Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Nyt elämä hymyilee, ruottinkokeesta tarpeeksi hyvä numero, uskonnosta tarpeeksi hyvä numero (varmaan 2 huonoimmin menevää ainetta), kissat meni ihan 20km päähän maalle ja niitä pääsee kattoo koska vaan, ja sellasia tuttuja viä ketkä otti kisut. :):)

Poikaystävä soitti, se olisi pelastanut paskimmankin päivän :haart: Mietinkin tänään päivällä että kunpa se soittaisi tai laittaisi sähköpostia, koska mulla on niin kova ikävä. Enää 2vkoa et ollaan samassa maassa!

Lenkki kulki ihan pirun hyvin ja juoksin kovempaa kuin ennen. Polven vihlontakin loppui :dance:

Ainiin ja sain esseen jotakuinkin valmiiksi. Onhan siinä vielä editointia ja lainausten laittamista kuntoon sun muuta, mutta runko on hyvin jo kasassa. En mä olekaan tehnyt sitä kuin reilut 2 viikkoa nyt...

E2. Vielä yks juttu. Menen mukaan poikaystävän konferenssimatkalle Italiaan toukokuun lopussa. En jaksa odottaa!

5 Flunnsapäivää takana.Viime yön oli koko ajoittain tukalan kuuma tai kylmä ja näin painajaisia.Aamulla heräsin kaikki vuodevaatteet hiessa mutta olo on normaali!Näköjään mun valkosolut otti voiton viime yönä. :rock:

Näin unta, että voitin lotossa. Tuntui niin todelliselta, että taidan rueta kehittelemään harjoitusjärjestelmää, jossa ihmisiä koulutetaan unitilassa.

Näin unta, että sain englannin kokeesta 1½ lukiossa. Opettaja sano vaan että tämä nyt ei oikein riittänyt.

Koeviikko jättää pysyvät arvet :itku:

Kouluun haettu ja kesä tulee :) Mukavan lämmintä jo ulkona. Unirytmitkin näyttäs parantuvan pikkuhiljaa. toissa yönä heräsin 0530 ja tänään 0600 pitäis saada se tonne lähemmäs 0700, kun 2300 meen melkein aina nukkumaan. :)

Anttilan alennuksesta poimittu Shieldin 7 kausi, Deadwood 3 kausi ja Sons of Anarchy 1 kausi. Lisäksi discshopista tilauksessa Supernatural 4 kausi. Jiihaa, pitkiä pyhiä odotellessa.

Katsoin ikkunasta ulos, 6 vaahtosammuttimen kokoista kersaa kuravaatteet päällä. 3 tyttöä istuu kylkikyljessä lasten riippukeinussa ja poika pyöräilykypärä päässä pitää niille jotain esitelmää kädet vispaten, vähänkö söpöö.

Anttilan alennuksesta poimittu Shieldin 7 kausi, Deadwood 3 kausi ja Sons of Anarchy 1 kausi. Lisäksi discshopista tilauksessa Supernatural 4 kausi. Jiihaa, pitkiä pyhiä odotellessa.

Oli aika rankka toi Supernaturalin eka jakso.

On kevät, olen ihan fiilareissa. Viimein se pimeä paska-talvi on ohi! Niin paljon energiaa, niin siistiä. Edes säntäilevät hölmöt ihmiset eivät ärsytä minua nyt.

Jotain hyvää tässäkin päivässä. Vitutustrediin laittelinki jo paskan päivän syitä, mutta ilosta tässä päivässä on se, että työturvallisuuskurssi läpi. Enää puuttuukin sitte ensiapukurssi, noista hyödyllisistä kursseista. (tulityö, työturvallisuus yms.)

Back
Ylös Bottom