TĂ€nne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ TĂ€nne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvĂ€n mielen kulma jossa hymy tarttuu vĂ€littömĂ€sti

Meta description: Keskustelua pĂ€ivĂ€n positiivisista hetkistĂ€, onnistumisista ja arjen pienistĂ€ voitoista – mikĂ€ toi tĂ€nÀÀn iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

PoikaystÀvÀ soitti, se olisi pelastanut paskimmankin pÀivÀn :haart: Mietinkin tÀnÀÀn pÀivÀllÀ ettÀ kunpa se soittaisi tai laittaisi sÀhköpostia, koska mulla on niin kova ikÀvÀ. EnÀÀ 2vkoa et ollaan samassa maassa!

Lenkki kulki ihan pirun hyvin ja juoksin kovempaa kuin ennen. Polven vihlontakin loppui :dance:

Ainiin ja sain esseen jotakuinkin valmiiksi. Onhan siinÀ vielÀ editointia ja lainausten laittamista kuntoon sun muuta, mutta runko on hyvin jo kasassa. En mÀ olekaan tehnyt sitÀ kuin reilut 2 viikkoa nyt...

E2. VielÀ yks juttu. Menen mukaan poikaystÀvÀn konferenssimatkalle Italiaan toukokuun lopussa. En jaksa odottaa!

5 FlunnsapÀivÀÀ takana.Viime yön oli koko ajoittain tukalan kuuma tai kylmÀ ja nÀin painajaisia.Aamulla herÀsin kaikki vuodevaatteet hiessa mutta olo on normaali!NÀköjÀÀn mun valkosolut otti voiton viime yönÀ. :rock:

NÀin unta, ettÀ voitin lotossa. Tuntui niin todelliselta, ettÀ taidan rueta kehittelemÀÀn harjoitusjÀrjestelmÀÀ, jossa ihmisiÀ koulutetaan unitilassa.

NĂ€in unta, ettĂ€ sain englannin kokeesta 1œ lukiossa. Opettaja sano vaan ettĂ€ tĂ€mĂ€ nyt ei oikein riittĂ€nyt.

Koeviikko jÀttÀÀ pysyvÀt arvet :itku:

Kouluun haettu ja kesÀ tulee :) Mukavan lÀmmintÀ jo ulkona. Unirytmitkin nÀyttÀs parantuvan pikkuhiljaa. toissa yönÀ herÀsin 0530 ja tÀnÀÀn 0600 pitÀis saada se tonne lÀhemmÀs 0700, kun 2300 meen melkein aina nukkumaan. :)

Anttilan alennuksesta poimittu Shieldin 7 kausi, Deadwood 3 kausi ja Sons of Anarchy 1 kausi. LisÀksi discshopista tilauksessa Supernatural 4 kausi. Jiihaa, pitkiÀ pyhiÀ odotellessa.

Katsoin ikkunasta ulos, 6 vaahtosammuttimen kokoista kersaa kuravaatteet pÀÀllÀ. 3 tyttöÀ istuu kylkikyljessÀ lasten riippukeinussa ja poika pyörÀilykypÀrÀ pÀÀssÀ pitÀÀ niille jotain esitelmÀÀ kÀdet vispaten, vÀhÀnkö söpöö.

Anttilan alennuksesta poimittu Shieldin 7 kausi, Deadwood 3 kausi ja Sons of Anarchy 1 kausi. LisÀksi discshopista tilauksessa Supernatural 4 kausi. Jiihaa, pitkiÀ pyhiÀ odotellessa.

Oli aika rankka toi Supernaturalin eka jakso.

On kevÀt, olen ihan fiilareissa. Viimein se pimeÀ paska-talvi on ohi! Niin paljon energiaa, niin siistiÀ. Edes sÀntÀilevÀt hölmöt ihmiset eivÀt ÀrsytÀ minua nyt.

Jotain hyvÀÀ tÀssÀkin pÀivÀssÀ. Vitutustrediin laittelinki jo paskan pÀivÀn syitÀ, mutta ilosta tÀssÀ pÀivÀssÀ on se, ettÀ työturvallisuuskurssi lÀpi. EnÀÀ puuttuukin sitte ensiapukurssi, noista hyödyllisistÀ kursseista. (tulityö, työturvallisuus yms.)

Sain kipsin pois tÀnÀÀ ja neljÀn viikon pÀÀstÀ saan taas alkaa urheiluun. Hiukan hienoo!

Back
Ylös Bottom