Tälläinen ohjelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomba
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
38
Kommentteja tästä ohjelmasta:

Päivä 1. Hauis, ojentaja
Scott penkki 2x10
Hauis taljassa 2x8
ehkä myös käsipainoilla hauikset
ranskalaiset ojentajat maaten z-tangolla 3x7
ojentajat taljassa 3x7

Päivä 2. Jalat ja vatsa
Kyykky 3x6
prässi 2x10
reisiojennus 2x10
pohkeet seisten 2x10
pohkeet istuen 2x10
vatsa lattialla 4x15-20

Lepo

Päivä 3. Rinta ja olkapäät
Penkki
Vino penkki käsipainoilla 3x6
Pystypunnerrus 3x10
vipunostot sivuille 2x10

Päivä 4. Selkä ja vatsa
mave 3x6
leuanveto 2xMAX
ylätalja 3x6
alatalja 3x6
vatsat lattialla 3x20

Lepo

Kierto alusta

Toimiiko? :confused:

mun mielestä näyttää tosi hyvältä!
Jos jotain muuttasin niin hauksille hausikääntö suoralla tangolla seistein tuon scottin tilalle, mutta sitähän voi ja jopa kannattaa vaihtaa välillä, niinkun kannattaa muitakin liikkeitä.

Minun mielestäni tämä ohjelma näyttää muuten ihan näppärältä, mutta treenipäivien järjestyksen suhteen sitä vaivaa aloitteleville voimailijoille tyypillinen "penkkihauispelle-syndrooma". Eli kierron alussa veivataan freshinä ja voimakkaana hauista ja ojentajaa. Ja yritetään seuraavana päivänä sitten kyykätä. Ja sitten lepopäivän jälkeen freshinä ja voimakkaana runkataan penkkiä. Ja yritetään seuraavana päivänä sitten vetää maasta. Ja sitten levätään, jotta jaksetaan taas veivata hauista.

Vaihtaisin päivät 1. ja 2. keskenään ja päivät 3. ja 4. keskenään.

Originally posted by Hannibal
Vaihtaisin päivät 1. ja 2. keskenään ja päivät 3. ja 4. keskenään.
Miksi mielestäsi on edullisempaa treenata kädet ennen selkäpäivää kuin toisinpäin?

Originally posted by Jortsu
Miksi mielestäsi on edullisempaa treenata kädet ennen selkäpäivää kuin toisinpäin?

Missä olen sellaista väittänyt?

aloitteleville voimailijoille tyypillinen "penkkihauispelle-syndrooma".

Pah.
Millälailla se on parempi että "freesinä" lepopäivän jälkeen veivataan kyykkyä, ja sitten "yritetään" treenata kädet?
Taitaa tää penkkihauispelle syndrooma olla sitä että jokaista aloittelijaa luullaan penkkihauispelleksi.
Sitäpaitsi, ei ole niin sanottua että lepopäivän jälkeinen treeni olisi yhtään parempi kuin peräkkäinen treeni.

Mun mielestä tuo jako toimii, mutta kannattaa tietysti kokeilla itse eri vaihtoehtoja.

Originally posted by metalman
Pah.
Millälailla se on parempi että "freesinä" lepopäivän jälkeen veivataan kyykkyä, ja sitten "yritetään" treenata kädet?
Taitaa tää penkkihauispelle syndrooma olla sitä että jokaista aloittelijaa luullaan penkkihauispelleksi.
Sitäpaitsi, ei ole niin sanottua että lepopäivän jälkeinen treeni olisi yhtään parempi kuin peräkkäinen treeni.

Tämän siitä saa, kun ei käytä hymiötä "penkkihauispelle"-sanan kanssa...:p

Minun mielestäni jalkatreeni on niin paljon käsitreeniä vaativampi ja kuluttavampi treeni, että jos treenaa ne perättäisinä päivinä, kannattaa treenata jalat lepopäivän jälkeen ja kädet vaikka sitten seuraavana päivänä.

Missä olen sellaista väittänyt?
Niinhän toi ohjelma käytännössä muuttuu jos toi sun sanoma muutos tehdään. Vai oliko siihen joku muu syy?

edit. aaahh joo.... enpä ollut huomannu että tossa ei ollutkaan lepopäiviä joka treenin jälkeen.

Originally posted by Sam225
Takareisille ei ole yhtään suoraa liikettä.
Koita laittaa vaikka koukistus maaten tuonne reisiojennusten jälkeen.
Joo, se unohtuikin laittaa tohon.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Originally posted by metalman
mun mielestä näyttää tosi hyvältä!
Jos jotain muuttasin niin hauksille hausikääntö suoralla tangolla seistein tuon scottin tilalle, mutta sitähän voi ja jopa kannattaa vaihtaa välillä, niinkun kannattaa muitakin liikkeitä.
Jotenkin mä saan paremman "tuntuman" hauikseen tossa scotissa. :rolleyes: Voishan sitä tietysti suoralla tangollakin välillä veivata. :)

Originally posted by Jortsu
Niinhän toi ohjelma käytännössä muuttuu jos toi sun sanoma muutos tehdään. Vai oliko siihen joku muu syy?

edit. aaahh joo.... enpä ollut huomannu että tossa ei ollutkaan lepopäiviä joka treenin jälkeen.
Siis onko tuo nyt muka "ylitreenaamista" kun ei ole noita lepopäiviä joka välissä?:confused:

Originally posted by Tomba
Siis onko tuo nyt muka "ylitreenaamista" kun ei ole noita lepopäiviä joka välissä?:confused:
Kokeile pari viikkoa; jos toimii hyvin ja palautuminen ei ole ongelma jatka samaan rataan. Jos ei toimi lisää väliin lepopäiviä. Itse en ikinä treenaa peräkkäisinä päivinä, mutta ei ole mitään syytä miksi raskas treeni + kevyempi treeni (esim. Jalat + kädet) ei toimisi peräkkäisinä päivinä. Kunhan et rupea tekemään jalkoja ja selkää tuolla tavalla.

Originally posted by Sam225
Takareisille ei ole yhtään suoraa liikettä.
Koita laittaa vaikka koukistus maaten tuonne reisiojennusten jälkeen.
Mitäs takareisiliikkeitä on. Vaikka tangon kanssa tehtäviä, kun koukistus ei mulle sovi sitten millään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom