Hyvä ystäväni ja hänen pitkäaikainen avokki paljastivat eilen baarissa vahingossa että menevät naimisiin talvella
Ystäväni avokki: Mennään maken (nimi muutettu) kanssa Mauritiukselle helmikuussa.
WNBA: Ai hitto, se on aika kallis reissu. sitten tiipa daapa juttua matkasta
[n.5min myöhemmin make palasi tiskiltä juomien kanssa.]
WNBA: Menette kuulemma lomareissulle Mauritiukselle helmikuussa.
Make: Sä menit sitten sanomaan siitä (puhui avokilleen)
Avokki: En mä kaikkea sanonu
WNBA: ruks ruks ruks ruks OOTEKKO TE MENOSSA NAIMISIII
Helvetin tyytyväinen että laittaavatten homman pakettiin.
Itse asiassa saavatten kiittää yksistään minua että ovat ylipäätään yhdessä. 8 vuotta sitten....
WNBA & Make olivatten ryypäämässä taas normaaliin tapaan viikonloppuna. WNBA & Make vetivätten pohjia silloisessa Bulevardissa. Sitten tuli aika vaihtaa mestaa johonkin tanssiparketti paikkaan missä voisi katsella kauniimpaa sukupuolta joraamassa. Astelimme pienessä tuiskeessa pois Bulevardista jolloin Make bongasi todella kauniin kissan auton ratin takaa.
Kävelimme noin 50m jolloin...
Make: Näit sä mikä kissa tossa autossa oli

(AIVAN MAHTAVAT ENSISANAT TULEVASTA VAIMOSTA

)
WNBA: En nähny
[Kävelimme noin 100-150m eteenpäin jolloin]
Make: Lähdet sä henkiseks tueks jos mä meen jututtaa sitä kissaa.
WNBA: En mä oikein tiedä, käy kysyy sitä mukaa ja lähdetään tonne tanssimestaa.
Make: En mä sinne lähde jos sä et lähde mukaa. Että voidaa me mennä sinne tanssimestaa mennä sitten suoraa tästä.
WNBA: No, mennää sitten morjestaa sitä kissaa. (Katselin että kaverilla on plasmat aivan sekasin että pakko se kait on mentävä/oli sellainen fiilis että sitä on mentävä

)
Saavuimme takaisin baarin eteen autolle. Kyseinen neiti nousi autosta jonka jälkeen tuli hirveä virnistys naamalleni että jos kaveri tuollaisen kaunottaren pokaa niin meikä on kyllä sitten uudesti syntynyt Jeesus :D ........ 8 vuotta myöhemmin ollaankin sitten tässä

Tosin kirkko ei tunnustanut minua uudeksi Jeesukseksi jostain syystä :D