Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Meen tänään naimisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :hyper::haart:s:eek::haart:y:love::haart:n:):haart:a

Oli muuten mielettömän kivat kekkerit ja kerrassaan KAUNIS morsian ja KOMEA sulhanen. Vielä kerran lämpimät onnittelut, terveyttä ja pitkää ikää :haart:

Ai niin, ruoka oli mun makuun ja :kippis1: riitti, jopa pikkutunneille saakka.. ;)

Edit: Enkä itkeny häissä.. tai en ainakaan julkisesti tunnusta ;)

Edit2: Oli kunnia saada olla mukana.

Kouvolassa :haart: Oli Norjassakin kyllä mukavaa ja pääs puhumaan paljon norjaa. Mua luultiin mm. ringebulaiseks ja tultiin kysymään neuvoa mutta piti kertoa norjaksi karu fakta: "Unskyld men vi er bare turister"
Jätin Ruotsin Örebron huoltsikalle muistoksi tukkeutuneen vessanpöntön (oli muuten aika veitikka.)

Osallistuin eilen ja tänään Audi SM Beachfutis 2007 turnaukseen. Oli aivan mahtavaa!!!! :rock:

Pelit alkoi eilen ja jatkui tänään. Amatööreinä mentiin ja kampoihin laitettiin pro-pelaajille niin, että hiekka lensi. Jalat on nyt ihan riekaleina, iho kuoriutunut paikoin pois ja varmaan varvas murtunut mutta silti aivan mieletön olo. Poppi soi koko kilometrien pituisella rannalla täysillä ja pelaajia ja auringonpalvojakatsojia oli tuhansia. Meitä naisten joukkueita taisi olla n. 20 ja miehiä n. 136 kappaletta. Finaalit on sitten huomenna, joten niitä sitten katsomaan.

Aurinko paistoi koko ajan Euroopan parhaimmalla beachilla Yyterissä. Naama on nyt palanut karrelle. :)

Rankkaa tuo homma on mutta hyvällä fiiliksellä ja rennolla asenteella ensi vuonna uudestaan. :kippis1: Kovaa kuntoa tuo kisailu vaatii. Itse en pitänyt tuosta juomahuollosta ihan niin hyvää huolta kuin eräät. Hauskaa katseltavaa. Eräälläkin miesten joukkueen pelaajilla oli hienot naamarit; sellaiset kuin elokuvassa Nacho Libre -elokuvassa painijoilla. :worship:

No oli kyllä rock! Lauantaina oli todella hieno sää (näkyy naamasta). Sunnuntaina olikin sitten hieman ankeampaa, etenkin aamulla. No eipä menneet hikipisarat hukkaan... Nimim. beachfutiksen suomenmestari vm. 2007.

Hirveitä pilviä taivaalla. Toivottavasti jytisis pitkästä aikaan oikein kunnolla :rock: Ei ole kauniinpaa säätä kuin kunnon ukonilma.

Paras kaverini palasi tänään Ranskanmaalta, tapasin kivan tyypin äskettäin :haart:, saan todennäköisesti jatkaa samassa duunipaikassa (ensi kesänä voin pitää jopa lomaa ?)... Ja DBTL:ssä pääsee todennäköisesti benjihyppäämään! I'm on fireeee.... :hyper:

Mä oon löytäny xl-kokoisen (ja muutenkin ihan parhaan) poikaystävän :haart:

plur.gif

Nimim. beachfutiksen suomenmestari vm. 2007.

No, kappas. Onneksi olkoon!! Rankkaa tuo painiminen!

Katsoin varmaan jokaisen pelinne yyteristä torille asti. Tuttuja naamoja joukkuessa muutamia kappaleita, joten naamaltasi olet varmasti syöpynyt tuonne takaraivoon.

Täytyy kyllä sanoa, että omasitte yhdet turnauksen rumimmista peliasuista, mutta käsittääkseni saitta myös tunnustusta moisesta. :) Toisaalta tuo takasi myös silmäniloa meille naiskatsojille...ainakin toivossa oli hyvä elää..

Näin exää jonku 2,5kk tauon jälkeen tossa kadulla 10min sit ja sano heti ekaks et "sä oot taas kasvanu, millon meinaat rajottaa? sit ku oot ton talon kokonen vai?" And way beyond baby, way beyond.. Sit rupes kyl masentaa ja vituttaa ku se on niin upea ihminen että ei toista. Mut jotain positiivistakin.

Maastaveto tulokset nousseet aivan huomaamatta. Viikossa nousi sarjapaino kymmenellä kilolla.

Baarissa useampi tytsy kehui söpöksi. Tämä nostaa taas itsetuntoa, sillä itse peiliin katsoessa näen vain jonkin ruman kusipään.

Ainiin, jotain huonoakin. Laihdutus mennyt aivan vituiksi. Esim juhannuksena tuli kaksi kiloa takaisin samoin viime viikonloppuna. Mutta ei luovuteta silti...

Mun hauis on kasvanu:david:

Mulla alko viikonloppu jo tänää, joten pääsee ottamaa vähän naukkuu. ;) Plussana se, et on enää ens viikko töitä ja sit alkaa loma! :)

Sain kirjotettua omasta mielestä aika hyvän työhakemuksen. Paskapuhettahan se suurimmaksi osaksi on mutta jos sillä saa rennon duunin niin :rock:

Kotiuduin norjan reissulta olo on loppu mut kivaa oli :) Päätettiin kaverin kans lähteä sunnuntaina yks kaks lappiin hypättiin autoon ja tuli käytyä samal norjas ja ruotsis :D Hiacen mittaariin tuli 2700km

Back
Ylös Bottom