Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Se on iloinen asia kun naisella tissit höllyy ylös alas kävellessä. :haart: Ihan ohimennen katsoin. :jahas:

Heti aamusta salille: historiallista täs on se, että mä onnistuin jopa nousemaan sängystä vapaaehtoisesti!

perkele soikoon mähän alan oppimaan virheistäni :) ihanaaa huomata että oikeesti osaa olla rehellinen,avoin ja luotettava, ennen kaikkea itelleen!

Jumalan kiitos, että mun mahatauti rupeaa jo hellittämään! Jospa tässä uskaltaisi käydä iltasella pienellä lenkillä :). Tosin salille en uskalla, kun on niin heikko olo.

Se on iloinen asia kun naisella tissit höllyy ylös alas kävellessä. :haart: Ihan ohimennen katsoin. :jahas:

Olen tutkinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että ainakin isot tissit tekevät höllyessä kahdeksikkoa (ääretön).

Infinity.png

Tarkastelkaamme tätä videota. Amatöörin silmään tissit hölskyvät ylös alas, mutta paatuneen tissiposken silmään kahdeksikko valtaa mielen jo kaukaa.
http://www.youtube.com/watch?v=93uQZdhrmLY

:david:

Heh, sain juuri mielenkiintoisen puhelun.

tyttö: Moi, muistatkos mua?
tyttö: olen Paula.
minä: öööö.
tyttö: et taida muistaa
minä: en?
tyttö: selittää kuinka olin jutellut joskus hänen kanssaan kännissä, oli kaverin tyttöystävän kaveri tjsp.
minä: jaajaa.

Itsellä ei kunnon muistikuvia asiasta ole. :D Noh, lupasi soitella uudelleen, täytyy vähän selvittää että millainen ihminen on kyseessä. :P Toivottavasti ei lue pakkista, muuten narahdan samantien. :lol2:

Vatsalihakset rupee taas näkymään tuon kesän aikana kertyneen läskikasan alta :D

NYT EI RIEMULLA OLE RAJAA!! Valmistuin viime perjantaina, ja nyt siirryn varmasti ulkoasiainhallintoon hommiin. Ajattelinkin että haastattelu meni mainiosti. Urakehitys ei olisi mitenkään voinut lähteä kehittymään parempaan suuntaan! Ala on just omaa, kansainvälistä yhteistyötä juuri omalla alalla. Uskomatonta! Tästä kehittyy vielä jotain hienoa. Hemmetti sentään, mä soitan äidille.

Jee "kesäloma" alkaa kolmen tunnin päästä!! :hyvä: :dance: :kippis1:
Muutenkin on taas iloinen olo kun selvisin yllättävän nopeasti pienestä vastoinkäymisestä, elämä hymyilee taas täysillä! :)
Treenipainotkin on taas pienen junnaamisen jälkeen nousussa, varsinkin rintaliikkeissä. :rock:

Lyhyt lukiomatikka läpi, 5 kokeesta ja 2/3 kursseista suoritettu hyväksytysti. Vielä talvella oli etenemiseste mutta selvittiinhän siitä vihdoin \o7

Rennosti mennyt kokous työporukalla. Pentikin myymälästä tosi tyylikkäitä tuikkukippoja sikahalvalla. Hyvää broileripastaa, jääkaapissa odottaa hedelmäsalaattia ja kevytvaniljakastiketta jälkkäriksi... :kuola:

Ihana mies :haart:

Tupla

Vielä prempi fiilis ku treenit menivät putkeen. :D:rock:

edittii: Miten tällä foorumilla suhtaudutaan tuplaposteihin? ;) Joillain muilla foorumeilla saa saattueen ladon taakse, vaan enpä vielä tiedä pakkotoiston "tuplakäytäntöä"? :rolleyes:

edittii: Miten tällä foorumilla suhtaudutaan tuplaposteihin? ;) Joillain muilla foorumeilla saa saattueen ladon taakse, vaan enpä vielä tiedä pakkotoiston "tuplakäytäntöä"? :rolleyes:
Sen tuplapostin pystyy itsekin poistamaan, jos siis 15min sisällä sen tekee...siis kun käyttää tuota delete-nappia...

Back
Ylös Bottom