Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Iloinen asia pitkästä aikaa: Eilen tärppäsi pitkävedossa 80€, juuri sopivasti, kun tässä on nyt rahallisesti todella tiukat ajat. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JIPII!!!! Meidän poitsu nukkui viime yönä ruhtinaalliset 7,5 tuntia putkeen. Luulin jo, että kello oli seonnu, kun se näytti herätessä 05.30. Toi oli mulle ekaa kertaa neljään kuukauteen noin pitkä yhtäjaksoinen uni. Viimeiset viikot mennyt tyyliin tunti unta, herätys, tunti unta, herätys... :zombie:
Tulevaa yötä odotellessa.

vilma-liina sanoi:
JIPII!!!! Meidän poitsu nukkui viime yönä ruhtinaalliset 7,5 tuntia putkeen. Luulin jo, että kello oli seonnu, kun se näytti herätessä 05.30. Toi oli mulle ekaa kertaa neljään kuukauteen noin pitkä yhtäjaksoinen uni. Viimeiset viikot mennyt tyyliin tunti unta, herätys, tunti unta, herätys... :zombie:
Tulevaa yötä odotellessa.

Jaa onko koliikkia, sama homma siskon lapsella. Otan osaa unen poismenoon ;)

JIIIPPPPIIIIIIII!!! Toinen hyvä yö takana. 8 tuntia yhtäjaksoista unta, uskomatonta.

Kusimato:
Ei ole koliikkia, mutta aina jotain pikku juttuja, milloin pitää harjoitella vatsalleen kääntymistä yöaikaankin, ja milloin mitäkin pienen miehen harmeja.

Viikon loma + pullo Pernodia (sekotettuna cokikseen) + leffoja + karkkia :hyper:

aurinko

Kiva kun tuo aurinkokin välillä yrittää paistaa.. kesäkin on siis tulossa :)

Luulin salikorttini umpeutuneen viime perjantaina, mutta yli odotusten magneettilukko näyttikin vihreää valoa... kortti meneekin umpeen vasta ensi perjantaina :thumbs:

Pienestä sitä ihminen voi ilahtua, kun opiskelijan rahatilanne näin kevättä kohden on vähän mitä on :(

Vaihdoin moottoripyörän uuteen (minulle uuteen).

Pyörä oli perj-lauantai yön olohuoneessa, istuin pyörän päällä koko viikonlopun kuin pikkulapsi :hyper:

8-viikkoinen kääpiösnautserin pentu tuhisee jalan vieressä!

:thumbs:

8-viikkoinen staffordshirenbullterrierin pentu puree mistä kiinni saa! tai nukkuu! tai pissii! Osaa muuten sihdata nyt jo lehdelle! :)

harde20 sanoi:
tähän kaikkea iloisia asioita mitä pakkislaisille on viime aikoina tapahtunut. :) ) :)
olen alkanut huomaamaan että olen parempi kuin muut ;)

Ajoin tänään kaverin DX Corollaa.Siinä on seepra-penkit,seepra-ratin päällinen,seepra-karvanopat,yksi wunderbaum ja armottomat poppivehkeet.Tuli jotenkin hilpeä tunne kun liikennevaloissa nökötettiin,ikkunat auki ja Motörheadit soi täysillä.

Kaveri on siis melkein kolmekymppinen eli toi Corolla on duunattu ihan hupimielellä.

Tänään välipäivä salilta. Kahvinkeitin porisee ja levittää keittiöön mahtavaa tuoksua. Tarjottimella kylmäsavulohella varustettuja ruisleipiä ja kohta katsomaan videolta leffan Hyvät, pahat ja rumat. Päivä alkaa siis loistavalla aamiaisella ja legendaarisella leffalla. Työttömän elämä on ajoittain nautinnollista. Tällaisista pienistä asioista on oppinut tekemään itselleen huippuhetkiä...vaimokin on töissä ja lapset koulussa:)

Penneck sanoi:
Tänään välipäivä salilta. Kahvinkeitin porisee ja levittää keittiöön mahtavaa tuoksua. Tarjottimella kylmäsavulohella varustettuja ruisleipiä ja kohta katsomaan videolta leffan Hyvät, pahat ja rumat. Päivä alkaa siis loistavalla aamiaisella ja legendaarisella leffalla. Työttömän elämä on ajoittain nautinnollista. Tällaisista pienistä asioista on oppinut tekemään itselleen huippuhetkiä...vaimokin on töissä ja lapset koulussa:)

Ai että toi kuulosti hyvälle, itsekin olen yrittänyt saada ilon irti elämän pienistä asioista koska kaikki vastoinkäymiset otan jostain syystä erittäin raskaasti ja mielestäni on tärkeää että onnistumiset ja vastoinkäymiset ovat edes jossain määrin tasapainossa keskenään.Se vaan on ihmisellä niin hassua että mitenkä ne vastoinkäymiset jäävät niin paljon paremmin mieleen kuin ne onnistumiset :)

tänään tuli postissa töistä lappunen missä oli 6 eri ruokalajia mistä saa yhden tilata ilmaseks ja kotiin tuotuna. oli graavilohta, ankan rintaa, kalkkunan rintaa, savulohta ja kahta en enää muista. tilasin kalkkunan rintaa 700g.. :D
YIT :kippis1:

Jarek sanoi:
Ajoin tänään kaverin DX Corollaa.Siinä on seepra-penkit,seepra-ratin päällinen,seepra-karvanopat,yksi wunderbaum ja armottomat poppivehkeet.Tuli jotenkin hilpeä tunne kun liikennevaloissa nökötettiin,ikkunat auki ja Motörheadit soi täysillä.
Ai jumalauta! Tää jotenkin sytytti :D

Kun kesäloma alkaa pitää vaikka ostaa tuollainen ja pakottaa kaveri kuskiksi. Pelkääjän paikalle, kalja käteen ja sen viisi parasta kaveria Alepan kassissa jalkojen vieressä. Suunta mihin tahansa, eikä saapumisajallakaan ole pahemmin väliä.

:piis: :5: :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom