Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Löysin maasta 20€ setelin. Eikä siinä vielä kaikki! Otin nimittäin setelin taskuuni.

Törkeää, minä ainakin olisin etsinyt setelin oikean omistajan :curs:

Löysin maasta 20€ setelin. Eikä siinä vielä kaikki! Otin nimittäin setelin taskuuni.

oikein.
Olen lompakkoni 3 kertaa hukannut ja kertaakaan en sitä ole takaisin saanut joten poimin tästä lähtien kaikki löytämäni rahat ja lompakot hyvillä mielin taskuuni..

Löysin iltapuvun ja sain järjestettyä avecini juhlaan, jonne ei pitänyt olla ylimääräisiä paikkoja. Vitutuksen aihe kääntyi ilon aiheeksi. <3

oikein.
Olen lompakkoni 3 kertaa hukannut ja kertaakaan en sitä ole takaisin saanut joten poimin tästä lähtien kaikki löytämäni rahat ja lompakot hyvillä mielin taskuuni..

Ai että paska kiertämään?

Lompakot mä kyllä palautan, mutta Caminanten tavoin, jos rahaa hyppää tuolla jossain eteeni ilman lompakkoja, niin pannaan haisemaan!:hyvä:

Edit: niin ja se oma iloinen asia on naapurissa asustava kääpiöpinseri (pentu) joka räkyttää niin maan vietävästi. Ei vaan voi olla vihainen kun näkee sen, hassu "vahtikoira".

Jos löytäisin 500€ setelin maasta, ottasin kyllä taskuun vaikka olis mafian poikien :evil:

jes ei tartte käsien kanssa enää turhaan ramppailla lekurilla, jos seuraavalla kortisoonilla ei parane kuntoon, saa suoraan lähetteen ihotautispitaalilääkärille.

Heh, hävitäppä se lompakko muutaman kerran ja kun sitä ei palauteta niin kuljeppa sitten hymyssä suin palauttamaan sitä minkä juuri itse löysit.

Miksi minun pitäisi määritellä oma käyttäytymiseni sillä perusteella, mitä muut tekevät?

Sitä vaan että jospa jätetään se yleistäminen siitä miten ite tehtäisiin jossain tilanteessa kun sitä tilannetta ei ole (mahdollisesti) koettu.
Iso käsi toki sitten jos lompakon on itse hävittänyt ja joskus itse yhden löytäneen vielä palauttanut.

Miten tuo nyt liittyy mihinkään? En minä valitse mitään toimintatapoja sillä perusteella, kuinka pahasti on itselle tullut takkiin ja pitää sitä muille jotenkin kostaa. Mielestäni on oikein palauttaa lompakko esim. kyttikselle ja niin toiminkin, vaikka on multakin pöllitty lompakko. Yhyy jos ei pysty säilyttämään selkärankaansa vaikka joku on ollut tuhma.

Auto säilyi kohtuu ehjänä, vaikka vähän penkat pölisi :)

Sitä vaan että jospa jätetään se yleistäminen siitä miten ite tehtäisiin jossain tilanteessa kun sitä tilannetta ei ole (mahdollisesti) koettu.
Iso käsi toki sitten jos lompakon on itse hävittänyt ja joskus itse yhden löytäneen vielä palauttanut.

No mä kommentoin nyt vielä sen verran, että kyllä, lompsani on hävinnyt KERRAN enkä saanut sitä koskaan takaisin. Ja kyllä, olen kerran tämän jälkeen palauttanut lompsan omistajalleen (en ole saanut mahdollisuutta tehdä tätä useammin). Ja miksi? Koska tiedän kuinka saatanan vittumaiselta tuntuu kadotta lompsa, enkä halua tieten tahtoen aiheuttaa samaa fiilistä kellekään.

Back
Ylös Bottom