Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Joo ennenkuin tämä perusprovoilu yltyy taas vakavammaksi niin lopetetaampa tähän.
ei jumalauta olet säkin aika:david:

Joskus hävitin lompakkoni ja olin jo varma että kaikki kortit ja muut tarvii uusia. EI, kaksi viikkoa ja lappu tuli kotiin. Olen todella kiitollinen sille ketä viitsi sen palauttaa.

Vaikka pitäisi rahat, niin ei sillä lompakolla ole kelleen mitään arvoa. Niistä korteista tulee aika paljon vaivaa jos ne joutuu hankkimaan uudestaaan.

ei jumalauta olet säkin aika:david:

Joskus hävitin lompakkoni ja olin jo varma että kaikki kortit ja muut tarvii uusia. EI, kaksi viikkoa ja lappu tuli kotiin. Olen todella kiitollinen sille ketä viitsi sen palauttaa.

No ole sinä vielä enemmän :david:

Miten tämä liittyy minun asiaani mitenkään jos sinä olet onnekas ja sait lompakkosi takaisin?

Tänne suunnalle tulee uus teollisuusalue ja meidän lukiossa oli siitä nimikilpailu; päänimi + 3 alanimee. Noh, meidän ryhmän nimiehdotuksista tulee tolle paikalle 2 alanimee kolmesta :rock: saihan siitä kunniakirjan ja lahjakortin paikalliseen pizza-kebab -paikkaan:D ja sattui sopivasti kalasoppapäivälle;)

Kyllä joutuu nyt nauttii tästä olosta; mp3:n korvilla matkalla tunturin huipulle tuolihississä ja U2 laulaa Mary J Bligen kanssa.. hyvää ruokaa, töitä niin paljon kun jaksaa tehdä, laskettelua, punttisalia ja ihan järjettömän upeet maisemat vielä vähintään viisi viikkoa..

Elämä on ihmisen parasta aikaa. Heh!

Mä olen aina kuvitellut että naistenpäivä on ihan turhaa höpöhöpöä, mutta ei se nähtävästi ole. Paras naistenpäivä ikinä.

Helemi källi oli loma! Mitäs Wendylle on tapahtunut?

En ymmärrä naistenpäivän merkitystä suomessa. Halutaanko sillä muistaa naisia niissä maissa, joissa naisen asema ei ole tasa-arvoinen? Vähän niin kuin nälkäpäivä?

En ymmärrä naistenpäivän merkitystä suomessa. Halutaanko sillä muistaa naisia niissä maissa, joissa naisen asema ei ole tasa-arvoinen? Vähän niin kuin nälkäpäivä?

Jollainhan se pitää kukkakauppiaidenkin elää.

Edit. Ihan kiva idea kuiteskin. Eli naistenpäivän idea on juuri se mitä kirjoitit.

VIIKON TALVILOMA :hyper: ja illalla kokovartalohieronta... :evil::love:

Columbu: Helvetin pitkä ja kivikkonen tie kyllä piti kulkea, mutta nyt jalat maitohapoilla, joka paikka mustelmilla ja syrän miljoonaan kertaan hajotettuna ja taas kerran yhteen senki palaset liimanneena täytyy kyllä todeta että NYT ON VOITTAJA FIILIS:D

Pientä onnellisen tytön avautumista;)

Treeni rupes taas kulkeen. Sunnuntaina kävin mavetteleen ja nyt yläkroppaa tuli iltasella treenattua. Vielä hiukan heikompi olo reenatessa ja voimatasot tietysti alempana pitkän sairastamisen (ja kiristelyn) jälkeen. Mutta on ihan kuningasfiilis kun on taas saanut treenauksen aloitettua pakollisten paussien jälkeen :kippis1:

Back
Ylös Bottom