Tämän hetken PC-pelien Must Have -lista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Onko Silent hill 3 enemmän semmosta puzzle tyyppistä peliä , että siinä jää vähän väliä jumiin kun ei älyä jotain palapeliä vaan enemmän semmonen resident evil tyyppinen peli eli vähän enemmän toimintaa? onko tietokoneella mitään residen evil tyyppisiä pelejä?

Ok, kiitoksia vastauksista. Ajattelin hommata ensi hätiin Splinter Cell - Pandora's Tomorrow'n ja Rainbow Sixin + lisälevyn. Myös BF Vietnam ja Thief 3 kuulostavat molemmat aika hyviltä. Call Of Dutya on tullut hakattua samoilla silmillä tässä muutama päivä. Kohta mulla varmaan on paksulinssiset esat, rasvainen letti ja 10 cm liian lyhyet 501:t. :)

edit: jos Meksiko jätetään tällä kerralla välistä, niin mitäs hyviä nettikauppoja on, josta voi tilata edullisesti ja kätevästi pelejä, jos ei jaksa tapella Juarez-versioiden kanssa? Verkkokauppa.com:issa ainakin on, mutta mitäs muita hyviä?

Ite suosittelisin ennemmin Joint Operationssia kuin BF:Vietnamia.

eihän se nätein peli ole, mutta moninpeli on varsin loistava. Tiimityöskentely tärkeämpää kuin battlefieldissä ja muutenkin pelissä on hieman realistisempi ote (jos nyt realismia arvostaa)

Linkitys: http://www.jointopsthegame.com/

on pari yötä venynyt aika pitkään tuon pelin takia.

siitä max payne 3:sesta...tiltissä oli haastattelu max paynen toimitusjohtajalta tms. (onko se nyt petri järvilehto) niin se sano että sarjaan tulee ehdottomasti jatkoa....Kysynpäs tuossa samalla et miten tuo quote juttu toimii? :david:

Tomi sanoi:
jos Meksiko jätetään tällä kerralla välistä, niin mitäs hyviä nettikauppoja on, josta voi tilata edullisesti ja kätevästi pelejä, jos ei jaksa tapella Juarez-versioiden kanssa? Verkkokauppa.com:issa ainakin on, mutta mitäs muita hyviä?
Playerone.fi on suhteellisen hyvä. Jos visa löytyy, niin kannattaa katsella ulkolaisia pelikauppoja esimerkkinä play.com.

Juarez silti suositeltava keino hankkia useimmat kertakäyttöpelit :)

Tämä ilmestyy vasta lähitulevaisuudessa mutta on sitä odotettukkin.

Pirates

Pentuna tuli pelattua c64:sen kasettiversiota lukemattomia tunteja. Puolet ajasta meni kasettiasemassa olevan mystisen ruuvin kiertämiseen. Tässä jos missä oli sitä fiilistä :D

Human-Pro sanoi:
Bethesda softworksin Cthulhu mytologiaan perustuvaa peliä odottelen tällä hetkellä eniten.

http://www.callofcthulhu.com/

H. P. Lovecraft :rock:

O-ou, meinaa pissi tulla housuun jo noita sivuja katsoessa. Nuorempana pelasin tuota roolipelinä ja se oli niin hirvittävän kamalan ihana, että siitä asti oon toivonu, että se tulis myös PC-pelinä. Nyt sitte odotetaan kieli vyön alla. Tiiän kyllä etten varmaan uskalla pelata sitä ennenku mulla on turvallinen ja vahva mies kotona pelastamassa mut hirviöiden kynsistä jos paniikki iskee :D

Pitääkin kaivaa ne Lovecraftin kirjat uudelleen esille...

faidra sanoi:
O-ou, meinaa pissi tulla housuun jo noita sivuja katsoessa. Nuorempana pelasin tuota roolipelinä ja se oli niin hirvittävän kamalan ihana, että siitä asti oon toivonu, että se tulis myös PC-pelinä. Nyt sitte odotetaan kieli vyön alla. Tiiän kyllä etten varmaan uskalla pelata sitä ennenku mulla on turvallinen ja vahva mies kotona pelastamassa mut hirviöiden kynsistä jos paniikki iskee :D

Pitääkin kaivaa ne Lovecraftin kirjat uudelleen esille...

Pakko kai lukea toi Charles Dexter Wardin tapaus taas pitkästä aikaa. Roolipeliä tuli tosiaan 10~ vuotta sitten pelattua aika aktiivisesti. Hmm, vois pelinjohtajalle ehdotella että otettaisi Call Of Cthulhu mukaan ohjelmaan.

Edit: Emmä osaa kirjoittaa enää.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Farcry ja UT 2004 on ihan ehdottomia pelejä, hintansa väärtejä, mutta monenko mielestä yleensä pelit ovat niin hyviä että niistä suostuis maksamaan sen hinnan ku kaupas pyydetään? Itellä on tullu imuteltuu kaikki netist et ei sen puoleen oo mitään valittamist ku en oo niist mitää maksanukka. Kiinnostaa vaan tietää että pidättekö pelien hintoja sopivina vai liian kalliina, mielestäni suurinosa on liian kalliita.

NeoGeo sanoi:
Farcry ja UT 2004 on ihan ehdottomia pelejä, hintansa väärtejä, mutta monenko mielestä yleensä pelit ovat niin hyviä että niistä suostuis maksamaan sen hinnan ku kaupas pyydetään? Itellä on tullu imuteltuu kaikki netist et ei sen puoleen oo mitään valittamist ku en oo niist mitää maksanukka. Kiinnostaa vaan tietää että pidättekö pelien hintoja sopivina vai liian kalliina, mielestäni suurinosa on liian kalliita.

Ite tulee kans haettua kaikki netistä. Kyllä miä varmaan niitä pelejä ostelisin jos ei olisi näin helppoa imuttaa kaikkea. Jonkun moninpelin voisi tosin ostaakin. Niissä kun nuo cd-key-jutut ovat hieman vaikeampia.

Tulee aina naureskeltua, kun katsoo jotain vanhoja nintendopelejä, että kuka näistäkin on maksanut 400mk!? The boy and his Blob ja Break Dance ovat hyviä esimerkkejä:lol2:

Olen tässä jo tovin odotellut Half Life 2 ja Doom 3:sta

Jos sci-fi, Star Wars ja roolipelit kiinnostavat, suosittelen Knights of the Old Republic :ia. Tarina on erittäin hyvä ja pelattavaa riittää. Varoitus: peliin saattaa jäädä koukkuun - näin kävi itselleni, kun viime joulunpyhinä pelailin läpi.

Jos sci-fi, Star Wars ja roolipelit kiinnostavat, suosittelen Knights of the Old Republic :ia. Tarina on erittäin hyvä ja pelattavaa riittää. Varoitus: peliin saattaa jäädä koukkuun - näin kävi itselleni, kun viime joulunpyhinä pelailin läpi.

ja mä kun luulin että olin ainoo jolla jouluyöt meni KOTORin läpi pelaamiseen....

]{aitsu sanoi:
Mulla on isoimmat odotukset S.T.A.L.K.E.R. Shadoe of Chernobyl suhteen. Pelistä julkaistu video (http://media.pc.ign.com/media/480/480467/vids_1.html). Graffat ainakin videossa aivan mielettömän hienoja ja sopivan synkkä pelimaailma. Toivottavasti pelistä ei vaan tule liian arcademaista.

Jeh, stalkkeria tässä itekkin venailen mutta ainut huono juttu on että oma kone ei taida riittää tohon peliin enään :-/ pitäisi ostaa uusi tietsikka mutta kun ei ole rahaa. Myös doom3 voisi olla kiva, mitä nyt videoita ja kuvia katsellut niin hyvä se varmasti on

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom