Tämän hetken hittibiisi pakkotoistossa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by maxi
Täälläkin!!!:thumbs:

Tuossa joku viikko sitte latailin Rock In Rio tuplalevyn ja täytyy kyllä sanoo että kaikki biisit sairaan hyvii. Ei millään kyllästy vaikka kuinka kuuntelee. Ois kyllä hienoo nähdä meideni joskus livenä...

MC Hammer - U can't touch this :thumbs:

Hyvät joulut kaikille :joulu6:

Kotiteollisuuden uusin plätty on soinut ahkeraa.

Biiseistä parhaimpina "Minä olen" ja "Viittä vaille vainaa"

Rokrok

Impaled Nazarenen I am killer of the trolls tuli viime viiikonloppuna kuunneltua muutamaan otteeseen näin joulun kunniaksi.

Perkeleen tontut! rata-tata-rata-tata... :joulu1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Soilwork - Rejection Role

Originally posted by XTR
Kokonaisuutena Katatonian Viva Emptiness on ollut aika kovassa kuuntelussa viimeajat. Erittäin eheä kokonaisuus, jonka fiilikset välittyvät loistavasti läpi koko levyn. Jos jotain kappaleita haluaa nostaa esiin niin ehkä A premonition ja Will I arrive. Toisaalta levyn loppupuolella olevat Complicity ja Evidence ovat ihan yhtä hyviä.

Samma här, löysin tuon levyn uudestaan hetki sitten. Joskus keväällä tuli kanssa kuunneltua tuota paljon ja nyt taas. Aivan tappokamaa!

Originally posted by Tomi

ps. ja toi siis vielä ihan oikeesti :nolo:

Noh, eipä pysty oikein tuosta vittuilemaan, kun itselläni soi Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma :nolo:

Mun on pakko kantaa myös korteni kekoon: Collarbone - Gone.
Megasuuret siitokset sille pakkislaiselle joka pisti sen linkin tälle osiolle!!! En muista oliko nimenomaan sun pändi mutta ikuisen kannattajajoukon ko. laulu ja soitinyhtye täältä tampesterista sekä myös rapakon takaa saanut! FORZA COLLARBONE!!!! :D

Originally posted by HooEee
Helloween - Better Than Raw

ja siitä etenkin Push raita :thumbs:

:thumbs: :thumbs: :5:

YLIMEININKI!!!

Sole survivor ihan hjuva mutta push on äärimmäinen treenipiisi

PS.piti poistaa viesti kun oli kuulemma ensimmäisessä viestissä liikaa hymiöitä:D

Suositut

Back
Ylös Bottom