Tänään 45min:ssa

Kaupunki
Vantaa
Tänään taitaa tulla se 30pv roinakuuri MTV3 45minuutissa.

"(30 Days) Ikääntymistä vastaan. Kolmekymppinen entinen urheilija haluaa päästä eroon vyötärölle kertyneistä liikakiloista ja aloittaa lääkärin ohjeistuksessa 30 päivän kuurin ikääntymistä vastaan. Apuna ovat myös omavalmentaja ja ravintoterapeutti. Onnistuuko miehen saavuttaa nuoruus uudelleen kuukaudessa ja miten tiukka kuuri vaikuttaa hänen avioliittoonsa ja uraansa? Tuotanto: Reveille."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä aika mielenkiintoinen ohjelma... :)
Paras on kyllä tuo lääkäri, joka totesi itsekin ottaneensa kasvuhorppaa joka päivä
8 vuoden ajan + testot :hyper: Mäkin haluun lääkäriksi :D
Sitten kun tuolla kaverilla olikin maksa-arvot yllättäen kohonneet ja hän tiedusteli asiaa lääkäriltä, tämä vaan totesi, etteivät nuo aineet vaikuta maksaan, eikä tuo voi johtua siitä :D Mutta kohtuullisia annoksia kaverille annetaan kyllä, jos kaikki siittiöt ovat kuolleet tuossa parissa viikossa, itse ainakin olisin olettanut että nuo eivät uskaltaisi kovin suuria määriä antaa. Toisaalta tulee mieleen, että onkohan koko juttu tehty vaan sitä varten, että ihmiset eivät käyttäisi horppaa ja maksa räjähtää & siittiöt delaa jos otat testoa :rolleyes:

Voi tsiisus mikä spede! Oli muuten personal trainer aika kovissa lihoissa.

Dbol sanoi:
Voi tsiisus mikä spede! Oli muuten personal trainer aika kovissa lihoissa.
Eiks se ollu se Pro Bodybuilder Bob Kikkerello tai jotain?

Edit: Bob Cicherillo taitaa olla oikea nimi. IFBB Pro vuodesta 2000.

Eniten mua hämäs tossa sen äijän vaimo. Heti kun mies halus laittaa itteesä kuntoon niin vaimo oli nalkuttamassa koko ajan vierellä..Muten aika kovia aineita ne sille pisti. Ihmiset ei nykyään jaksa treenata ja syödä oikeen niin sen takia täytyy kokeilla tommosia ihme konsteja..Huh-hu ja kuukaudessa tosiaan meinas päästä sixpack-kuntoon..

Elkku82 sanoi:
Eniten mua hämäs tossa sen äijän vaimo. Heti kun mies halus laittaa itteesä kuntoon niin vaimo oli nalkuttamassa koko ajan vierellä.
Mulla sama homma. Vähän mulla kiehui veri täällä sohvalla, kun muija avautui kaikesta. :curs: Women, can't live without them, can't kill them.

Ihan älytön. Kun maksa-arvot alkoivat mättää niin tuli seuraavat kommentit. "tuskin kasvuhormooni ja testosteroni mitään aiheuttavat, mutta lisäravinteet...voit viedä ne minne haluat mutta kehoon ne eivät kuulu"???
"lisäravinteita ei tutkita. Lisäravinteiden käyttö on uhkapeliä"?

Aivan käsittämättömiä lausuntoja. Ja Ciccerillo sanoi, että "kilpailen kehonrakennuksessa enkä käytä 41 tabletti päivässä(vitamiinit, mineraalit...), ongelmasi johtuu niistä"

Tää on aivan perseestä tää horkan puolustaminen ja lisäravinteiden mollaus.

Siinä taas vahvistetaan väärätietosten uskoa ja nyt ne ei ainakaan usko ettei lisäravinteet sisällä kiellettyjä aineita kun kerra TV:ssä sanottiin niin.. :itku:

arnold1987 sanoi:
Ihan älytön. Kun maksa-arvot alkoivat mättää niin tuli seuraavat kommentit. "tuskin kasvuhormooni ja testosteroni mitään aiheuttavat, mutta lisäravinteet...voit viedä ne minne haluat mutta kehoon ne eivät kuulu"???
"lisäravinteita ei tutkita. Lisäravinteiden käyttö on uhkapeliä"?

Aivan käsittämättömiä lausuntoja. Ja Ciccerillo sanoi, että "kilpailen kehonrakennuksessa enkä käytä 41 tabletti päivässä(vitamiinit, mineraalit...), ongelmasi johtuu niistä"

Ciccerillo on vaan korvannut lisäravinteet roideilla. :)

On maksa aika kovilla kun yhtäkkiä aletaan painamaan hivenaineita yms muuta skeidaa moninkertaisia määriä. Esim joku C-vitamiini on turvallinen, mutta osa vitamiineista ei ole vesiliukoisia. Se pillerimäärä oli jotain ihan käsittämätöntä. Sitten siihen päälle vielä ne pistokset.

Juu en minä sillä että mitä käyttävät. Kaikki ne yhtä jumissa on niiden kanssa, mutta e toi jauhaminen lisäravinteiden haitoista voi johtaa mihinkään hyvään. Kohta ihmisiä kuulustellaan heran käytöstä ja horree saa vetää ihan raudassa. :rock: :hyper:

Ymmärrän kyllä tuota vaimoa. Mahtaa syödä naista kun äijä töiden päälle treenaa muutaman tunnin päivässä samalla kun vaimo hoitaa lapset ja kodin. Varmaan olisi noilla pohjilla päässyt hyvään kuntoon pelkällä treenillä ja ruokavaliollakin, ja niinhän se pääsikin :) Kohtuullisen turha olisi ollut mainostaa kuinka roinalla kuka tahansa pääsee heti rantakuntoon.

Täten hyväksyn kyseisen dokumentin.

Hirveesti uutta toi ei kyllä opettanu, lähinnä alko rasittamaan sen miehen akka, äijähän oli ihan tossun alla. :D Muija ei kestäny ku mies kehittyy ja itte on sama sohvaperuna.

ukko ois varmaan vetäny kuukauden loppuun mutta vaimo ei antanu... oli liian mustasukkanen... ois ottana akan mukaan treenamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom