Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Poikkeuksellisen kuuma katse kaupanhyllyillä ja minä jopa älysin vastata siihen. Jäi kivat värinät loppupäiväksi :dance: Ahh...

Viimeksi muokattu:
Ihanaa ihanaa ihanaa! Olen t o d e l l a onnellinen! Miksikö? Koska mä sain JOULUKSI VAPAATA TÖISTÄ!!!

saattasin päästä saksaan kesäksi:haart:

koko kesäksi, ja vieläpäs duuniin..:D

edit: oisha se kivaa siel kaiket illat pokailla ihanaaki ihanamman saksan ihanaaki ihanampia saksatytyjä, jotka on tosi ihkuja etten sanoisi..:haart:deutschland:haart:

saattasin päästä saksaan kesäksi:haart:

koko kesäksi, ja vieläpäs duuniin..:D

edit: oisha se kivaa siel kaiket illat pokailla ihanaaki ihanamman saksan ihanaaki ihanampia saksatytyjä, jotka on tosi ihkuja etten sanoisi..:haart:deutschland:haart:

Muista tuoda bimmeri mukanasi. ;)

Ristus että voi olla reidet ja perse jumissa. Tein eilen ekaa kertaa elämässäni mavetreenin ja painoja tuli sitten vähän enempi, kuin oli alunperin tarkoitus kun "eihän tää tunnu missään":hyper:.

Jee!! sain uuden ämppärin

Mie luin ensin, että ämpärin: "Muahhahhah, on jollakin ilon aiheet kun sankon on saanut" :D

Ilostuttaa kun treeni alkaa taas kulkea. Hyvä kun tuli talvi, ei oo elämä sellaista flegmaattista möhöttämistä. Tosin nyt on vähän loskaista, mutta pääasia ettei ole hellettä :D

Työ vaihtuu kevyempään ja mukavampaan. Työmatka lyhenee ja peruspalkka nousee 250e kuussa ja firma pysyy samana eli kertyneet lomat jää talteen.

e: ja Amorphiksen uus levy on ilmestynyt älppärinä :rock:

Meikällä on nyt uus macbook! Kunnon nörtti, muut shoppailee Kampissa ympärillä, ja Miken kanssa säädetään mun konetta... "How nörtti is that!?!"

Raaskin vihdoinkin ostaa uuden sohvan:dance: Kyllä sitä oli jo kauan pähkäilty.

Kävin juoksemassa 6-7 kilsaa, eikä edes tuntunut pahalta. Ihan jees kun ottaa huomioon, että uiminen poisluettuna elokuun jälkeen ei ole tullut pahemmin aerobista harrastettua ja eilen kyykättiin. :)

Toinen positiivinen asia on se, että mun hiukset on viimein riittävän pitkät ponnaria varten... :D (:nolo:)

Back
Ylös Bottom