Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Eiköhän se onnistu, suodatinkahvia vai espressoa?

No niin, tsemppiä Dymondille, eiköhän onnistu :)

Itselläni tänään viimeinen duunipäivä ennen 4 päivän vapaapäivää. On jo aika :kippis1: viikonloppuna frendien kera, ja ties vaikka törmäisin (kunhan nyt ei juomat kädessä ja silmät ristissä) johonkin mimmiin ;)

JUMALAUTA!

nythän on jo keskiviikko!!!!!!!!

aijjjai olipas kiva uutinen

Pääsin sittenkin revittyy itteeni töihin.. tosin tunnin myöhässä kun kello ei herättäny.. kukaan ei onneks huomannu, eihän?:nolo:

Eiköhän se onnistu, suodatinkahvia vai espressoa?
Ihan kumpaa suvaitset huolia, jos niillä yhdistelmäkeittimillä tekee yhtään mitään. :lol2: Varmaan loppuvkosta kamat sisään.

No niin, tsemppiä Dymondille, eiköhän onnistu :)
:love: Ainakin se ukko soitteli perään, notta mihis nää paperit saa laittaa.

Melkone flaksi kyllä kävi, oli meinaan halpa (vuokrasin sen siis, en ostanu). Pieni ku mikä kyllä. Eli täysin riittävä mulle. :rolleyes:

Tänään on kyllä kiva olla minä. Kohta mäkin saan taas mennä töihin - himassa on niiiin ankea tehdä pidemmän päälle. Sen lisäksi sain tänään yhtä rojektia reteesti eteenpäin - se tietää rahaa joka ainakin hidastaa hetkeksi tätä köyhtymistä. Motivaatio puskea lisää duunia nous samalla melkosesti. :whip:

Itselläni tänään viimeinen duunipäivä ennen 4 päivän vapaapäivää. On jo aika :kippis1: viikonloppuna frendien kera, ja ties vaikka törmäisin (kunhan nyt ei juomat kädessä ja silmät ristissä) johonkin mimmiin ;)
Happy hunting. :kippis1:

Kylläpä taas elämä sujuu tällä hetkellä...

- oon saanu tehtyä hyvin töitä ja kouluhommia viimepäivinä
- kaunis ilma
- kaikenlaista mukavaa ohjelmaa tiedossa lähipäivinä
- tanssitunnit alkaa taas pian
- varasin juuri ajan silmien taittovirheleikkaukseen (vihdoin!)
- :haart:

:D

Lisätään vielä uusin tieto. Yritin syksyksi päästä vaikka kuinka monelle japanin kurssille, mutta kaikki olivat täynnä.. Juuri sain tiedon yhdestä ylimääräisestä kurssista, jolle mahdun mukaan!

Olen onnesta soikeana tänään! Kaikki sujuu niiiiiin hyvin! :hyper:

Sain töitä! Ei mitään turhan hohdokasta, mutta työtunteja riittää joustavasti, ja rahaa tulee ihan omiin tarpeisiin. Pitää nyt parisen kuukautta olla tuolla ja sitten alkaa katsella taas mielenkiintoisempia paikkoja :)

Sain töitä! Rahtilaivalle ja on vielä villilinja! Ja sitte pääsee tänää tapaamaan vanhaa koulukaveria Jyväskylään! ROK ROK

Viikon aikana vituttanut, mutta onneksi nyt on tämän aikavälin hommat hallinassa eikä tarvii jäädä kotiin niistä kiinni koko päiväksi. Hyvää on myös, miten on parantunut cooper-tulos joka kerralla, kun on joustu. Tähän mennessä kolmas kerta oli tänään. Olkaa mitä mieltä haluatte, nämä aika keskivertotuloksia, kun ei näytetä poikien joukussa keskiarvo tuloksista yli 2300 edes mennä.

syksy 7. lk : 2220m
kevät 7. lk : 2300m
syksy 8. lk (tänään) : 2400m

Koko ajan tavoitteena ollut se 2400m. Jos kehtaisi kasvattaa kuntoa tai sitten se näyttää kasvavan itestään, on mahdollisuuksia 2500-2600m tuloksiin, joka olisi periaatteessa coolia ja kun olisi vielä ns. lihaksikkassa kunnossa ja kunto ok silloin. Toki jos oikealta ihmiseltä kysyy, on joku 2400m susipaska. Suuriosa tuloksista 2100-2400m ja sitten urheilijapojut veti sitä 2750-3000m jotka on jo ok-tuloksia.

Hehkutetaan nyt täälläkin.. Me mentiin eilen naimisiin!:haart::haart::haart:

kaveri puhu että nyt tarvittaisiin hommiin lisää porukkaa ja palkka on tuplat mitä nykyisessä paikassa, hommakin ehkä ainakin henkisesti raskaampaa mutta kyllä innosti !!!!!!!!! maanantaina lisää, jee jee

kävin mummolas tos toisviikol nii mummo oli leiponu mustikkapiirakkaa, nii mä kysyin voinko ottaa palan nii mummi sano et joo mut mä oon kylläki leiponu sulle rahkapiirakan:dance: muut mutusteli sit mustikka piirasta nii mä hoitelin rahkapiirakan. oli muuten hyvvee.

ja huomenna meen taas mummolaan!!!!

Jeah. Polveen ei satu - vaikka männäviikolla kyykähtelinkin pitkästä aikaa kelpo painoilla ja jonkun päivän reidet jumitteli. Nyt sitten aikidoleiri, joka on alkanut oikein erinomaisesti. Jatko lienee yhtä hyvä. Ei voi kuin ihmetellä, mihin näillä vanhoilla polvenrämillä pystyy - ei ole helppoa koota Porschea Ladan osista, mutta kyllä se pirun hyvä yritys oli... treeni siis jatkuu ja ensiviikolla tulee virallisestikin 12v täyteen :dance: .

vui vitsi.. ONNEA UWISH!!!!!!

:dance: UWISH :dance: :hyvä: hyvähyvähyvä :hyvä:

Haluatko jotain lahjaksi?
Kiitos, kiitos:D
Lahjaksi? Öö.. uus kirves ois kiva:lol2:

Back
Ylös Bottom