Tämänkö takia naiset tykkäävät veivata niitä koneita salilla...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Pari päivää sitten treeneissä myhäilin itsekseni, kun joku mummo selitti jollekkin kaverilleen kuinka mukavia noi lähentäjä ja loitontaja laitteet ovat. Toisin sanoen tein reisikoukistusta samalla, kun viereinen mummo tyydytti itseään. Jos oisin tienyt tän sillon olisin oksentanut.

suortti sanoi:
Pari päivää sitten treeneissä myhäilin itsekseni, kun joku mummo selitti jollekkin kaverilleen kuinka mukavia noi lähentäjä ja loitontaja laitteet ovat. Toisin sanoen tein reisikoukistusta samalla, kun viereinen mummo tyydytti itseään. Jos oisin tienyt tän sillon olisin oksentanut.

Nythän muuten selvisi myös miksi me urospuoliset immeiset oikeasti pidämme reisien lähentäjä- ja loitontajalaitteista keskimääräistä vähemmän. Nehän selvästikin ovat vaarassa syrjäyttää meidät naisten tyydyttäjinä. :wall:

Tosin tuo kyseisten mummojen reisitemppuilu ei varmaankaan kovinkaan monen vientiä haittaa. :urjo:

Nyt mä ymmärrän miksi meidänkin salilla on naisväkeä jotka viihtyy noissa laitteissa luvattoman pitkään.

Pitääkin mennä ja kysyä "Saitko j...siis voinko tehdä välissä?" :evil:

Timba79 sanoi:
Nyt mä ymmärrän miksi meidänkin salilla on naisväkeä jotka viihtyy noissa laitteissa luvattoman pitkään.

Pitääkin mennä ja kysyä "Saitko j...siis voinko tehdä välissä?" :evil:

:lol2:

Kyllähän ne tytöt kattelee sieltä laitteista aina muita ku ne tekee noita liikkeitä... :eek:

Raejuusto sanoi:
On siinä yksi miehinenkin kokemus:

"Minulta tulee..
..samanlaisilla fiiliksillä kuin eturauhashieronnassa, tehdessäni tosi pitkän sarjan reidenlähentäjälihasliikelaitteessa. Ensin tuntuu tosipitkään hirmu kiduttavan hyvältä ja lopulta räjäyttää ! On aina pikkuisen vaikea pitää pokkaa ja toisaalta taas sitten pukuhuoneen puolella riisuttava vaatteet niin jottei housuissa oleva siivo näy kaikille =)

Hakkaa huonon panon mennentullen ! Oli pikkuisen ihmetyksen paikkaa kun eka kerran sattui näin.

M37
"

Voi jumalauta! Eilen juuri joku äijä veivasi tuommoista konetta aika jännä ilme naamallaan, yritin kovasti katsoa muualle, mutta se näkyi pakostakin peilistä kun itse tein kulmasoutua istuen laitteessa. :urjo:

Back
Ylös Bottom