Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Näin tänään ensimmäistä kertaa King Diamondin (videolta ) ilman meikkejä. Tosin hän oli aika ruma, joten tämän voisi laittaa tuohon vituttaa ketjuunkin...

2h enää duunii ja kotiin viikonloppuvapaille:rock: Huomen sit firman saunailta, joutuu kait muuteman oluen juomaan:kippis1:

750g jauhelihaa ja 3dl riisiä... Dietti:haart:

Tänään on ihan vitun rento päivä takana ja edessä...Parin tunnin päästä frendin kanssa safkaamaan (nyt ei ryyppy maistu) ja leffaan...Juttuakin riittää.

Ei vittu, ekaa kertaa oon sokerihumalassa kunnolla:D:D:D

Huomenna kisat :haart:

Mitkäs karkelot on kyseessä?

jes! pitääkin rueta jo pakkaamaan tavaroita. perjantai, ja oon ihan koko viikon jaksanut lusia edes jonkinlaisella menestyksellä töissä... tuli melkeen puol päivää tehtyä pankkiinkin tunteja!

nyt on hyvä fiilis :haart:

Oon *vähä* ihastunu yhtee kivaa tyttöön, ja ois Helsinki MotorShowki.. ;) Tyttöki on minust vähä vilkuillu mua..

Oon *vähä* ihastunu yhtee kivaa tyttöön, ja ois Helsinki MotorShowki.. ;) Tyttöki on minust vähä vilkuillu mua..
Varmaankin tämä kyseinen ihanan ihqu neito erinomaisen naismakusi tuntien ;) :

ugly%20girl.jpg

intissä lomilla ollut kaks päivää ja sunnuntai iltana takas vasta :)

eilen verenluovutuksessa käynti, josta mukaan lähti makea t-paita; tekstillä GIVERIGHTNOW ja tänää sain aikaiseksi joulusiivouksen :rock:

ja alkosta löyty mukaan 0.7 pullo Santa Maria- rommia ja aloitin lukemaan Paulo Coelhon Alkemistia. :)

Back
Ylös Bottom