Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kelan opintotukipäätös, jonka uhattiin kestävän ainakin kuukauden tuli tasan samana päivänä kun laput oli perillä kelassa. :worship:
Työharjoittelupaikka, aivan mahtava työyhteisö ja vaikka itse omaa nimellistä ohjaajaa en ole nähnyt kuin kerran pari ohimennen niiin työkaverit jeesanneet senkin edestä. Pirun hyvältä kuulostaa myös se että suuri osa työntekijöistä on tullu firmaan harjoittelun kautta vakinaisiksi. Täytyy sanoa että jos työpaikan saisi myöhemmin valita, niin ennemmin tuossa firmassa 500€ pienemmällä palkalla, kuin jonkin vittumaisen työporukan keskellä, jossa päivät on yhtä helvettiä.

perjantai - ilta ja telkkari kiinni.

hitto en muistanutkaan kuinka paljon mukavampaa välillä vaan kuunnella raadiota...

ja ite voin kompata tuota työyhteisöä. olin nimittäin eräässä teollisuusyrityksessä komennuksella kun olin vielä edellisen työpaikan kirjoilla. siellä oli ihan uskomattoman ahdistava ilmapiiri. sinne en enää ikinä mene ainakaan samoihin hommiin vaikka sais tuplapalkan... eri asia sit jos pääsis tuplapalkalla kopiointivastaavaks ja rupeais pyörittelemään jotain omaa bisnestä työaikana ;)

Anoppi kyseli tänään pojaltaan ihan tosissaan (no vähän oli pilkettä silmäkulmassa toki), että koskas on meijän häät? :haart: Sais nyt painostaa vähän lisää, mä en enää jaksais. ;) Ja aika hauskaa muutenkin, en mä oo ajatellu että ne OIKEESTI odottelee meidän häitä, vaikka tässä nyt on vuosikausia jo yhdessä oltukin..

Tänään on loistava päivä. Joskus sitä vaan tuntuu niin hyvältä.

Kävin allekirjoittamassa työsopimuksen uuteen duunipaikkaan, valmistuminen alkaa näyttää todennäköiseltä ja huomenna lähden viikon lomalle etelän lämpöön rakkaan ystävän kanssa.

Elämä hymyilee pitkästä aikaa oikein kunnolla. :) Erosta toivuttu ja kysyntä ylitti mun osaketarjonnan eli ei tarvitse enää olla vapailla markkinoilla. Taloudellinen tilanne näyttää mukavalta, opinnot etenee taas harppauksin eteenpäin ja lähitulevaisuuden työtilanne on mukava. Niin ja treenit luistaa ja vuosien takaiset ennätykset paukkuu.

Ahaaaaaaaa! Tän takia Purtsi ei ookaan kirjotellu sinkkuthreadiin mitään ;)

Ylppäripäivä lähestyy kovaa kyytiä. Mukavaa päästä katselemaan porukkaa ja pitään hauskaa hyvällä porukalla. Niin, ja ahneena täytyy tietysti iloita myös rahantulosta!

Sain vihdoin ja viimein keittiön siivottua! Ei siellä ollutkaan kuin viimeisten kahden viikon tiskit ja hajukin oli sen mukainen :D. Nyt voi taas pitää hyvillä mielin keittiön ovea auki.

2 kuukautta ja risat:hyper:

Eka työpäivä oman alan hommissa ja hyvältä tuntuu..:rock: jäässä oli kyllä koko päivän mut se oli varmaan alkukankeutta..Toivon mukaan!:D

Back
Ylös Bottom