Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lol, löysin tänään 60€ rahaa. Ensin 50€ ja 1,5h myöhemmin kympin.

Taisit juuri löytää mun kadottaman 5kypäsen. Tuntomerkkeinä on oranssi väri, edessä jyhkeä ovenkarmi, takana joku kartta tjsp. Yksilöivänä tunnistetietona merkintä "50" kulmassa.

Saat löytöpalkkiota tuosta 10euroa kun olen niin hövelillä päällä. Sen löytöpalkkionhan minä jätin valmiiksi kävelyreitillesi joten se on sitten tattis ja tasaraha.

Nyt ei oo tallella tuota 50 eurosta enää joten en voi tarkastaa noita tuntomerkkejä. Harmi.

Kymppiäkään ei enää ole, mutta jos kerrot mihin jätit sen niin annan sen tietty takasin.

edit: Ja ei ollu kävelyreitillä. Mä oon stana melkeen maratoonari, mää juoksen. :rolleyes:

Taisit juuri löytää mun kadottaman 5kypäsen. Tuntomerkkeinä on oranssi väri, edessä jyhkeä ovenkarmi, takana joku kartta tjsp. Yksilöivänä tunnistetietona merkintä "50" kulmassa.

Saat löytöpalkkiota tuosta 10euroa kun olen niin hövelillä päällä. Sen löytöpalkkionhan minä jätin valmiiksi kävelyreitillesi joten se on sitten tattis ja tasaraha.

Aika paha :D

Nyt ei oo tallella tuota 50 eurosta enää joten en voi tarkastaa noita tuntomerkkejä. Harmi.
Kymppiäkään ei enää ole, mutta jos kerrot mihin jätit sen niin annan sen tietty takasin.

Ei se haittaa jos tuntomerkit on hävinnyt, niin ne on hävinneet minultakin.

Laitoin sen kympin juuri siihen kohtaan missä kumarruit sitä poimimaan. Jätin sen maahan lappeelleen kuvapuoli ylöspäin noin 0mm korkeudelle.

Ens viikolla pääsee taas salille pitkästä aikaa, ku se on aina koko heinäkuun ollu kiinni.

Käväisin Berliinissä ja lentokentän ravintolassa oli paras tarjoilijatar, johon olen elämäni aikana törmännyt.

EDIT: Nyt alkoivat muuten suomalaiset kyrpä otsalla löntystelevät tarjoilijat vituttaa.

Yks kyrpä häpäs itsesä huolel täänään :lol2: Kyllä tämä teki oloni iloiseksi :lol2:

kerro ihmeessä pikkasen lisätietoja :D.

Itsellä ilostuttaa se että olen saanut asetettua itselleni realistiset tavoitteet ensi vuoden Jefu kautta ja kuntoani kohtaan. Nyt kun suunnittelen ensi vuoden harjoitusohjelmaa niin huomaa että aikaisemmista vuosista ollaan opittu paljon ja uusia neuvoja tullee kokeennemmilta kavereilta kokoajan. Sen verran osaan jo sanoa että harjoituksia tullee viikkoon n.10 kpl + lihashuollot ja aikaa siihen menee lihashuoltojen kans viikottain n.20 tuntia. Harjoitusten määrät tietenki riippuu siitä että mikä jakso harjoittelussa on menossa. Motivaatio on siis tällä hetkellä niin huipussaan ja voin luvata että ensi kaudella tulen olemaan paljon kovemassa kunnossa kuin tällä kaudella vaikka kehitystä saatiin jo täksi kaudeksi huomattavasti aikaisempiin kausiin verrattuna :)

Nyt tulee siirappia, suodattimet päälle:

Päivän iloisin asia on Pakkotoisto.com, ja te, arvon pakkislaiset. Te piristätte huonoina päivinä, teiltä saa apua ongelmiin kuin ongelmiin vuorokauden ajasta riippumatta. Palsta on niin älyttömän laaja, että täällä voi surffata loputtomuuksiin ja unohtaa murheet.

Kiitos teille siis :worship:

Otin itseäni niskasta kiinni ja kävin oikein radalla juoksemassa Coopperin. Tulos oli säälittävä 2700m ja hirveät kivut joka paikassa, mutta tästä ei ole kuin yksi suunta - eteenpäin! :)

3000m tavoitteena jouluun mennessä ja 3100 ensi kesään mennessä!

Huomenna alotan kahden viikon loman.. :)

ennätyspienet lukemat fattrack goldiin.

aurinko paistaa, hengailua partsilla boksereissa (jos viimeinkin tarttuis vähän rusketusta)
vittumainen työviikko takana, pakkis kännykässä, wlani kuuluu niin tulee noi banneritkin aika haipakkaa. Ja sit tietenkin qwerty- näppis kännykässä ja kuppi kahvia vieressä
perjantai-iltapäivät on yleensä parhaita :)

Lämmin ilma, aurinko paistaa, vapaa ilta, takapihan terassilla grillailua ja virvokkeita. Kesästä voi näköjään nautiskella vaikka loma onkin ohitse.

Heräsin juuri eilisen päähänpistoni jälkilaineilta ja iloitsen, että ei tarvitse kirjoittaa tuonne känni ja krapula-triidiin. Joskus tullut puhuttua pentuna ilta seittämäänkin bulgariaa vienosti murtaen.

Stellan keikka tänään! :haart: En tiedä vielä saanko seuraa vai en, mutta eipä tuo mitään. Meen yksin jos ei(vät) tajua parastansa :D

Back
Ylös Bottom