Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pakkis jaksaa aina yllättää mukavalla tavalla. Kiitokset Mikelle että jaksaa järjestää erilaisia asioita tännekin, nyt esimerkkinä tuo hanna partasen threadi. :)

Haah ... Sain stipendin koska olen pärjännyt hyvin historian opinnoissani...
Vitutti vaan ku en saanu rahaa :(. Sain kirjan

Minäkin olen iloinen niiden 4-5 ihmisen puolesta, jotka veivät 100% niistä jaossa olleista monesta kymmenestä stipendistä (arvoltaan 50-1000€). Olen iloinen, että heillä on mennyt koko saatanan elämä koulukirjojen keskellä ilman minkäänlaista sosiaalista elämää (kirjaimellisesti). Pitäkää tunkkinne. :)

luin just kahteen kertaan kaikki hannan postaukset :haart:

Aijaijai.. ihanaa! <3.. :haart: kielareita espanjalaistytön kanssa.. :haart: aijai.. mahtava ilta.! kyl nostattaa itsetuntoa tollaiset.. tummaksi naiseksi todellinen kaunotar.. aijai.. ja me suudeltiin! auts.. i'm in laav!

ainiin,.. huomenna saatan tavata sen ihanaisen naisen, mistä mainitsin tossa pari viikkoa sitten. tosi ihastunu oon siihen tyttöön, just mun tyyppiä.. ja 2 viikon päästä nään aivan ihqn sulottaren josta tykkäilen ja jota tapailin vuos sitte. se pyys ite mua treffeille.. aijai..:) säpinää:) vähänks mä tykkään siitäki ja en malta odottaa että näen sen.. viime vuon olin ihan rakastunut siihen, ja tuntuu silt ettei se tunne mihkää oo haihtunu,.. kuhan tavataa.. :haart:

edit.. ne naiset :haart: :haart: ihania ovat..voivoi.. sellasen ku saa omaks ni kaikki on ihan :haart:

Loistava keli ! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Onnittelut kaikille eilen ja tänään valmistuneille opiskelijoille ! :worship:

Koulun paras miesylioppilas tänä vuonna:rock: (siitä ei sitten puhuta että minkä koulun:nolo:)

Tänään pääsee tekemään ensimmäisen treenin 13 päivään kun flunssa vihdoin hellitti, ja vaikka tietääkin, että taas ainakin ekan viikon treenit tehdään lämmittelypainoilla hirveästi puuskuttaen, niin silti ei stressaa ollenkaan, ainakaan vielä. Salilla ehtii sit kiroilla :)

Ja ruokahalu on tullu takas, pääsi painokin jo tippumaan neuvolassa punnittavien tasolle :D Ja kahteen päivään en oo sanaakaan puhunut ni oli taas kiva pistää känny päälle ja soittaa jollekin (mutsilta rahaa pummin :rolleyes:)

Ja pääsee saunaan tänään ja tyhjä kämppä vielä yhen päivän. Ja ensimmäinen päivä tai ilta kun pääsee täältä neljän seinän sisältä ulos t-paidassa.. ehkä.. ainaki luulis vielä niiden mahtuvan ja jos ei mahdu ja on liian tiukka ni kaikki tuijottaa ja sit hätääntyy ja huiii.. :hyper: Ei saa ajatella sitä nyt.

Ja pieni nenän niiskutus ei menoa haittaa :) Ja näköjään hymiöitäkin on kiva viljellä.

PLUR :haart::love:

No perkele, nyt se loma alkoi ja lyhyen matematiikan etenemiseste purettu! Ei muutakuin naamat

Upea keli....illalla tiedossa kivaa....;) Onnittelut kaikille valmistuneille:kippis1:

Meikä sai puhelinnumeron!! Tytöltä. Baarissa. Ensimmäistä kertaa yli kolmeen vuoteen!!! Ensimmäinen kerta yli kolmeen vuoteen, kun uskalsin mennä jutteleen jollekin! Im back! Joo-o.

aattelin että käväsen vaan pikasesti kaupungissa mutta tällä pienellä visiitillä löyty ihana muija :love: ... Kannatti lähteä :)

Uskaltaiskohan sitä ite soitella vai ootella että muija soittaa ..? :jahas:
Ei saatan kyllä se pittää ite soittaa ettei jää sit kokonaan soittamatta. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom