Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
..Vahingonilo on melkein suurempi kuin voitonilo...

Muutaman kerran on tullut saatua oikein nami asiakas kilpailijalta, viimeksi syksyllä, ja joka kerta olen ajatellut paljon suuremmalla ilolla niitä kilpailijan räkänokka myyntimiehiä (joita olen pari kertaa messuilla tavannut) ja kuinka vitusti niitä vituttaa kuin sitä kuinka kivaa on saada asiakas itselle.

Kyllä se vahingon ilo on paras ilo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole ollut liikoja aihetta spämmätä tätä ketjua mutta nyt sentään on. Tämä Jumalan päivä 17.12 2013 jää historiankirjoihin tässä firmassa. Pahimman kilpailijan ylivoimaisesti suurin asiakas on kääntynyt meille lähes viiden vuoden väännön jälkeen kiitos tiimin kehittämän ylivertaisen teknisen ratkaisun. Lapa jäähän ja nimi lehteen. Tyylipuhdas kilpailijan perseraiskaus kuivana suoleen. Vahingonilo on melkein suurempi kuin voitonilo. Olen Jeesus, Vapahtaja.

Tapauksen kunniaksi syön nyt 2 litraa jäätelöä.

Pitääpä tästä inspiroituneena käydä kehaisemassa, kuinka tänään siirsin kilpailijalta ison asiakkaan meille yli 20 vuotta kestäneen asiakkuuden jälkeen :D. Myyntityö on parasta mitä voi rahansa eteen tehdä, jos ei sutenööräämistä lasketa oikeaksi ammatiksi:pano:. Palkinnoksi juon Pepsi Maxia :dieetti:

Sain itseni takaisin salitreenin pariin. Tulihan tuossa taas muutama viikko kerättyä motivaatiota.

Lisätään vielä sekin että treenitauosta huolimatta paino ei päässyt repsahtamaan pahasti ylöspäin vaan on pysynyt mukavasti kohdallaan :)

95 senttiä per 1,5l pullo pepsi maxia. niin hyvä tarjous että melkein toivois että ois gimma frendi joka hakis toisen 4/plo talous satsin..

En meinannut päästä Macauhun kun passintarkastuksessa passin (alle 1.5v vanha) kuva oli niin erinäköinen. Tarjouduin jopa näyttämään VIP kuvista kuviani että näkevät muutokset, mutta vanha passi ja ajokortti riittivät sentään avuksi :)

Kaksi vuotta sitten katsastuksessa valitettiin että tuulilasi on kulunut, siitä korjauskehotus ja 'poliisi valvoo'. Ainoa vika joten katsastus hyväksytty. Itte en siinä tuulilasissa mitään kulumaa nähnyt joten jätin uusimatta. Vuosi sitten katsastuksessa kysyttiin että onkos tuulilasi vaihdettu kun on ollut korjauskehoitus. Sanoin että noh, eipä ole tullut vaihdettua. Joten jälleen korjauskehotus ja 'poliisi valvoo', ja hyväksytty.

Nyt joulureissulla tuli kaksi nastaniskemää joten aattelin että nyt varmaan hylätään ja tulee jälkitarkastus... paskat. Puhtain paperein katsastus läpi, ei yhtään korjauskehoitusta. Eli se sama tuulilasi josta reilu kaksi vuotta sitten valitettiin onkin mystisesti korjautunut.

On se kumma miten noinkin pieni asia voi hymyilyttää koko päivän. :)

Olen tässä sairastellut ja se ei tietenkään ole mukavaa. Viimeisenä niittinä nyt oli pari päivää vasen nivunen kipeä, eipä tuota voinut kunnolla kävellä ja nukkuessakin kipeä. Tänään se alko vuotaa verta, joten eikun sairaalaan, jossa sille näytettiin neulaa ja puukkoa. Paisehan se. Nyt antibioottikuurilla. Olo parantunut jo hieman - josko nyt loppuis nämä sairastelut toistaseksi. :)

Tullaan nyt tännekin avautumaan. Tilanne on ollut siis vähän sekava lokakuusta asti kun asfalttialan duunit loppuivat. Piti saada tukea liitosta niinkuin muutkin, mutta koska olen alle 25v niin olisi pitänyt hakea opiskelupaikkaa keväällä. Joku uusi velvollisuus tullut nyt 2013. Noh tässä on tehty selvityksiä miksen ole hakenut ja kaiken maailman lappuja lähetelty sinnetänne. Tänään sain kirjeen, jossa positiivinen päätös meikäläisen korviin

Työttömyysetuuden maksamiselle ei ole työvoimapoliittista estettä 21.10.2013 - .

Perustelut

Hakija ei ole hakenut syksyllä -13 alkaviin opintoihin. Hakijan perustelut kokoaikatyöstä lokakuulle asti hyväksyttiin.

2.5kk eletty lomarahoilla ja veronpalautuksilla. Onneksi asia meni näin ja nyt sitten sitä reissua Aasiaan suunnittelemaan! Ollut pelkkää hymyä koko mies tuon kirjeen lukemisen jälkeen! :) Kohta vielä salille vääntämään kunnon pumppi päälle! Aijai täältä tullaan Koh Tao, kahden vuoden tauon jälkeen! :)))

Oli kyllä kiva kun näki koiraa parin päivän jälkeen :) rapsuttelin ainaki puoltuntia ja käytiin pitkä lenkki.

Eikä ens viikolla alkava koulukaan ärsytä, vaikka tietää taas et joutuu ahkeroimaan hieman enemmän.

Hemmetin mukavaa pitkän tauon jälkeen palata takaisin pakkiksen pariin. Täällä on aina positiivissävytteinen meininki, joka tuntuvasti piristää päivää. Eilen kävin salilla todella pitkän tauon jälkeen, ja se vasta oli nastaa. Olin jo unohtanut kuinka paljon diggailen salitouhuista. Pari vuotta on mennyt eläessä muiden ehdoilla, mutta tänä vuonna tulen tekemään juuri sitä, mikä tuntuu hyvältä ja tekee onnelliseksi. 2014 on mun vuosi! Osittainen kiitos siitä pakkikselle!

Valmistuminen aivan lähiaikoina mielekkääseen ammattiin. Ensimmäinen työhakemuskin jo pukattu matkaan. Treenit jälleen käynnissä ilman kipuja. Fiilis on semmoinen, että vuosi 2014 tulee olemaan hieno vuosi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom