Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Onneksi olkoon.
-Kiitos.
Seuraavaks lähtee maailman tulisin chili tilaukseen joka on 5x voimakkaampaa.
![]()
Kävin äsken vuoden viimeisessä tentissä, mikä tarkoittaa sitä, että seuraavat viisi viikkoa on lomaa. Iloa pilaa hippasen tuon reilun kuukauden aikana askarreltavaksi tarkoitettu essee ja tammikuun kurssin alkutenttiin lukeminen, mutta siitäkin huolimatta olo on aika epätodellinen. En nimittäin edes muista, milloin viimeksi olisi ollut periaatteessa vapaata noin törkeän pitkä siivu putkeen.

Treenata ja syödä ja nukkua - ihan riittävästi ohjelmaa mulle :D Tosin viikon päästä vois ainakin lähteä tuonne pohjoiseen ja pysytellä siellä täyshoidossa joulun yli. Joku ehtivämpi kaveri varmaan järjestäis itselleen vastaavan tilaisuuden tullen jotain avartavampaakin reissaamista ja muuta eksoottista, mutta olen niin tylsä ja laiska, etten yksinkertaisesti jaksa.Mitäs meinasit tehdä?![]()
Treenata ja syödä ja nukkua - ihan riittävästi ohjelmaa mulle :D Tosin viikon päästä vois ainakin lähteä tuonne pohjoiseen ja pysytellä siellä täyshoidossa joulun yli. Joku ehtivämpi kaveri varmaan järjestäis itselleen vastaavan tilaisuuden tullen jotain avartavampaakin reissaamista ja muuta eksoottista, mutta olen niin tylsä ja laiska, etten yksinkertaisesti jaksa.

Jee 400 rikki \o/