Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hahah! Ei tarvi lähteä töihin, kun pomo soitti ja sanoi niin. :hyper: Kuulemma liian kova myrsky, vaikka sisähommia teen...... noh, voin kotoakin hoitaa tämän päivän duunit! :dance:

No johan on jengillä ilon aihetta, ylennystä, vapaapäiviä ja rahantuloa! Onnea asianomaisille!

Mulle todella iloinen asia on se, että massaa tulee lisää kuin saavista kaataisi. Tätä menoa olen lievästi ylipainoinen jo kesän loppuun mennessä kun vielä viime vuoden lopulla olin normaalipainon alarajoilla. :D

Se fiilis, kun kireässä t-paidassa kulkee ja saa tutuilta joita ei ole vähään aikaan nähnyt "mitä v***ua???" -ilmauksia on jotain ihan loistavaa!

Ja SUNNUNTAINA ALKAA KESÄ! Lähes 10 astetta ja aurinko paistaa!

Kirjotukset ohi! Ei tietoo tuleeko viellä ylioppilasta vai ei, mutta ohi on ainakin vähäksi aikaa! :D

Työnäyte läpäisty ja muutaman päivän päästä nimi paperiin! Rupee rahaakin tuleen puolen vuoden nihkeilyn jälkeen :hyvä:

Lunta!!! Tänään ensimmäistä ja todennäkösesti viimestä kertaa ajamaan kelkalla tänä talvena..:rock: Sääli että noi lumet ei kauaa tule maassa pysymään..

Huomenna ostamaan uutta pyssyä:rock: :dance: :hyvä: mitehä sitä saapi yöllä nukutuks? :rolleyes:

Kävin tänään shoppailemassa pitkästä aikaa. Vaikka se onkin helvettiä niin kyllä uudet kuteet on aina jees. Ja huomen aamulla pääsee taas hot joogailemaan. :)

Huonona puolena sanottakoon että rahat meinaa huveta sitä vauhtia ettei mulla kohta ole varaa edes harkita prätkää. :D

- Otin lopputilin paskasta duunista
- Työt vanhassa paikassa ennen paska duunia jatkuvat
- Huomenna risteilylle
- Pärrä-kausi alkamassa lähi viikkoina

Tapasin naisen. Juristi ammatiltaan. Vaikutti oikein mielenkiintoiselta tapaukselta. Tiedä sitten mikä Laura Kiviranta sieltä paljastaa, mutta ainakin nyt tuo henkilö saa mut hymyilemään.

Back
Ylös Bottom