Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Nuorien dissausta ei vieläkään mediassa ilmoitusta KalPan A-junnujen Suomen mestaruudesta :D

No mainittakoon nyt tässä kohtaa sitten, että suomi on tänä vuonna voittanut sekä noviisien, juniorien että seniorien maailmanmestaruuden muodostelmaluistelussa. Ja mikä parasta, kaikki nämä menivät samaan seuraan. Ja onko mediassa kerrottu mitään?

-EDIT-
Hei, se kakkahattu-veto. Laita nyt jotain vastapanosta.

Heh heh.. No oon juomatta alkoholia 6kk :D
Sopisko tämmönen?

Heh heh.. No oon juomatta alkoholia 6kk :D
Sopisko tämmönen?

Eli jos Kalpa voittaa ensi kaudella (2008-2009) SM-liigan (helpotetaan sen verran, että joko runkosarjan tai mestaruuden), niin minä syön Suomen isopäisimmän miehen hatullisen paskaa (ja omaan laskuuni vielä selvitän sen isopäisimmän miehen) ja jos taas Kalpa ei voita joko runkosarjaa tai mestaruutta, niin sinä olet finaalisarjan viimeisen ottelun loppuvihellyksestä eteenpäin 6kk juomatta alkoholia.
No, perkele, meillä on tässä veto. Ja sitäpaitsi, nuorison raittiustyöhönhän tämä taitaa kuitenkin mennä.... :D Hyvä minä, mähän olen niinkun RAY.

Eli jos Kalpa voittaa ensi kaudella (2008-2009) SM-liigan (helpotetaan sen verran, että joko runkosarjan tai mestaruuden), niin minä syön Suomen isopäisimmän miehen hatullisen paskaa (ja omaan laskuuni vielä selvitän sen isopäisimmän miehen) ja jos taas Kalpa ei voita joko runkosarjaa tai mestaruutta, niin sinä olet finaalisarjan viimeisen ottelun loppuvihellyksestä eteenpäin 6kk juomatta alkoholia.
No, perkele, meillä on tässä veto. Ja sitäpaitsi, nuorison raittiustyöhönhän tämä taitaa kuitenkin mennä.... :D Hyvä minä, mähän olen niinkun RAY.

Kyllä sovittu. Tekis mulle ihan hyvääkin, eli meillä on diili! :)

Kyllä sovittu. Tekis mulle ihan hyvääkin, eli meillä on diili! :)

No niin, millähän pirulla tämän vuoden päästä muistaisi. Muistuttakaa joku joka sattuu tämän huomaamaan.
Mömmölle iso hatunnosto omaan tiimiin luottamisesta. :kippis1:

Jeee nyt on uus pyssy ostettu:dance: mukava ja huippu peli ampuu:rock:

3 tunnin päästä lähtö Amsterdamiin kahdeksi viikoksi, eikä tarvitse edes maksaa itse lentoja tai asumusta :)

Pukkasin juuri penkistä enemmän kuin koskaan ennen, pieniä lukemia muille, minulle suuri asia :) Näköjään jotain edistystä tapahtunut. Vaimo tulee huomenna kotiin matkalta, kaverin kanssa käytiin haamuja metsästämässä hylätyssä hotellissa jossa sanotaan kummittelevan, söin pitsan ja juon olutta ja on loma. On mukavaa.

Pukkasin juuri penkistä enemmän kuin koskaan ennen, pieniä lukemia muille, minulle suuri asia :) Näköjään jotain edistystä tapahtunut. Vaimo tulee huomenna kotiin matkalta, kaverin kanssa käytiin haamuja metsästämässä hylätyssä hotellissa jossa sanotaan kummittelevan, söin pitsan ja juon olutta ja on loma. On mukavaa.

200?

Huomenna kouluun:)

No tietenkin että on koe:hyper: Eikun eräs ihminen...

Koulu ja kausi loppus, nyt on sitä vapaa-aikaa sitten... Ehdotuksia mitä kaikkea kivaa sitä alkaisi touhuamaan? Kutomista, sauvakävelya??

Back
Ylös Bottom