Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kesäloma alkamassa, pankkitili kasvamassa, kehon kieli kohentumassa, sade lakkaamassa, sauna lämpenemässä, kahvit tippumassa, parisuhde tuikkimassa sekä elämä voittamassa.

Toki iloista!:)

Vitutus 0 - 1 elämä voittaa

On ne naiset ihania. Varsinkin se yks :haart:

Tänä iltana on lähtö reissuun. :hyper::hyper: Jalkakin on siedettävässä kunnossa, joten olkoon hiljaa loppureisunkin...:whip: Mahtavaa!!!! Ja jännittää ihan :hyper::hyper::hyper: Täytyy vaan toivoa, etteivät Ruotsin puolen tulvat vaikeuta matkantekoa liikaa...

Avopuoliso oli muistanut mun nimipäivän ja heti herättyämme onnitteli pienen lahjan kanssa :haart: . Eipä voisi aamu paremmin alkaa :)

Vielä kun itsekin joskus muistaisi huomioida kultaa edes jollain pienellä lahjalla tjsp. Senkin saamaton nahjus :nolo: .

Oujee, sain liput Pablo Franciscon keikalle :worship:

Kauan odotettu viikonloppu edessä! Myös ens viikko vaikuttaa lupaavalta...

Eikä haittaa yhtään se että viimeisimpien ennusteiden mukaan huomenna ei sada.

Palkkapäivä, perjantai, cd-hyllyt saapuneet himaan (=lauantain ohjelma tiedossa, aakkostaminen :haart:), ei väsytä ja löysin haluamani kirjan netistä ihan saatanan halvalla ilman toimituskuluja (UK + Visa rule).

Ihan vitun siistiä olla minä :D

Tunti enää duuni ja sit lomille lomps :kippis1:

Hyvä treeni oli ja nyt viikonlopuksi mimmin kanssa purjehtimaan! -->

Jeah..Ou:jee

Kyllä menee hyvin ai että on mukava olla olemassa. Muistuu mieleen kesäpäivät rannalla ja seksi norjassa lintutornissa, noh mutta ei siitä sen enempää täällä kaikkien edessä. Mutta anyways Kaikille mukavaa ja lämpöisiä Kesäpäiviä, muistakaa bongailla lintuja ties mitä uusia töyhtöhyyppä lajikkeita löytynee kun ottaa kiikarit mukaan.

Hervannan alkossa myyjä pyysi henkkarit ostaessani yhden pullon olutta. Näytän siis ikäistäni nuoremmalta :)

Tosin samainen about ikäiseni neito on kysellyt henkkareitani jo useita vuosia. Alkaa olemaan vaikeuksia pitää naama peruslukemilla joka kerta :D

Panin menemään rahaa enemmin kuin olisi varaa ja silti on olo niin ihmeellisen onnellinen...

Tässä on meidän perheen uusi kesäkulkuneuvo:

Tuo on sitä materiaa mikä oikeasti parantaa elämänlaatua. :thumbs:

Mä näin tänää tyttöä johon olin ihan tosi ihastunu viime kesänä :haart: Juteltii sen kanssa mitä se tekee, ja mitä mä teen.. lähinnä sen kuulumisii kyselin, ja mä viel tiedän et voin nähä sitä melko joka päiväisesti tässä tulevaisuudessa ohimennen ainaski :haart::haart: oispa pitäny pyytää suorilta ulos sitä.. noh, nytku se on paikkakunnalla taas, niin todennäköisest yöelämässä taas törmäillään <3.. ihana nainen.. ja oli tosi kiva tavata sitä taas

Hervannan alkossa myyjä pyysi henkkarit ostaessani yhden pullon olutta. Näytän siis ikäistäni nuoremmalta :)

Tosin samainen about ikäiseni neito on kysellyt henkkareitani jo useita vuosia. Alkaa olemaan vaikeuksia pitää naama peruslukemilla joka kerta :D

Se yrittää vaklata sun nimeä ja sosiaaliturvatunnusta, kun se tykkää susta!

Multa kysyttiin kanssa pari viikkoa sitten Alkossa paperit, ostin pullon punkkua. Kiitin.

Back
Ylös Bottom