Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Cirque du Soleil: Aurinkotuuli (TV2 14.55-15.40 tänään).

Hienosti rakennettu sirkusohjelma, tapitin tuota aivan ihmeissäni. Nyt tekee mieli mennä sirkukseen. :)

Selvisi vihdoin jakson lukujärjestys parin päivän epätietoisuuden jälkeen

Päivän havaintoja:
D-kupit + juoksumatto = bouncy baywatch tai pomppivat pallerot
teinitytöt + mehujää = erotic show
milf + minihame + polkupyörä = upskirt med cameltoe
GoA+tanko = salikomediaa ;) kidding

Ja sain porukoilta kitaran lainaan, pääsee soittelemaan taas pitkästä aikaa :) Pakko hehkuttaa kaikkea mahdollista ku kerranki kaikki vitutus on poissa. Varmaan tarkotuksella nyt hyvä päivä et sit loppuvuoden vituttaa kahta kauheammin. Kiitos elämä :)

Tänään oli toinen työpäivä loman jälkeen ja nyt on paljon vähemmän stressiä kuin vielä tuossa viime viikon puolella, loman lähestyessä loppuaan. :confused:

Paljon helpompi olla taas kun pääsi selville siitä mikä tilanne on, mitä on tehtävälistalla ja ennenkaikkea millä aikataululla. Lomalla kertyneitä töitä olikin vähemmän kuin odotin eikä ole enää sellainen epämääräinen "onkohan siellä kaikki kunnossa"-fiilis. :)

Yllättävää.

LÖYSIN ASUNNON! Edullisen ja sopivalta paikalta, mukavan ja vuokra-ajan alkaminen on täydellinen melkeinpä! Lähti sellanen taakka ja vitutus nyt niskasta, kun aattelin ettei ikinä löydy passelia, aijai!! :hyper: Ei edes ärsytä nää duunit nyt!

Weak; sanoi:
Oon työpaikan parkkipaikalla, ja auto ei lähe käyntiin. Ois ihan kiva päästä kotiin nukkumaan...
Auto fiksattiin ja pääsin kotiin. Tosin abaut 3 tuntia normaalia myöhemmin :)

Dietti o lähteny hienosti käyntiin ja huomenna kivan tytön kanssa Korkeasaareen :haart:

Söin eilen lihaa ekaa kertaa 1.5 vuoteen, hitto että oli hyvää:kuola:. Nyt on kauhee himo päällä kokoajan:D.

Kasvissyöjäksi vois muuten ruveta, mutta liha on niin hyvää ;)

Työt tehty tältä päivältä! Vastahan mä 8.30 alotin.

Huomenna makaan rannalla, mikäli sää sallii. Ainakin neljään asti, kun on taas töitä. :)

Kasvissyöjäksi vois muuten ruveta, mutta liha on niin hyvää ;)

No mä lopetin just, kun alko himottamaan liikaa:D. Alko tulla noi soijat sun muut jo korvista ulos...

Tänään oli viimenen työpäivä:) (tai miten sen nyt ottaa, jatkan vielä pari vuoroa/viikko). Koulu, jopa ne tuskaset ruotsintunnit, tuntuu lomalta tän kesän jälkeen...

Hihhihhih! Oon aika paljon valittanut siitä että alakerrassa asuu ketjupolttaja. Nyt se harmittaa etenkin kun oon pitänyt partsin ovea auki koko aika. Se vetää öisinkin vähän väliä röökiä, taitaa herätä nikotiininhimoonsa ja käydä partsilla. Iltapalaksi sillä menee kymmenkunta, ihan kuin se hätääntyisi että perkele mun pitää nukkua ja en saa tupakkaa tarpeeksi usein, vedetään nyt koko aski!
Ihan rehellisesti alakerrassa sytytetään rööki vartin välein. Ja haju tulee tänne.

MUTTA!!! Nyt olen lähiaikoina kuullut sen luokan yskintää, tuo äijä vaan yskii limaa ja röhii. Kuuluu vaimeasti tänne asti. Ehkä se kohta kuolee! :)

Ymmärsin kuinka tärkeää roolia ruokavalio on mun elämässä esittänyt tähän mennessä.. kaksi kuukautta mennyt täydellä paskalla kun ei ole oikeasti ollut rahaa parempaan ja olo on ollut sen mukainen. Näkynyt ihan konkreettisesti ihon kunnossakin ja silleen.. voimia ei meinaa olla ja väsyttää. Nyt on tällä viikolla ollut vähän enempi rahaa hyvään ruokaan ja heti tuntuu paljon paremmalta.

Back
Ylös Bottom