Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
alkoi ns. kyllästyttämään naisten tunnemaailman kanssa sekoileminen :D Ei millään pahalla te ihanat olennot, olen vain tämmöinen renttu <3 Täällähän oli threadiakin joskus aikaisemmin samasta asiasta, nykyään kyse on paljon syvemmästä kuin pintapuolisesta pillun perässä juoksemisesta, ainakin mulla.
Hahah, joo meni niin sanotusti sukset ristiin Sargaajan ja Kharisman vision kanssa
Samoilla aaltopituuksilla värähdellään, opetan siksi että opetan myös itseäni. Jokaisella on oma tiensä kulkea "kotiin" mutta siinä prosessissa voi olla apuna sekä tukena. Itselleni se oli henkilökohtaisesti aika vitunmoista Via Dolorosaa, mutta en sen enempää näe pointtia järkeillä tässä asiassa, uskon että ymmärrämme toisiamme.
Ihmetyttää vain että miksi kerroit minulle että Tohtori on Jarno, koska tunnen Jarnon henkilökohtaisesti, mutta samalla heitit hauskan palapelin. Intuitioni sanoo että olet Jarno, jos olet ilmoita ihmeessä niin ollaan yhteydessä, on ollut kova ikävä.
Menipäs tredi jännäksi. :D