ja kirosin kun ei tullu yhtään rahaa mukaan. Olin jo lähössä pois nurmikolta loikoilemasta kun samalla hetkellä siihen lammen rantaan tulee pari tyyppiä pystyttää pari Fanta-viiriä ja kippaa kuormalavallisen pulloja siihen hiekalle. Aattelin että pystyttävät jonkun myyntikojun siihen, mutta mitä vielä, rupesivatkin jakamaan niitä ilmaseks :)

Pilvi.Meripäivät.

Kävin pitkästä aikaa Mc donaldsissa syömässä. Söin Big macin. Kesti 3 minsaa tuo syöminen.:rock: Pakko olla jonkin sortin ennätys...:hyper:

Kävin pitkästä aikaa Mc donaldsissa syömässä. Söin Big macin. Kesti 3 minsaa tuo syöminen.:rock: Pakko olla jonkin sortin ennätys...:hyper:
Juu on se ennätys. Söit nimittäin tosi hitaasti ja nautiskellen...:)

Edit : Itse otan yleensä lounarisetin = 9 x juustohampurilainen ja pikku limu. En ole kellottanut, mutta kevyesti alle 10min tuossa menee. Juu olen ISORUOKAINEN.

Mä kävin kans mäkissä. Meni 5 niitä juustohampurilaisia ja jäi silti nälkä. Lisää ei saanut ottaa kun _eräs_ punttimimmi kielsi. :D 1500 kcal ja 80g protua.

Ne ravintosisällöt muuten löytyy sen tarjotinpaperin kääntöpuolelta.

.avi or... ;)

Kohta mäkin myyjillä ihmettelemistä kun paikkaan tulvii isoja ukkoja imuroimaan bigmäkkiä ja kuvaamaan suorituksen videolle...

Back
Ylös Bottom