Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Itselläkin Juhannus kääntyi tylsästä kotiskenaariosta ihan mukavaksi. Perjantai grillaus ja chillailupäivä kavereiden luona ja lauantai puhdas juopottelupäivä toisessa kaupungissa! Eli sittenkin kaljasalkun ostoon tänään.

Roek! 5 tuntia duunia jälellä ennen jussin viettoon lähtöä, Kalajoki here I come. :kippis1:

Lisäksi kävin just työhaastattelussa ja aloitan uudessa firmassa osa-aikasena syyskuun alussa. On ihan hyvät fiilikset. :)

Jussinvietto alkaa ihan kohta!!:rock: Kolmen tunnin päästä käännetään autonnokka kohti Lappeenrantaa ja rentoudutaan mökillä muutaman juoman kera..:kippis1: Ainut miinus tässä on, että lupauduin olemaan kuskina, mutta eiköhän tuokin mene mukavasti ruuhkassa kököttäessä..:)

Tuli äsken juteltua naapurin mummon kanssa. Toivotti tervetulleeksi uuteen asuntoon ja ihmetteli miten me niin hiljaiset tuparit pidettiin kun ei mitään muka kuulunut. Kysyi että eikä ne nykyajan nuoret osaa enää juhlia. :lol2:

useemman päivän hakannu hiirtä rystyset valkosena vaahtoa suupielessä, nyt on hommat siinä vaiheessa että kerkeää jopa pakkista selailla.

ihan hyvä fiilis nyt on vaikutti aika mahdottomalta saada aikataulua kiinni mutta nyt on taas hyvällä mallilla.

tyttöystävä tuli kotiin ja vaikka valittikin siivoomisesta yms niin leipoi mulle pitsaa :haart: ja pesi mun pyykit :D

edessä juhannus ja ei mitään tarkempia suunnitelmia. grillaus on lyöty lukkoon eikä mitään enempiä. eipä tartte stressailla

Rottaradio soitti Geto Boysin Bring It On
4lo0epi.gif
(93 kamaa) mahtavaaaaaaa !
54eg6ls.gif
5yvas2c.gif

Mahtava fiilis!

Duunissa, yksin just nyt. Irkkaan ja huudatan täysiä Basshunteria :D

Kiska oli auki ja sain 3 litraa maitoa ja 10 purkkia tonnikalaa! En siis kuolekaan nälkään tänään :D Ja naapurin milf katto toooodella pervosti taas ja oikee alko keikistelemään ku kävelin ohi ja sillai söpösti sano zau.. rrrrr.. sai kivan buustin treeniin.

Voiskohan joku asiantuntija taas tekasta ehkä uuden "näin pokaat nelikymppisen naisen" -threadin? :lol2:

Kiska oli auki ja sain 3 litraa maitoa ja 10 purkkia tonnikalaa! En siis kuolekaan nälkään tänään :D Ja naapurin milf katto toooodella pervosti taas ja oikee alko keikistelemään ku kävelin ohi ja sillai söpösti sano zau.. rrrrr.. sai kivan buustin treeniin.

Voiskohan joku asiantuntija taas tekasta ehkä uuden "näin pokaat nelikymppisen naisen" -threadin? :lol2:

Eiköhän toi ole niin valmista kauraa, ettei tarvi kuin mennä niittämään :D

Pitäs ensin hommata semmonen liiketunnistimella varustettu ovisilmä ja kytkeä se koneeseen, että tietäis koska sen poika on muualla :) Sit vois käydä aerobisella sen luona eikä tarvis pojan kanssa taistella.. "moi, mä oon muuten sun uus isäpuoli nyt." Voi olla et lentäisin äkkiä ulos sieltä :rolleyes:

Käydessäni Cambodiassa/Kambodzassa/Kamputseassa/mikäikinässä ostin murhaniittyjen myymälästä kokoelman Pol Potin aikaisia seteleitä, täysi setti siis. Sellaisissa kivoissa suljetuissa muovitaskuissa ettei kosteus pääsisi tekemään tuhojaan.

Nyt Suomessa sitten avasin nuo muovitaskut kun ovat niin rumia, niin havaitsin että 6 setelistä 3 on A4 paperille printattuja kopioita, eikä mitään aitoja seteleitä. Sinne meni $2.5 (kun maksoi $5 yhteensä)

Ei tämä nyt niin _iloinen_ asia ole, lähinnä olen repeillyt tuolle jutulle niin paljon - missä muualla maailmassa voitaisiin jonkun museon omassa myymälässä myydä väärennettyä rahaa? :D

Back
Ylös Bottom