Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain tänää yammun (yz 125) kasattuu vihdoin, ku kampuran stefat tuli jälkitoimituksena. Pöydällä oli motti halki ja lähtöasetelmat kasaamiselle oli, että oli pelkkä runko ja etupää pukilla. Menihän siihen 4,5h mutta kyllähän pyörä taas kiekasee komeesti:)

Tämä lämmitti minun mieltäni enemmän kuin nuo vauva uutiset (minulla on kieroutunut mieli), joten onnea YZ:n johdosta! :rock:

Ps. onnea myös kaikille jotka saivat tai tuntevat jonkun joka lapsen sai. :thumbs:

Eräs upea ihminen toi mulle työmaalle ruokaa aivan yllättäen! Eniten parasta tämmöisenä väsyneenä päivänä :rock:

Mä lähen töistä NYT! Enkä kahen tunnin päästä.. nojoo tän kahvitauon vielä olen. :P Sen mä oon ansainnut.

kävin bodaas pitkästä aikaan, oli löysä olo, mutta reeneissä huomas että onhan lihoja jossain kun alkoi niin mukavasti kangistelemaan ym..

Haa, tänään ruokaa ja juomaa työantajan laskuun. Tosin loppuillan rellestäminen ja taksi kotiin kyllä omalla kortilla. Mutta muutaman viikon selvinpäin olemisen jälkeen tekeekin kaljaa mieli ihan järkyttävästi. :kuola:

Jokerit voittaa tänään Kärpät 7-1!!;) Vittu mikä fiilis!!!:dance:

Ollut nyt joitakin viikkoja oudon pirteä olo, tavallisen alakuloisen ihaa meiningin sijaan. Näkyy aika hyvin syömisissäkin, ja paino tippunut 10-15kg. Puntariin en ole päässyt, mutta aika hyvin yleensä osannut arvioida omat lihomiset/laihtumiset. :dance:

Ihanaa päästä viikon lomalle. Ylityöt ja ainainen asiakkaitten valittaminen syö välillä miestä. Nyt ei tarvii ajatella, kun syömistä, lepäämistä ja treenaamista. :rock:

Uudet silmät :D

Vetää naaman vähän väliä virneeseen, kun näkee hyvin jotain tai koittaa vahingossa vielä sohia laseja päästä pois, vaikka ennen suihkua, ja huomaa, että "ainiin, eihän niitä enää ole!"

On se vaan ihmeellistä, kuinka nyt näkee näin hyvin, kun on ollut riippuvainen laseista ja piilareista yli 15 vuotta.

Back
Ylös Bottom