Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään alko loma ja voi vaihteeks lähteä juhlimaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eılen aıvan loıstava foursome (kaıkkı varmaan tajuu) puolalaısten tyttöjen kanssa :rock: :rock: :rock: (Pakko vähän leıjuu :D ) Eı pystyny tänään vetää jalkatreenejä ku on nıın hentona reıdet vıeläkı. On se kova urheılulajı!

Devin sanoi:
Eılen aıvan loıstava foursome (kaıkkı varmaan tajuu) puolalaısten tyttöjen kanssa :rock: :rock: :rock: (Pakko vähän leıjuu :D ) Eı pystyny tänään vetää jalkatreenejä ku on nıın hentona reıdet vıeläkı. On se kova urheılulajı!

Sait niiltä jonkun perskutan taudin nimittäin sulla ei oo i-kirjaimissa pisteitä. :hyper:

Devin sanoi:

Paljonko kärsit rahallisesti...? :D

Sain isoveikan motskarin lainaks! Koko viikoks. :hyper: :hyper: En olekkaan kinunnut sitä kuin melkeen vuoden lainaks ja nyt sain! Kyllä mopoilu on kivaa... :kippis1: :kippis1:

Toissapäivänä oli kauppakorkean pääsykokeet ja sain 36/36!!! Eli nyt voin sanoa itseäni jo suht varmasti sekä kauppatieteiden että tekniikan ylioppilaaksi!!! Eli pääsen toteuttamaan unelmaani!!!!

hiliviuskas sanoi:
Toissapäivänä oli kauppakorkean pääsykokeet ja sain 36/36!!! Eli nyt voin sanoa itseäni jo suht varmasti sekä kauppatieteiden että tekniikan ylioppilaaksi!!! Eli pääsen toteuttamaan unelmaani!!!!
:eek::worship:

Eılen aıvan loıstava foursome (kaıkkı varmaan tajuu) puolalaısten tyttöjen kanssa (Pakko vähän leıjuu ) Eı pystyny tänään vetää jalkatreenejä ku on nıın hentona reıdet vıeläkı. On se kova urheılulajı!

For the love of God :kuvia: tai jos et siinä ehtinyt kuvaamaan niin ainakin yksityiskohtainen kuvaus sessiosta. Ihan vaan yleissivistyksen kannalta kysyn, koska itse olen tottunut lähinnä twosome:en tai lonesome:en. :hyper:

Kolmen päivän päästä vihdoin lomalle pariksi viikoksi Kreikkaan snorklailemaan, syömään , loikoilemaan ja ajelemaan saarta ristiin rastiin skootterilla oman kullan kanssa. Muutaman vuoden kituuttelun ja paskojen kesälomien jälkeen tulevaisuus näyttää valoisalta (lomankin jälkeen siis)!

-Juhannus menee töissä. Kun nyt kuitenkin joku kysyy, niin iloinen asia on turhan viinan kanssa läträämisen poisjäänti ja tuplapalkka

-Menimme viime viikolla kihloihin :haart:

Kävelin just töihin käynnistämään testejä ja huomasin matkan varrella tien sivussa nurmikolla Policen aika uudennäköiset aurinkolasit. Olivat olleet siinä jo vissiin muutaman päivän kun olivat vähän rapaantuneet sateen jäljiltä. Pakko ne oli korjata talteen ettei kukaan varasta.

Ei ne nyt ihan täydellisesti vastaa mun makua mutta kun ilmaseks saa niin ei voi valittaa :)

boyracer sanoi:
Kävelin just töihin käynnistämään testejä ja huomasin matkan varrella tien sivussa nurmikolla Policen aika uudennäköiset aurinkolasit. Olivat olleet siinä jo vissiin muutaman päivän kun olivat vähän rapaantuneet sateen jäljiltä. Pakko ne oli korjata talteen ettei kukaan varasta.

Ei ne nyt ihan täydellisesti vastaa mun makua mutta kun ilmaseks saa niin ei voi valittaa :)
Kohta joku kirjottaa "vitutus threadiin", että on lasit kadonneet ;)

Muutan viikon päästä Korsosta Tapiolaan, työmatka lyhenee 40 minuuttia. :D Jo nyt alkaa vetää hymyä korviin. :D

Enää ei tarvitse herätä rapun spurgun öiseen hiippailuun ja nerokkaisiin ovikellon soitteluihin aamuyöllä. Enää ei tarvitse kuunnella yläkerran työttömän luuserin dokaamista muiden työttömien luusereiden kanssa arki-iltaisin. Hyvästi spurgut ja vanhan viinan löyhkä aamubussissa! Hyvästi ikkunoiden väliin kuolleet kärpäset, hyvästi koko etelään osoittavat ikkunat ja saatanan kuuma asunto! Hyvästi korkeampi veroprosentti ja konkurssikypsä kaupunki!

Nyt on mun puolivuotta lusittu Suomen "puolustusvoimissa", ens viikolla ois kotiutus ja tänään katkesi puolen vuoden treeni tauko.. Miinusta tosin sen verran et naisetkin käyttää isompia painoja ku mä nykyisin, mut ei enää pitkään.

Tuli vanha koulukaveri vastaan työpaikan käytävällä. Ei olla pariin vuoteen nähty kasvoikkain. Tyyppi katsoi päästä varpaisiin ja paukautti: "äijä on ruvennu pistään piikkiä!" tms.

Lifetime natuna vielä tässä porskutellaan, että otin kyllä kohteliaisuutena!

:D

Sunnuntaina töissä ja 11 tuntinen päivä, no eihän tällä rikastumaan pääse... Rahan lisäks tietysti ihan hyvä bonus kun työaikana ehtii treenaamaan kädet :D

Nyt on lapaset turvoksissa, hyvä että ees kykenee kirjottamaan :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom