Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi
Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**
Mä oon siitä tosi iloisena nyt että mulla oli neljä päivää vapaata, nyt vain neljä päivää töitä ja sit kesäloma. Enempää ei vois hehkuttaa. Happyhappyjoyjoy :dance2:
Muutaman vuoden kateissa ollut treenimotivaatio näyttää palanneen, viides treenikierto menossa muutaman vuoden tauon jälkeen (ei nyt ihan totaalitaukoa, mutta ehkä enimmillään n. 15x vuodessa). :dance:
Kyllä tätä päivää on odotettu - VIHDOINKIN päästään muuttopuuhiin!!! :dance2:
Aamuksi töihin, tosin enää seitsemän lähetystä pakettiin ja lastauslaiturille pötköttämään, sit pakun haku ja loppupäivä menee kovan/rehdin työn merkeissä...
Ensi viikon perjantaina alkaa vielä lomakin, pari viikkoa vierähtää (vuokra)mökillä laiturin nokassa istuen
Treeni kulki paremmin kuin mitä muistan pitkään aikaan. :whip: Tein jopa kahdessa liikkeessä ennätykset. Ja tuntui ettei väsy ollenkaan ja rauta tuntui kevyeltä.
Olen suhteellisen tyytyväinen. Oon melko mukavassa duunissa, kohtuullisen hyvässä kunnossa ja terveenä. Mulla on kavereita, kiva kämppä, sopivasti omaa rauhaa ja tyttö joka välittää musta. Tulevaisuus näyttää mielenkiintoiselta.
Vaikka oon vähän mokaillut viime aikoina, tuntuu siltä, että kaikki järjestyy. Toivottavasti elämä hymyilee jatkossakin.
Perjantaina vika työpäivä ja sitten alkaa loma!! Siihen asti pitää jaksaa paiskia kahden ihmisen hommat ja myös osan esimiehen hommista...aika rätti tässä alkaa olemaan, mutta onneksi loma häämöttää :dance: