Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Paino laskenut vihdoinkin maagiseen 90kiloon :) Siitä sitten vaan eteenpäin.. Lähtöpaino 105

Suomi tokana ja kolmantena lyhytohjelman jälkeen. Huh huh, pikkasen jännittää kun kanukit on tiukasti perässä. Ja kyllä se kultakin vielä ihan saavutettavissa on!;)

Hittolainen ku tänään tuli hyvä fiilis. Lähdin kaupungille ostamaan housuja ja ajattelin, että joutuu taas hakeen H&M:sta ne bragg-malliset, ettei ole vyötäröltä yli-isot ja nekään ei kuitenkaa hirveen kauaa kestä, kun ovat taas haarovälistä kulunu puhki. Noh, poikettiin sitten liikkeessä nimeltään vilma & ville (hallituskadulla hämeenlinnassa) ja perkele, siellä myydään GAZOZin farkkuja ja sainkin sitten kerrankin vähän erilaiset ja SOPIVAT farkut. Ei se niiden suht suolanen hinta kuitenkaan harmittanut, koska sain siellä parasta palvelua, mitä oon ikinä missään saanu. Ja kaiken kukkuraks olin just noita farkkuja vähän sillä silmällä netistä kuolannu:D

KalPan A-junnut otti Suomen mestaruuden just! Onnea, ens kaudella sitte edustusjoukkue tekee saman! :dance:

KalPan A-junnut otti Suomen mestaruuden just! Onnea, ens kaudella sitte edustusjoukkue tekee saman! :dance:

:D Nyt uskaltaisi luvata jo aika ison hatullisen paskaa syötäväksi, jos tuo sun ensi kauden toive toteutuu.

Mutta niihin iloisiin asioihin... Kuva kirkastuu, mä taidan pikku hiljaa hoksata mitä haluan ja mihin pitäisi pyrkiä. Seesteistä....

:D Nyt uskaltaisi luvata jo aika ison hatullisen paskaa syötäväksi, jos tuo sun ensi kauden toive toteutuu.

Mutta niihin iloisiin asioihin... Kuva kirkastuu, mä taidan pikku hiljaa
hoksata mitä haluan ja mihin pitäisi pyrkiä. Seesteistä....

Mitä sä haluat, ja mihi pyrit?

Mitä sä haluat, ja mihi pyrit?

Kovasti henkilökohtaisia asioita joita en halua täällä jakaa, mutta kiitos mielenkiinnosta kuitenkin.
Pointti oli se, että kun hoksasin mitä mun tarttee elämässäni tehdä (tai ainakin kohde mihin pyrkiä), niin on helpompi olla eikä ahdista niin pirusti kuin yleensä.

Ja kuinka ison hatullisen aiot syödä? :D

No jos Kalpa vie ensi kaudella SM-liigan kiekossa, niin semmoisen hatullisen joka on Suomen isopäisimmän miehen päässä. Hoidan kaupan päälle vielä hatun koon selvittämisenkin... ;)

Missä lajissa?

Nuorien dissausta ei vieläkään mediassa ilmoitusta KalPan A-junnujen Suomen mestaruudesta :D

Back
Ylös Bottom