Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollasen koettelemuksen (ummetuksen) jälkeen ihminen osaa olla vähästä (ranteen paksuisesta pökäleestä) kiitollinen :D "Elämä on ihanaa, jos sen oikein oivaltaa"Ummetuksesta kärsinyt poika muljautti just ranteen paksuisen pökäleen kylppärin lattialle :hyvä:
minä eilen sanoi:Ei v..tu. En voi sanoin kuvata vitutuksen määrää. Joulukuu.. Jyväskylä.. Nightwishin keikka.. liput jotka hommasin heti elokuussa. Mitä? Mitkä liput. Tehokkaan siivouksen yhteydessä olen sitten epähuomiossa viskannut 2 lippua kyseiselle keikalle roskiin. Ei jumalauta. Vituttaa ja itkettää.
En viitsinyt sinne ostothreadiin enää kommentoida lukotuksen jälkeen, mutta olin iloinen, kun huomasin, että olit onnistunut saamaan nuo liputMutta sain kun sainkin tänään hommattua liput sinne Jkylän loppuunmyydylle keikalle!!! Wohaaaaa!!!
.:haart: Kiitos kaunis.En viitsinyt sinne ostothreadiin enää kommentoida lukotuksen jälkeen, mutta olin iloinen, kun huomasin, että olit onnistunut saamaan nuo liput.
Mukavaa keikkaa!
. Nyt sitten naama valkosena ja tosi hehkeenä edustamaan sukukokoukseen:D. Enkä oo edes ehtinyt miettiä vakuuttavia selityksiä seuraaviin (pakollisiin) kysymyksiin: a) "Jokos olet saanut valkolakin? Meidän Maija se on jo yliopistossa...", b) "Meidän Maijalla on häät joulukuussa, jokos sillä Tindralla on sulhanen?"
. Semmonen olo kyllä, kuin olis joku suvun musta lammas... Tosin ei tää olotila tällä hetkellä mikään maailman paras muutenkaan ole :urjo:, niin ei varmaan tuolla kauhean kauaa tule oltua.