Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain esimieheltä syntymäpäivälahjan :eek: . Eikä oo mitään firman tarvikevarastosta!

Sain esimieheltä syntymäpäivälahjan :eek: . Eikä oo mitään firman tarvikevarastosta!

Ei meillä vaan...Mutta onnittelut kuitenkin syntymäpäivän kunniaks :kippis1:

Taa viesti tulee Latvian Jurmalasta> 35km hiekkarantaa, tosi lamminta ja olut halpaa!! Hajotkaa pakkaseen

Äsken laitoin viestin kaverille, jonka kanssa ollaan lähdössä perjantaina Ilosaareen töihin, että koskas lähdetään, sillä minä olen jo lähtövalmis. Kaveri sitten soitti vähän ajan päästä takaisin ja ihmetteli, että enhän minä vaan vielä ole lähdössä, sillä nythän on vasta torstai. Piti ihan tarkistaa tietokoneen kalenterista ennenkuin uskoin, mutta olin tosiaan jossain välissä seonnut laskuissani ja olin ihan vakuuttunut, että tänään on perjantai. Olin sovittanut kaikki treenini ja muutkin menoni sen mukaan ja herännyt tänään ajoissa pakkaamaan yms.

Hieman kyllä nauratti jälkikäteen itseänikin. Ja ei voi valittaa. Sain ihan tyhjästä yhden päivän lisää aikaa siivota kämppäni siltä varalta, että uusi kämppis päättäisi viikonlopun aikana muuttaa tänne, kun itse olen muualla. Lisäksi kerrankin olen todella hyvissä ajoin pakannut valmiiksi lähtöä varten.

Kesä. Loma. Loistava sää. Aamulenkin jälkeen kärtsäsin itseäni auringossa muutaman tunnin. Nyt lähdössä koirien kanssa lyhyelle lenkille ja uimaan. Täydellinen päivä :)

Oij perkele että räsähti hyvä fiilinki illaks.
-kaverin kanssa meripäiville
-toisen kaverin kanssa reiveihin
-maven tekniikka kunnossa suurinpiirtein
-lauantaina uusi puhelin, painikengät ja salivyö
-lukiokirjoista kolmasosa hankittu halvalla
-alkaa pääsemään jaloilleen edellisest suhteesta :)

Tänään vanhempieni luokse murun kanssa. Päästään taas vihdoinkin kalaan ja meinataan yölläkin kalastella :)
Ei malta odottaa!

Jatketaan listaa: kesälomaan ~5h ja Bulgariaan lähtö ~46h :)

hyvät lomat vaan teille :D mä revin iloni 3päivän vapaasta 9päivän putken jälkeen..:D

Joo, on se hyvä ottaa ainakin kolme päivää vapaat yhdeksän päivän ryppäämisen jälkeen :D :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom