Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hesast tulin just.
Kaikkee kivaa ostettii ja pukin konttii meni pari kirjaa. Lisäksi stokalta kävin hakemassa ekat habanerot sekä kaks pulloo habanero tabascoo. :)

Mutta se vasta tuntuu hyvältä että vedin +15min sit yhen habaneron enkä ole vieläkään alentunut juomaan tai muuta. Ei ees tunnu oikeen pahalta, vähän kyllä kitalaki sykkii. Ehkä koht lähtee toinen :D Sisko maisto vähän ja meni kiljuu vessaa.
chili_habanero_big.jpg

Seuraavaks lähtee maailman tulisin chili tilaukseen joka on 5x voimakkaampaa.

2006_10_11_naga_jolokia_tezpur.jpg

Voitin huudon Nightwishin lipusta Jyväskylään :dance:

Kyllä maistuu :kuola:

Sisko synnytti aamulla terveen pojan :dance:
Ainoa miinus on enolle kasvamaan päin olevat lahjakustannukset ( oli meinaan 4:s muksu) :jahas:

Seuraavaks lähtee maailman tulisin chili tilaukseen joka on 5x voimakkaampaa.

2006_10_11_naga_jolokia_tezpur.jpg

:worship:
Mahtavaa ainetta.
Tilasin keväällä Pepper kingiltä kuivattuja Bih jolokioita, pienen pieni pala suuhun niin tuntui kuin olisi polttanut kieleen reiän. :5:

Kävin äsken vuoden viimeisessä tentissä, mikä tarkoittaa sitä, että seuraavat viisi viikkoa on lomaa. Iloa pilaa hippasen tuon reilun kuukauden aikana askarreltavaksi tarkoitettu essee ja tammikuun kurssin alkutenttiin lukeminen, mutta siitäkin huolimatta olo on aika epätodellinen. En nimittäin edes muista, milloin viimeksi olisi ollut periaatteessa vapaata noin törkeän pitkä siivu putkeen.

^^
Mites muuten, millaset postimaksut ja kui pian saapuup Suomee? Mitään veroi ei vissiin tule.

Postimaksu tulee painon mukaan, ylimääräisiä veroja ei tule. Toimitukseen meni n. viikko.

Kävin äsken vuoden viimeisessä tentissä, mikä tarkoittaa sitä, että seuraavat viisi viikkoa on lomaa. Iloa pilaa hippasen tuon reilun kuukauden aikana askarreltavaksi tarkoitettu essee ja tammikuun kurssin alkutenttiin lukeminen, mutta siitäkin huolimatta olo on aika epätodellinen. En nimittäin edes muista, milloin viimeksi olisi ollut periaatteessa vapaata noin törkeän pitkä siivu putkeen.

Mitäs meinasit tehdä? :)

Mitäs meinasit tehdä? :)
Treenata ja syödä ja nukkua - ihan riittävästi ohjelmaa mulle :D Tosin viikon päästä vois ainakin lähteä tuonne pohjoiseen ja pysytellä siellä täyshoidossa joulun yli. Joku ehtivämpi kaveri varmaan järjestäis itselleen vastaavan tilaisuuden tullen jotain avartavampaakin reissaamista ja muuta eksoottista, mutta olen niin tylsä ja laiska, etten yksinkertaisesti jaksa.

Treenata ja syödä ja nukkua - ihan riittävästi ohjelmaa mulle :D Tosin viikon päästä vois ainakin lähteä tuonne pohjoiseen ja pysytellä siellä täyshoidossa joulun yli. Joku ehtivämpi kaveri varmaan järjestäis itselleen vastaavan tilaisuuden tullen jotain avartavampaakin reissaamista ja muuta eksoottista, mutta olen niin tylsä ja laiska, etten yksinkertaisesti jaksa.

Ihan hyvä suunnitelma, lisään vain vielä kokkaamisen tuohon. Jouluna pitää kyllä koittaa syödä itsensä soikiaksi. :kuola:

Työkaveri kävi töissä näyttämässä vauvaansa. Oli se vaan niin pikkuinen ja suloinen. Nukkui kyllä kokoajan mutta tuhahteli aina välillä jotain. :):)

Ja onneksi tuon lomailijan isyysloma loppuu tällä viikolla, päästään taas nakittelee sille huolella keikkoja. :D

Nyt mulla onkin jo kaikki merkinnät opintorekisterissä, eli opinnot toistaiseksi takana. Huono puoli tässä on se, että nyt pitäis keksiä mikä musta oikeasti tulee isona, kun tuo sairaanhoitajan työ on ihan anaalista. Mulla lähtee järki ja terveys jos jatkan näitä hommia eläkeikään asti. No, leikkurissa näitä hommia vois tehdäkin.

Back
Ylös Bottom