Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Yhden tuntemattoman miehen lausuma kohteliaisuus viikonlopputoivotuksen yhteydessä... Tuli niin puskista, et lehahdin aivan punaseks ja naurua ei pystyny pidättelee :) Nyt on päivä kyllä pelastettu...!

Tänään treeneissä joku punttimimmi tuli tekemään SJMV:tä suoraan eteeni kun tein itse pystypunnerrusta istuen. Eipä ole aikasemmin noin hyvin päässy käymään. :D

Kaikki on kuulemma ok sen suhteen, että voisin mennä laserleikkaukseen ja tuloskin olisi hyvä.
Jes, pääsen brilloreista eroon for ever.

Vituttaa vaan, kun olin tänään esitutkinnassa, niin sain sellaset kivat möllit silmätippoja silmiin, että mustuaiset olleet koko päivän isot kuin narkkarilla...Perseestä kun ei näe lähelle rillit päässä, eikä näe kauas ilman rillejä...Koko hyvä näkyvyys keskittyy lähinnä n. muutaman metrin päähän rillien kanssa tai ilman rillejä puoli metriä. Siitä lähemmäs tai kauemmas ilman rilljä, niin ei näe mittään.

Vitun outo tunne.

Kyykyssä nousi tänään 140 kiloa hyvällä tekniikalla. Uus henk. koht. enkka. :hyper:

Ja mikä parasta, tekniikka oli omasta mielestä hyvä., kävin alhaalla asti, selkä pysyi kaarella kokoajan, katse ylhäällä, tanko takadeltojen päällä eivätkö polvet vatkanneet yhtään.

Puolessa välissä liikettä nosto pysähtyi sekunnin kurto-osaksi mutta nousi kuitenkin sitten puhtaasti. Mahtava fiilis. Muusta treenistä ei tullut mitään tuon jälkeen kun ei enää pystynyt keskittymään muuhun. :)

Hienoo:) 10 kiloo enemmän ku mun enkka;)

Nimim. toivottavasti joskus vielä 200 kyykky, en kokeile enkkoja enneku menee 3x6x130
sellaset 20 kiloo sarjapainoihi, sit vois koklasta siis:)

Tänään ois SyysX 07, vois käydä tsiikaamassa mitä löytyy...

Etsin perjantaina hiki hatussa sisäpeli-/salikenkiä, tuloksetta. Kohta pitikin jo lähteä salille (ilman kenkiä), mutta kuinka ollakaan ne löytyivätkin salilta! :D

Kaiken huippu oli se, että ne oli samassa paikassa johon ne viime kerralla unohdin, koskemattomana pukuhuoneen penkillä. :) Ihme, ettei ne kenellekään kelvannut, vieläpä melko uudet, viime kesänä ostetut. Mutta hyvä näin, luulin jo menettäneeni ne kokonaan. :D

Edit. Viime kerta siis kaksi viikkoa sitten, eli kyllä joku siinä ajassa olisi voinut hyvinkin ne viedä! (Kaksi viikkoa sen vuoksi, että mulla on ollut ankara flunssa ja koeviikko (selityksiä..:rolleyes:).

Viimeksi muokattu:
Juomapulloni avautui reppuun aamuaerolla ja vedet valuivat pois, jalkapohjaani särki niin että luulin oksentavani ja meinasin pyörtyä Siwan jonoon silkasta janosta ja heikotuksesta -mutta mä selvisin kotiin urhoollisesti! Nyt selviän mistä tahansa :D

hehe, naureskelen uusille titan fist videoille mitä löytyy juuutuupista, hyviä noi itsepuolustusliikeet missä toisen päätä hakataan maahan useita kertoja :)

kamalan tukkoinen olo, nuhakuume, mutta silti vietän varmasti iloisimman sairasloman ikinä - kädenväännön MM-pronssi Bulgariasta (mistä tautikin) vetää väkisin suupieliä ylös päin.:rock:

Back
Ylös Bottom