Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ruisrockiin ihastuksen kanssa 3 päiväksi. Voisi tutustua yöllä ihastukseen hieman paremmin :evil:

Tulikin mielee ettei mitää käryy mitä esiintyjii siel on.. no ryyppäämäänhän mä sinne menen :D

Pitkästä aikaa launataina kotosalla, ilman mitään suunnitelmia. Leppoisaa löhöilyä hyvän viskin ja rokin parissa :).

Mukava hetki.

Nelson Piquet jr. on omasta uhoamisestaan huolimatta epäonnistunut täysin F1-urallaan.

Onnistuin tänään vuokraamaan Ärrältä kaksi hyvää leffaa; Kirjetä Iwo Jimalta ja V niin kuin Verikosto. Molemmat olivat huippuleffoja, ja harvoin ainakin minun kohdalla käy niin, että onnistun vuokraamaan kerralla kaksi loistavaa leffaa :).

Oh what a night :haart: Löytyi sitten elämää ihanampi ja seksikkkäämpi grid girl Royalista aiemmin tänä iltana :haart:
Tosin menee jo nyt omia menojaan ja tuskin törmään enää sinuun :haart: Kun taitaa jäädä tuo veneilypuoli vähemmälle tänä viikonlopppuna ja varmaan parempi niin..:rolleyes: Oli silti mukavaa..mystinen tyttö joka ilmestyi kuin tyhjästä, teki elämästå hetken aikaa ihanaa ja ikatosi sitten yhtä nopeasti kuin ilmestyikin :haart:

Eipä se sitten jäänytkään siihen :haart: Kuin kohtalon johdattamana löysin tytön uudestaan ja seuraavaan tapaamiseen voikin sitten jo itse vaikuttaa :)
Ei olis paljon paremmin voinut viikonloppu sujua. Kavereitten kans syöpöttelyä ja juopottelua, hengailua pitkiinsä ja terasseilla, nähtiin muutama venekin.. Ja sitten vielä viehättävää seuraakin.
Tää viikonloppu kantaa taas pitkälle :) Iho luultavasti kärähti ja kuoriutuu huomenna naamasta, mutta eipä haittaa ollenkaan, nämä on niitä hetkiä joiden vuoksi jaksaa pimeän talven ahertaa

Oikea suunta alkaa löytymään elämälle. Oon kyseistä asiaa mietiskellyt tässä pitemmän aikaa ja nyt vasta tuntuu siltä, että tiedän mitä haluan elämältä!:haart:

Sain kamalan etsimisen jälkeen hankittua asunnon! :hyvä::rock:

Onnea. Mulla ja muijal sama juttu, ei oo viel tärpänny tosin.

Kiitoksia, kamalan työn takana se itselläkin oli. Vähän alko usko jo mennä, kun katastettujen asuntojen lukumäärä oli siinä kolmenkymmenen pahemmalla puolen. :D Nyt vaan kauhea kuumottelu, että koska sais avaimet käteen!

Tänään pääsee salille :hyvä: Oon jo niin pitkään sitä odottanut. Toisaalta 6 viikon pakkopysäytys on ollut elimistölle ihan hyvä palautus, mutta aivan mahtavaa päästä takaisin treeneihin.

Eerolla muutto keskustaan ja kaksioon!! Lebensraum :D Kymmenen neliötä lisää, 12 metrin parveke, keskustassa, vain 50 euroo isompi vuokra kuin nykysen kämpän. Ainoo miinus on uusien mööpeleitten hankinta, mut se on pientä se :D Niin, että jos en muista tutuille sanoa niin muutto-apu on tarpeen ja tuparit tulossa:)

Ensin 9kk inttiä ja perään reilu 8kk töitä ja nyt muutaman kuukauden kesäloma!
Tämän olen ansainnut :)

Back
Ylös Bottom