Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pitäis mennä tänään häihin. Omiin :D
Congratulations!! :hyvä:

Ihan passelia keliäkin lykkää. Ei liian kylmä, ei liian kuuma...viettäkää hauskat häät ja hauskemmat jatkot :kippis1:

Mentiin just avokin kans kihloihi:haart::)

Tällä hetkellä tuntuu aikas kivalta...:haart: kun on ihminen, joka oikeasti osaa huomioida toisen ja tietää mistä nainen pitää;)

Oon ekaa kertaa elämässäni yli 80kg ja vaikka tää on iltapaino niin on ihan pirun hieno fiilis kun puoli vuotta sitten olin 70kg! Sitten vain odottelemaan että oon ekaa kertaa yli 90kg! :P

Onnea muille, hienoja juttuja näköjään juuri sattunut. Kihlauksia yms. :)

Kiitos nevahood! Olen vegaani joten muistit ihan oikein. On sitä sapuskaa kyllä naamaan mätetty ihan olan takaa eikä rasvaa ole säästelty. Mahan seudulle ei ekstrakalorit onneksi ole eksynyt. :)

HAH HAH HAA!!

Joku oli tilannu mun toimistolle Tulvan, feministien aikakausilehden! Vähänkö repesin.. Kukahan on pilan takana.. Päivän piristys.

Wuhuu! Ei tarvikaan olla vittuuntunut. Työtoiveeni jussiksi ehtivät kuin ehtivätkin perille, eli näillä näkymin koko jussi duunia iltavuorossa, aaaaaah :haart: Meinasi jo hätäkakka lurahtaa housuun kun luulin että joudun olemaan silloin vapaalla, maybe there's a God after all!:worship:

Back
Ylös Bottom