Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

ei mitenkään. lahjoittaa ne sellaiseen tarkoitukseen jossa ne menevät hyvään tarkoitukseen..
Kyselin kyllä vanhemmilta, jos oisivat jotain tienneet(ne 2 seteliä oli tosiaan kodin eteen tippunut) niistä, mutteivät tienneet. Jotenka ei voi palauttaa omistajilleen, pidän ne itselläni. Ei kiinnosta lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen.

mul on kauheet mandariinit kainaloissa. oon ilonen siitä ! tänää ku olin ruokaan laittamassa ketsuppia sellasesta puolautomaatista mistä ketsuppi tulee alaspäin ku painetaan sitä tötsää, ni ketsuppiha lensi suoraa eteenpäi ! ja tietenki käden ja kainalon välistä :eek:
Suoraa jonku takana olevan pöksyille, anteeksi että pääsi lipsahtamaan.

Kuulin tänään töissä hyviä uutisia oman työn tulevaisuuteen liittyen. Lisäksi palkka nousi lokakuussa yleiskorostuksen takia, mutta nyt se nousee muuten vain vuodenvaihteen jälkeen. Meee laik it! :D

Muutama koe enää jäljellä koeviikkoa ja sitten joululomailemaan. Ja kohta tulee 18. ikävuosi täyteen ja kortti.

Hihihii,

lahjat ostettu. Eilen vanhimman pojan joulujuhlissa. Jopa nousin seisomaan "Enkeli taivaan" viimeisen säkeen aikana niinkuin muutkin.
Outo tunne. Onko tämä joulua? Toivottavasti kestää loppiaiseen...

Eilen olin Kristiina Braskin yksityiskeikalla ja se on niin :haart: :kuola:
Huomenna olis hyvät bileet tiedossa ja siellä sitten!:kippis1:

Otin varaslähdön joululomaan! Tämä päivä ja huominen vapaata, joten ruhtinaallinen viikon loma edessä. Tekis mieli huutaa "Freedoooooom!" Kaikkea kivaa odotettavissa ja parasta: tänään Mansonin keikalle! :dance:

Eilen loppu työt elintarviketeollisuuden sesonkituotannossa ja tänään oli koulussa joulujuhla ja nyt alko lomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tänään on mun perjantai koska pe ja la on mulle vapaapäivä!! :) Sitten pari hassua päivää töissä jonka jälkeen alkaa ansaittu viikon joululoma!! Sille!!

Teinpä tänään hyvän ostoksen. Kävin kattomassa luontaistuote-kaupassa paljon maksaa Amerikan mass blast, 4kg pönikkä n. 55e suklaan makusena. Prismassa minttusuklaan makusena 4kg pönikkä n.35e, luulin aluksi päiväystuotteeksi mutta 09 vasta vanhenee:)
Ja on hyvää!:D

Teinpä tänään hyvän ostoksen. Kävin kattomassa luontaistuote-kaupassa paljon maksaa Amerikan mass blast, 4kg pönikkä n. 55e suklaan makusena. Prismassa minttusuklaan makusena 4kg pönikkä n.35e, luulin aluksi päiväystuotteeksi mutta 09 vasta vanhenee:)
Ja on hyvää!:D

Missäpäin mahtoi olla tuohon hintaan?? Täällä ei ainaskaan oo tuollaisia tarjouksia näkynyt..:(

Varmaan Kajaanissa. :D

Otan siis taksin ja lähden hakemaan...:dance:

edit. eihän sinne olis sillon kuin vähän reipas 500km.. ei paha..:)

Back
Ylös Bottom