Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oltiin kavereiden kanssa hirvikolarissa, kenellekkään ei sattunut mitään onneksi. Auto tosin meni lyttyyn, mutta vakuutukset on kunnossa joten ei sillä niin väliä.

Tosissaan kenellekkään ei sattunut mitään, joten siksi tähän threadiin.

Huh, kävipä hyvä tuuri. Se fiilis, kun tajuaa itsensä ja/tai kaverinsa selvinneen tuollaisesta läheltä-piti tilanteesta naarmuitta, on mahtava. Kuuluu todellakin tähän threadiin:)

Oltiin kavereiden kanssa hirvikolarissa, kenellekkään ei sattunut mitään onneksi. Auto tosin meni lyttyyn, mutta vakuutukset on kunnossa joten ei sillä niin väliä.

Tosissaan kenellekkään ei sattunut mitään, joten siksi tähän threadiin.

Saman kokeneena on kanssa aika helpotus kun alkaa myöhemmin puimaan mitä olis voinu sattua...

Pitkästä aikaa olen tavannut oikeasti kiinnostavan tytön, katotaan tuleeko mitään:)

Edit. Näköjään vähän samoilla asioilla Zokerittaren kanssa:D

Ai hitto mä oon ollu huomenna tasan kuukauden selvinpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiihaaaaaaaaaaaa En ois ikinä uskonu että mä pystyn siihen! Vielä mulle oikein tyrkyttämällä tyrkytettii viinaa, mut enpä ottanu, vaa kavereitten suureksi harmiksi pokailin naisia koko illan, yhen kans vaihettii yhteystiedotki, mut en mä siit yhtää tykkää, et ei oo ees lemmenhuolia;) hienoa! kyl must viel pelimies tulee isolla p.llä

Voihan volvo. :D Tännekin pääsee sentään joskus kirjottaan.

Saatiin auto kuntoon.. tai noh onhan siinä viel vähä säätöö mut kyl se hyvin näytti kulkevan. :D

Tänää raahauduin pitkäst aikaa futis treeneihi ku lopetin (luulin lopettaneeni ennen tätä päivää) ku pitäs mennä vkl pelii. Ilokseni huomasin valmentajan vaihtuneen parempaan suuntaan (koska keväällä lopetin juuri valmentajan vaihdon takia). Taitaa olla comebackin paikka. :)

Kirjoitin tänään flunssasta. Noh nyt on jo paljon parempi olla, mitä nyt vähän heikohko olo, kurkku kipeä ja nenä vuotaa vähän väliä... Vähän yskittää. Mutta tuntuisi olevan paranemaan päin, vaikka iski koko homma vasta joku 30h sitten.

Isältä löytyy kaapista vähän viskiä lääkkeeksi vielä :hyper:

Olin jo henkisesti valmis siihen, että idioottimainen kokous töissä kestää 9-12, mutta turhan lässyttäjät olivatkin yllättäen jääneet kotiin ja kokous saatiinkin noin tunnissa loppuun.

Enää 8 päivää töitä. :D Ei enää läheskään yhtä paljon vituta edes se lusmuileva työkaverikaan. Hieman saarnasin sille työmoraalista ja sillä sitten kilahti, mutta näköjään meni perille. On edes vähän skarpannut ja tekee nyt ainakin jonkin verran enemmän töitä kuin ennen.

Vielä kun saisi syksyksi töitä, niin olisin kyllä TODELLA ILOINEN! Hakemuksia olen laitellut mutta pitäisi kai alkaa kohta puoliin soittelemaan perään.

edit: avokki oli ostanut ylläripylläriksi piirakoita :) on se ihQ

Ai hitto mä oon ollu huomenna tasan kuukauden selvinpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiihaaaaaaaaaaaa En ois ikinä uskonu että mä pystyn siihen! Vielä mulle oikein tyrkyttämällä tyrkytettii viinaa, mut enpä ottanu, vaa kavereitten suureksi harmiksi pokailin naisia koko illan, yhen kans vaihettii yhteystiedotki, mut en mä siit yhtää tykkää, et ei oo ees lemmenhuolia;) hienoa! kyl must viel pelimies tulee isolla p.llä
Pakko kyl sanoa, että oon tosi ilonen sun puolesta :). Tsemiä, hyvin on lähteny kulkeen!

^ :lol2:

Viikon päästä opiskelemaan ja näkee uudet kurssikaverit. Ainoat ihmiset jotka tulen tuntemaan uudesta kaupungista. Jeejee.

Back
Ylös Bottom