Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Olen suhteellisen tyytyväinen. Oon melko mukavassa duunissa, kohtuullisen hyvässä kunnossa ja terveenä. Mulla on kavereita, kiva kämppä, sopivasti omaa rauhaa ja tyttö joka välittää musta. Tulevaisuus näyttää mielenkiintoiselta.

Vaikka oon vähän mokaillut viime aikoina, tuntuu siltä, että kaikki järjestyy. Toivottavasti elämä hymyilee jatkossakin.

:)
Meinasin just kirjottaa samasta asiasta, mutta sää kun sen tei jo niin ei tarvii. Veit sanat suustani...:)

Tosin oon kyllä kipeenä nyt himassa, mutta eiköhän se tästä...;)

Viikonloppusuunnitelmat on aviomiehen kanssa tehty, koko viikonloppu kaksistaan, pari hotelliyötä, lauantaina Alastaroon kattomaan Nitrokamppeita :D
Minä, mies, auto ja avoin tie :haart:

Mavetulos parani taas vähän: nyt nousi helppo 172kg eli vielä ollaan siinä uskossa että talvella hätistellään 200kg rajaa. :P

Meinasin just kirjottaa samasta asiasta, mutta sää kun sen tei jo niin ei tarvii. Veit sanat suustani...:)

Tosin oon kyllä kipeenä nyt himassa, mutta eiköhän se tästä...;)
Se on asenteesta kiinni :)

Tänään mun hyvää oloa yritettiin häiritä, mutta nyt on taas hyvä fiilis.

Koitahan HemmoX toipua! :thumbs:

Just olin pelaamassa kaverin kanssa tennistä, niin kauniit Redbull tytöt tuli kesken matsin tarjoamaan Redbullit. :D Selkeesti tulivat, kun pelas ilman paitaa? ;)

Jee, sain kyydin Hankoon katsomaan aukki kavereita!!! Ja kiltti Jekku antoi linkin tänne!!

Just olin pelaamassa kaverin kanssa tennistä, niin kauniit Redbull tytöt tuli kesken matsin tarjoamaan Redbullit. :D Selkeesti tulivat, kun pelas ilman paitaa? ;)

Mullekkin tulivat antamaan Redbullin kun istuin kaverin kanssa kauheessa kanuunassa nesteen terassilla vettä siemaillen. Ehkä yhden huikan tölkistä sain kun jo meinas laatta lentää, mut mukava yllätys kuitenkin oli.

Endorfiiniryöppy, joka tuli reilu tunti sitten kun ekaa kertaa yli 2 kuukauteen paransin penkkienkkaa (nyt 94kg) tuntuu vieläkin. Koko lopputreeni kulki ihan siivillä ja muutenkin ollut tosi hyvä viikko kun pari päivää sitten paransin mave-enkkaa 4 kilolla!

Sitten kun nousee 100 penkistä niin voi vaan kuvitella millanen fiilis tulee.

Endorfiiniryöppy, joka tuli reilu tunti sitten kun ekaa kertaa yli 2 kuukauteen paransin penkkienkkaa (nyt 94kg) tuntuu vieläkin. Koko lopputreeni kulki ihan siivillä ja muutenkin ollut tosi hyvä viikko kun pari päivää sitten paransin mave-enkkaa 4 kilolla!
.

Millasia kiekkoja sulla on vai onko nämä jotain lukkojuttuja?

Millasia kiekkoja sulla on vai onko nämä jotain lukkojuttuja?
Mulla on vähän sieltä täältä hankittuja kiekkoja mutta tossa käytin 10 kilon tankoa, 2 x 20kg ja 2 x 5 kg metallilevyjä, 4 x 8kg vinyylejä ja 2 x 1kg penkin edellisen omistajan itse tekemiä lukkoja (keittiövaa'an mukaan tasan kilon kipale).

Sitte menee vielä huvittavammaksi kun vedän mavea koska silloin on penkin edellisen omistajan itse tekemät skrodet levytkin käytössä joiden painot on 21.0kg ja 9.2kg kipale. :rolleyes:

Ostin fillarin, tervemenoa kilot! Nyt pistetään auto talliin koko loppuvuodeksi, käyttöön otetaan vaan jos on oikeesti mahdoton keli ajella fillarilla!

Back
Ylös Bottom