Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

näin Mercedes Benz Mc Laren SLR.rän:)... Vast parikuukautta sitten näin Ferrari Enzon.. ja viime keväänä Veyronin..:) mähän oon kohta nähnyt kaikki superautot!

Tili tuli, tili meni. Iloista on se, että ei tarvinnut miettiä mitä laskua voi lykätä vaan sain kaikki maksettua ja jäi vähän ruokarahaakin. Tästä tilistä oli vielä ylimääräistä menoa (vajaan kuun päälekkäinen vuokra jne. muuttokustannuksia), joten ellei jotain katastrofaalista tapahdu, talous tasapainottuu vihdoinkin ensi kuun tilistä!

Ja töitäkin on vuoden loppuun, pääsen aloittamaan gradua ilman pelkoa nälkäkuolemasta. Ja ihana (avo!!)mies.

Kerropa setälle gradun aihe.

Setä vois ennemmin kertoa sen mulle :D. Olen täysin hukassa, tiedän kyllä vähän teoreettisella tasolle millaista ehkä haluaisin tehdä, mutta kohdeteoksesta ei ole mitään hajua. Opiskelen siis kotimaista kirjallisuutta, proseminaarin kirjoitin rock-lyriikasta mutta sama ei huvita.

Erittäin iloinen asia tuo Anahaimin toinen voitto Stanli Capin finaaleissa. Selänteelle tuon mestaruuden vihdoin soisi tulevan! Kaksi voittoa ja siinähän se sitten olisi.

Toinen iloinen asia on se, että klo on nyt 8.55 ja lähden rohkeasti kokeilemaan miltä se raudan liikuttaminen tuntuu näin aamulla. Innoittajani toimii tällä kertaa juuri em. Selänne, joka on varmasti muutamana aamuna uransa aikana joutunut aikaisin reenailemaan.

loma tj 6,5h

Setä vois ennemmin kertoa sen mulle :D. Olen täysin hukassa, tiedän kyllä vähän teoreettisella tasolle millaista ehkä haluaisin tehdä, mutta kohdeteoksesta ei ole mitään hajua. Opiskelen siis kotimaista kirjallisuutta, proseminaarin kirjoitin rock-lyriikasta mutta sama ei huvita.

Nääh, gradu on vaan pikkusen semmaa isompi ;) Oikeesti, aiheen keksit ja pistät vaa menee. Gradu tulee hyvällä tahdilla kolmessa kuukaudessa, jos vaan pistää sen 40 h/vk.

Nääh, gradu on vaan pikkusen semmaa isompi ;) Oikeesti, aiheen keksit ja pistät vaa menee. Gradu tulee hyvällä tahdilla kolmessa kuukaudessa, jos vaan pistää sen 40 h/vk.

Juuh, mulla itsevarmuus korvaa sen mitä taidossa menetän :D. Kyllä meinasin pyrkiä mahdollisimman tiukkaan tahtiin; en uskalla koittaa vanhan tutkintorakenteen mukaan jolloin valmis pitäisi kai jättää joskus ensi huhtikuussa vaan olen pelkuri ja pelaan jatkoaikaa vaihtamalla uuteen systeemiin syksyllä (olen 2001 aloittanut, joten ei kiirettä :rolleyes:). Pitäisi kai vähän alkaa jotain ajatustyötä, mutta nyt on ensimmäinen kesä tuon 2001 jälkeen kun ei ole yhtään tenttejä tai muita opiskelujuttuja, niin ei kamalasti jaksa kiinnostaa. Perkele töissä käyminen tuntuu ihan lomalta.

mul on hurja vauva kuume :) tänään tuli eksyttyä oikeen lasten vaatekauppaanki hypistelemään pieniä myssyjä ja vanttuja <3 onneks tutuilla on noita pienokaisia ja vähän isompiakin...

Tänään tuli todistus koulusta, kutsu soveltuvuuskokeisiin erääseen duuniin ja olipahan vielä tilipäiväkin tänään! Ja ehdin käydä puntillakin! :kippis1:

Uus kämppä on helvetin hieno. Kyllä tulee joskus olemaan tuskaa muuttaa tästä pois. 10. kerroksen näköala monitorin vieressä on ihan mukava :D

Back
Ylös Bottom