Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kävin tänään rullaluistelemassa pitkästä aikaa. Moneen vuoteen en ole yhtään luistellut, en sitten tiedä miksi sillä todella mukavaa tuo luistelu on. Ei tarvitse käydä juoksu lenkillä enää, voi hoitaa aerobisen luistelemalla :piis:

Hayabusal pääs käymää 270km/h... :rock: Meinas vittu pulssi pysähtyy :D

Perkele tänään metroa odottamassa vastaan tuli joku nuori kundi jolla oli Slayerin T-paita. Paidassa oli ihmissusi tai muu vastaava mörkö jolla oli Werhmactin kypärä ja se irvisti häijyn näköisesti. Ei tässä muuta mutta minulla oli täysin samanlainen T-paita 15 vuotta sitten. Ehkä nuorissa on sittenkin tulevaisuus vaikka sitä ei uskoisi, kun näkee noita rääpäleitä.

Hyvä ystäväni ja hänen pitkäaikainen avokki paljastivat eilen baarissa vahingossa että menevät naimisiin talvella :)

Ystäväni avokki: Mennään maken (nimi muutettu) kanssa Mauritiukselle helmikuussa.

WNBA: Ai hitto, se on aika kallis reissu. sitten tiipa daapa juttua matkasta

[n.5min myöhemmin make palasi tiskiltä juomien kanssa.]

WNBA: Menette kuulemma lomareissulle Mauritiukselle helmikuussa.

Make: Sä menit sitten sanomaan siitä (puhui avokilleen)

Avokki: En mä kaikkea sanonu

WNBA: ruks ruks ruks ruks OOTEKKO TE MENOSSA NAIMISIII :hyper:

Helvetin tyytyväinen että laittaavatten homman pakettiin.
Itse asiassa saavatten kiittää yksistään minua että ovat ylipäätään yhdessä. 8 vuotta sitten....

WNBA & Make olivatten ryypäämässä taas normaaliin tapaan viikonloppuna. WNBA & Make vetivätten pohjia silloisessa Bulevardissa. Sitten tuli aika vaihtaa mestaa johonkin tanssiparketti paikkaan missä voisi katsella kauniimpaa sukupuolta joraamassa. Astelimme pienessä tuiskeessa pois Bulevardista jolloin Make bongasi todella kauniin kissan auton ratin takaa.
Kävelimme noin 50m jolloin...

Make: Näit sä mikä kissa tossa autossa oli :eek: (AIVAN MAHTAVAT ENSISANAT TULEVASTA VAIMOSTA :) )
WNBA: En nähny

[Kävelimme noin 100-150m eteenpäin jolloin]

Make: Lähdet sä henkiseks tueks jos mä meen jututtaa sitä kissaa.
WNBA: En mä oikein tiedä, käy kysyy sitä mukaa ja lähdetään tonne tanssimestaa.
Make: En mä sinne lähde jos sä et lähde mukaa. Että voidaa me mennä sinne tanssimestaa mennä sitten suoraa tästä.
WNBA: No, mennää sitten morjestaa sitä kissaa. (Katselin että kaverilla on plasmat aivan sekasin että pakko se kait on mentävä/oli sellainen fiilis että sitä on mentävä :) )

Saavuimme takaisin baarin eteen autolle. Kyseinen neiti nousi autosta jonka jälkeen tuli hirveä virnistys naamalleni että jos kaveri tuollaisen kaunottaren pokaa niin meikä on kyllä sitten uudesti syntynyt Jeesus :D ........ 8 vuotta myöhemmin ollaankin sitten tässä :) Tosin kirkko ei tunnustanut minua uudeksi Jeesukseksi jostain syystä :D

kirjottelin maanantaina että vitutti kun unohin lompakon kauppaan ja se oli sieltä pöllitty.noh, tänään mulle soitti poliisi (ja sydän pomppas heti tietty kurkkuun, "mitä oon muka tehny? ":) ) ja kerto et joku ämmä oli jääny kii mun henkkareiden kans jossakin. hahaa! paha saa palkkansa ja lompakkonsa unohtavakin hyvän mielen. syyte tulloo,yms.
Lisäks huomenna Kornin keikalle :)

Eilisillan "yhden" jälkeen aamulla tulee puhelu josko menisin töihin tänään, vaikka ei olekaan merkattu vuoroa. No ei siinä sitten mitään, aivan jäätävässä kankkusessa töihin ja 9 tunnin päivä.

Siinä jossain vaiheessa huomasin, että eihän tässä ole enää yhtään huono olo kun tuli sitä duunia väännettyä. Loppuillasta jopa nautin työnteosta ja sunnuntaipäivä tietää tilipussiin todella muhkeaa lisää! :rock:

Meille tuli tänään äitiyspakkaus, iik! Pääsi vaan yksi pieni itku kun pakkauksessa oli hammasharja, joka on melko pieni ja melko suloinen. Ihanaa. :haart:

Hyviä asoita.. Hmm... Sisko meni kihloihin. Kelpaako?

Kiristely puree. Elämä on lähes täydellistä muutenkin nyt. Ihanaa.

Tunnustusta kolme tuntia ennen DL:ää aloitetusta työstä:
"Tämä on kyllä todella hieno muistio!"

Näin meidän firmassa. Mites muilla?

Satelliittipaikantimen mukaan ajoin 236km/h..;) kivaa oli!

Yks parhaista frendeistä soitti tänään ja kerto tulevansa isäks:)

Viimeset 4 yötä 5 tunnin unilla, huomenna ei töitä aamulla ja saa univelkaa pois <3

Lomapalkka tuli tilille!!!!

Back
Ylös Bottom