Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vilma-liina sanoi:JIPII!!!! Meidän poitsu nukkui viime yönä ruhtinaalliset 7,5 tuntia putkeen. Luulin jo, että kello oli seonnu, kun se näytti herätessä 05.30. Toi oli mulle ekaa kertaa neljään kuukauteen noin pitkä yhtäjaksoinen uni. Viimeiset viikot mennyt tyyliin tunti unta, herätys, tunti unta, herätys... :zombie:
Tulevaa yötä odotellessa.
8-viikkoinen kääpiösnautserin pentu tuhisee jalan vieressä!
olen alkanut huomaamaan että olen parempi kuin muut ;)harde20 sanoi:tähän kaikkea iloisia asioita mitä pakkislaisille on viime aikoina tapahtunut. )
Penneck sanoi:Tänään välipäivä salilta. Kahvinkeitin porisee ja levittää keittiöön mahtavaa tuoksua. Tarjottimella kylmäsavulohella varustettuja ruisleipiä ja kohta katsomaan videolta leffan Hyvät, pahat ja rumat. Päivä alkaa siis loistavalla aamiaisella ja legendaarisella leffalla. Työttömän elämä on ajoittain nautinnollista. Tällaisista pienistä asioista on oppinut tekemään itselleen huippuhetkiä...vaimokin on töissä ja lapset koulussa
Ai jumalauta! Tää jotenkin sytytti :DJarek sanoi:Ajoin tänään kaverin DX Corollaa.Siinä on seepra-penkit,seepra-ratin päällinen,seepra-karvanopat,yksi wunderbaum ja armottomat poppivehkeet.Tuli jotenkin hilpeä tunne kun liikennevaloissa nökötettiin,ikkunat auki ja Motörheadit soi täysillä.