Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lukion kemian 1.kurssi meni neljännellä yrittämällä läpi \o/ Ja vielä 6

Lukion kemian 1.kurssi meni neljännellä yrittämällä läpi \o/ Ja vielä 6

Onneksi olkoon! Lukion bilsan 1:stä pitäs mennä uusimaan perkeleenvittu kun en siitä mitään tajua. Myös äidinkielen 3. kurssi vaikuttas siltä että 4 tulee..

Iloisia asioita: MULLA ON SYNTTERIT! kakkua tänään ja perjantaina viinaa :hyper:

Onneksi olkoon! Lukion bilsan 1:stä pitäs mennä uusimaan perkeleenvittu kun en siitä mitään tajua. Myös äidinkielen 3. kurssi vaikuttas siltä että 4 tulee..

Iloisia asioita: MULLA ON SYNTTERIT! kakkua tänään ja perjantaina viinaa :hyper:

jhönneksi ölkoon!
mulla taas on iloisena asiana että hanska oli kun mittasin 41cm :rock:

Miten noista 1. kursseista voi olla pääsemättä läpi? Hitto ku kasia ja ysiä tippuu lukematta:D ei sillä, että haluaisin veistä kääntää haavassa:rolleyes:

Miten noista 1. kursseista voi olla pääsemättä läpi? Hitto ku kasia ja ysiä tippuu lukematta:D ei sillä, että haluaisin veistä kääntää haavassa:rolleyes:

No siis mul oli esmes pitkän matikan 1. 9, enkun 8. ja molemmat lukematta. Mut bilsaa en oo koskaan osannu :(

Alkaa pikkuhiljaa 8 viikkoa kestänyt todella kova yskiminen ja nuha loppumaan. Salillakin jaksaa ihan eritavalla ja tulokset nousussa. Tulin just salilta ja sain vaan yhden dippisarjan tehtyä 50kg:lla kun toista alottaessani wrangen vyö repes. :D Onneks ei tullu jaloille.

Tauti alkaa taipumaan näköjään ja huomenna jonkunlaista herättelytreeniä salille tekemään (viikon tauon jälkeen). Sopastakin oon pysyny nyt kohta viikon erossa, jos osaisi muutaman viikonlopun ottaa rauhallisemmin. :D

Tänään oli hyvä päivä, ehdin aamulla junaan (reippaasti juoksemalla :D) eikä toi iltakaan hullumpi ollut :)

Lauantaina lomailemaan!

Tänään on poikkeuksellisen aikainen kokous, ja parin viikon pituinen väsymystila näyttää vähän väistyvän. Tuntuu makeelta herätä ja olla ihan ok, että yö on ohi! Hemoglobiinitilanne parantunut rautatabujen myötä, ja olo on paaaljon parempi!
Töissäkin on hienoa, omat työt siirtyvät tänään YK-alueelle, joka tuntuu mun EU-painotteisella taustalla varsin eksoottiselta siirrokselta. Sen seurauksena, ettei väsytä enää niin paljoa, jaksoin väsätä kerrankin kunnon aamupalan. Munakokkeli miinus keltuaiset plus ruisleipä on kyllä hyvä aamiainen. Toivottavasti tämä päivä jatkuu ihan hyvänä.

Tänää oli periaatteessa viimenen koulupäivä ja viimen tentti!!! Erikoistumisprojekti on viimeistelyä vaille valmis! Koulu on siis todellaki voiton puolelle :D :dance: Illalla mennää erkkalaisten kaa syömää ja juhlii.

Vähäisellä mave treenillä tuli tänään 190 ylös :)
On kyllä tyytyväinen olo, varsinkin kun sitä on koko saliuran (lyhyen) aikana hinkattu ehkä 15krt.

Back
Ylös Bottom