Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

ilostuttaa vielä eilinen hyvin mennyt työpäivä ja siitä saatu palaute :)
Meillä on tajuton henkilökunta kato ja normisti n. 9 ihmisen duunit tehtiin eilen 4 hoitsun voimin..eipä tuossa kiireessä mitään ilosta oo, mutta siitä tuli hyvä mieli ettei alkunu stressaamaan siitä, teki asiat rauhassa ja huolella, eikä vaan suorittaen. on aika haastavaa käyttää vanhuksille "ns. kuntouttavaa työotetta" kiireessä, mut tulipa huomattua että kiire on vaan jos siihen lähtee mukaan.

Huomasin kapeen otteen penkis ylikuninkaaks ja sain kunnialla vedettyy venäläisen kyykkyohjelman ekan sisäänajoviikon läpi.

Aloitettuani uuden työn maanantaina ei meinannut pää kestää yhtäkään päivää, mutta nyt olen tässä viikon mittaan ehtinyt tutustumaan työkavereihin ja heidän joukossaan on monia aivan mielettömiä persoonia.

Kyllä sitä jaksaa vaikka millaista paskaduunia (tämä ei ole paskaduunia, raskasta vain) kun on mukavat työkaverit, joiden kanssa voi tauoilla ja työajallakin jäädä turisemaan ja jakamaan vitutusta.

Kävin just ostamassa tonnikalaa ja ehrmannia. Kaupas vastaan tuli yks nätti tyttö johon en aluksi kiinnittäny mitään huomiota...en vaan tohtinu. Se oli siinä samalla käytävällä ja huomasin että se katteli mua..:eek: :D No just ku satuin menemään kassalle päin se tuli taas vastaan ja tällä kertaa uskalsin katsoa sitä silmiin.....ja se hymyili mulle ja mä hymyilin takasi...:haart:

Siis vitsi, ei oo pitkään aikaan tuntunu näin hyvältä. Toi oli parasta koko päivässä....:D

Ekan postauksen vois alottaa kivoilla jutuilla. :)

Monesti ku ulukona kävelee tai pyöräilee, vastaantulijan kanssa ei osaa päättää, kummalta puolelta menis ohi. Lopuksi kumpiki pysähtyy ja jostain syystä sitten hymyillään. Lienee ainut tilanne, jolloin suomalaiset hymyilee tuntemattomille kadulla. :)

Eilen oli aivan huippu ilta :) Sopivassa suhteessa vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Hyvää musiikkia ja niin paljon tanssimista, että nyt jalassa on rakko ja joka paikkaan särkee :haart:

Lisäksi sain kivasti huomiota - Fragile egos need plenty of eye time!

Kiitos Hulkille ja muille jotka toitte tietoisuuteni 2 jakoisella ohjelmalla laihduttamisen. Tänään koin ensimmäisen piristysruiskeen, kun huomasin selvästi läskin tirisseen ympäri kroppaa. Tämä oli tarpeellista tähän vaikeaa saumaan. Kiitos.:worship:

Kesällä tulen olemaan vitun tiukassa kunnossa (vaikkakin kynis).:whip:

Tänään kävin tsekkaamassa Mayorssin, kun oma sali oli kiinni.
Ruoholahden kauppakeskuksessa on myös SATSin sali ja ihan normaalisti sekotin sen Mayorssiin. Menin kassalle, kysyin kertalipun hintaa ja myyjätär sano "20e" :eek: WTF. Myyjä olis vielä antanut 5e alennusta, mutta lopulta sano, että samassa rakennuksessa oli toinenkin sali. Tässä vaiheessa tajusin, että eihän tää ollukkaan Mayors. Äiti Teresa vaikuttaa ihan mulkulta tohon myyjään verrattuna.

Mayorssille pääsin viel ilmatteeks kun olin ekaa kertaa. Treenit meni hyvin, toisin kuin normaalisti vierailla saleilla.

+ Tänään on hiilaritankkaus päivä
+ Meen illalla kattomaan Turmionkätilöitä ja Deathchainia

:rock:

Tänään juostu reilun kympin lenksa kulki kuin siivillä, käsittämätön endorfiinipölly. Kiitti tästä myös Swoosh:in uudelle Spring 2007 miksaukselle. Ehanaa!

Ainii ja luulen kanssa, että läskiä on rahtunen sulanut.

Menin paikalliseen kauppaan hakemaan karssua ja kaskas. Kaupassa tulee vastaan Toni Kari. Olin sen verran nöyrää poikaa etten kehdannut edes nimmaria pyytää. Ison näkönen kaiffari kyseessä :rock:

Pakkis hitaan iltapäivän viihteenä. Kyllä on saanut taas nauraa vatsa kipeänä kun lukee Salaisia Kansioita tai vanhempia thredejä kuten tätä (Gnutin miehekkäät ostokset ja Miken bemaritilitys aiheuttivat vakavaa repeilyä). :)

Ent. luokkakaverin äiti sano äitille et on tol Svantel kovas kunnos yläkroppa :D Ja tänää käytii kummin synttäreil nii toine kummi kysy että oot aika jässikkä, paljon penkist? Ja tänää kehunu muutki :D Huomikseks pyyettii lekankaa hakkaa savupiippu.

Pääsiäinen meni kivasti, treenipainot single factorilla hyvässä nousussa, kaunis ilma, elämä on ihanaa jne. :) Perusshittiä siis.

Nettipankin tunnukset toimivatkin jälleen. Eilen ei toiminut. Olen varma, että syy ei ollut minussa.:nolo: On tämä välillä sellaista touhua, että voi voi. No, onhan tässä sekin iloinen asia, että nyt pääsee maksamaan laskuja.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom