Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pääsin sinne lukioo minne hain!!!! :D

fiilis on töissä kuin bahamalla: ilmastointivehkeitä huolletaan, lämpötila varmaan bout 30 astetta ja kosteus vajaa 90%

ei saa oikeen mitään aikaan mutta ei haittaa, kun voi syyttää olosuhteita. (ja ei kyllä oikeastikaan pysty miettimään yhtään monimutkaisempia juttuja nyt)

joten voi ottaa rennosti ja odottaa tunnin päästä tapahtuvaa ripitystä kun pitää käydä kuulemassa palautetta opinnäytetyön kieliasusta. sen jälkeen pystyykin kirjoittelemaan homman valmiiks ja lyömään kansiin ja on sekin sit alta pois.

Treeni kulkee ja paino se vaan putoo. Tällä kertaa vaaka jo näytti reeniviikon päätteeks alle 70 \o/ (eli oikeasti ~71). Alkaa säbä-luukki olla lähellä. XD

Diettiä jatkunu 10 viikkoa ja paino tippunu 108->94 :) ... Alun perin tarkotus tiputtaa 12 viikossa se 10 kiloa mut nyt vois vähän jatkaa diettiä ja ottaa tavotteeksi se 20 kg pois :D ... Harmi vaan että pakkotoisto open alkaa vasta 1.8 :S

Virossa päiväreissulla ihanien ihmisten kanssa. Jotain valoa paskan keskellä!

Edit: Mulla on maailman ihanin, ymmärtäväisin, kannustavin, reiluin, ihanin, ihanin, ymmärtäväisin, ymmärtäväisin mies maailmassa. Aion pitää hänestä kiinni, vaikka se olisi maailman viimeisin asia mitä kykenen tekemään. Tai jotain, ajatus hämärtyy kun kyyneleet tulee..

Löysin youtubesta Prätkähiirten jaksoja ja arvatkaa mitä oon tehnyt viimeiset 5 tuntia? Tehnyt koulutehtävää, joka pitää palauttaa maanantaina? Aivan oikein! :thumbs:

Ei saatana tota Varustelekaa :hyper: repesin ei niin lievästi tällä kertaa tälle:

"Kyllä se saksalainen osaa tehdä sotilaallisen tyylikkäitä varusteita! Tämä on Itä-Saksan (lepää rauhassa) armeijan karuimman näköisiä varusesineita, eli kiiltävän musta nahkalippis. Voi vain kuvitella, miltä mursuviiksinen hikinen itä-saksalainen varusmies on näyttänyt muurinrakennusurakan jälkeen, mustissa nahkasaappaissa, mustissa työhousussa, ilman paitaa ja nahkalippis päässä. Nahka on, vissiin kommunististen eläisuojeluperiaatteiden mukaisesti, epäaitoa. Hatut ovat useimmiten uudenveroisia."

Pitääkö tuollanen nyt tilata kun vitosella lähtis :hyper: oon ennenkin joutunut tilaamaan tuolta tavaraa sillä syyllä että oon nauranu itteni kipeeksi niiden selostuksia. Varustelekalle markkinoinnista ja huippupalvelusta :5:

Olipahan viimeyö. Olin ovella hommissa ja sitten oli kivannäkösiä tyttösiä taas ravintelissa. Noh pilkun jälkeen kun tyhjennettiin ravintelia niin eräs niistä tytöistä pyysi yökylään (eikä ollut edes juovuksissa) Mieli nousi niin korkealle kun tuikituntematon tulee pyytämään yöksi, noh olin töihin menossa siinä tunnin päästä aamuvuoroon joten ei ollu mahdollista, mutta pelasti silti illan. Enkä tajunnu siinä hämmästyneenä pyytää edes numeroa.

Back
Ylös Bottom