Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Aijaijai.. kyl mä onnistun:) eka selvä perjantai Piiiiiiiiitkääääääääään aikaan..

Mulla sama :D Lupauduin kuskiks ja jouduin viettää naapuripaikkakunnalla 6h toisten ollessa baarissa ja sitte pysähtyy 4 kertaa(35km matka) takas tulles ilman että kukaan edes jäi kyydistä. Autossa tietysti pian sammuvia örveltäviä tyyppei ja ylikuormitus, huono kuntoinen tie ja auto kentissä+leveet/matalat renkaat.

Mutta olin selvinpäin! :)

Minäpä lopetin kokonaan.Yli arvostettua tuo ryyppääminen muutenkin.

Oi että kun pystyisi tuohon itsekin :(

e: eihän tuo ollutkaan iloinen asia xD

Pakkotoiston Salaiset Kansiot. :lol2:

Selailin tuossa rodeen menneitä viestejä vanhimmista viesteistä lähtien. Gnutin tai poden legendaariset jutut, tyypit jotka yrittää aloittaa jotain käsittämätöntä, tuhoon tuomittua threadiään kolmeen kertaan peräkkäin sekä moderaattoreiden antamat tylyt tuomiot tarjoavat kyllä ihan loistavan huumoripläjäyksen.

Toinen iloinen asia. Olinkin laskenut lomapäivät ihan päin seiniä! Mullahan on vielä kaksi viikkoa lomaa jäljellä ja talvelle jää vielä 6 päivää (muuttuvat yhdeksäksi).

Ilmankos jo pidetty loma tuntui turhan lyhyeltä. Stressasin eilen ihan turhaan tuota töihinmenoa. :nolo: Kannattaisi lomallakin näköjään tarkistaa asiat kalenterista.

:lol2: Dippi. Siis sulla on nyt vielä 2 vkoa aikaa lonnia, eli ei tarvii mennä huomenna töihin?

:lol2: Dippi. Siis sulla on nyt vielä 2 vkoa aikaa lonnia, eli ei tarvii mennä huomenna töihin?

Joo. Synapsit on olleet taas ihan solmussa... ilmeisesti alitajuntaan on jäänyt jatko-opiskeluaikojen parin viikon vuosilomat. Hyvä että tarkistin kalenterista. :)

Ei hitto. :D Toi on kyllä jo aika hyvä, 2 vkoa. :lol2:

Ens kerralla puhelimen tms. kalenteriin muikkari...

Ei hitto. :D Toi on kyllä jo aika hyvä, 2 vkoa. :lol2:

Ens kerralla puhelimen tms. kalenteriin muikkari...

No sehän siinä olikin. Toimin nykyään täysin kännykkäkalenterin varassa ja käynnykkä taas on ollut pois päältä/piilossa koko loman ajan. :)

Ei helvetti. Kyllähän tämä näin jälkikäteen on selvä asia. Aloitin loman puolessa välissä heinäkuuta, niin totta hemmetissä se jatkuu elokuun puolelle.

Ei helvetti. Kyllähän tämä näin jälkikäteen on selvä asia. Aloitin loman puolessa välissä heinäkuuta, niin totta hemmetissä se jatkuu elokuun puolelle.
Ei ollenkaan ikävämpi yllätys huomata, että töihin menon sijasta voikin pitää vielä 2 viikkoa lomaa :D.

Pitkästä aikaa on ollut oikein hyvä sunnuntai.

Ei vituta itseasiassa yhtään, että tänään pitää mennä inttiin takaisin kun tietää että torstaina pääsee taas himaan ja sitäpaitsi tuleva viikko on naurettavan ihanaa rötväystä. Tämän lisäksi tänään oli salilla todellista silmänruokaa tarjolla ja ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen treenit kulkivat hyvin (ehkä juuri edellä mainitusta seikasta johtuen heh..).

MÄ olin ihan selvinpäin koko viikonlopun, houkutuksista huolimatta:) vähänks mul on tahdonvoimaa..;) en tipan tippaa juonut, en ees koskenut pulloon

MÄ olin ihan selvinpäin koko viikonlopun, houkutuksista huolimatta:) vähänks mul on tahdonvoimaa..;) en tipan tippaa juonut, en ees koskenut pulloon
Hyvä, siitä se lähtee! :) Ens viikonloppuna sitten uudestaan..

Penkissä puhas 2x2x107,5. Tuntupa hyvältä :D
Viikon pääst maksimit.

Tänään tiedossa mielenkiintoista säätä illalla ja huomenaamulla, pahoittelut niille jotka haluavat saman mainita ketutus-triidissä. Toivotaan muutamia salamoitakin sekaan, yöväläyttelyt aina hienoimpia.

Jeejee, elämä hymyilee. Kaikki toimii, urheilu, suhteet, kaikki. Pitkästä aikaa taas ihan oikeesti onnellinen olo! :)

aijjai kävin hierojalla. sit nukuin vielä päikkärit just....

Kävin tänään ekaa kertaa autokoulussa ja huomenna uudestaan. Keskiviikkona pääsee jo ekan kerran hyvällä mäihällä ajamaan.

Kävin tänään ekaa kertaa autokoulussa ja huomenna uudestaan. Keskiviikkona pääsee jo ekan kerran hyvällä mäihällä ajamaan.

No onneavaan, se on hienoo se ;)
Minuu lähinnä vituttaa 1 asia ni eipä oo asiaa tähä threadii erityisemmin.:( Onneks töissä sentäs menee hyvin.

Back
Ylös Bottom