PC TÄNÄÄN: Seuraa Worms Armageddonin pro pelaajien playoff-matsi live-streaminä KLO 21!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j.nu
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Samoilla aaltopituuksilla värähdellään, opetan siksi että opetan myös itseäni. Jokaisella on oma tiensä kulkea "kotiin" mutta siinä prosessissa voi olla apuna sekä tukena. Itselleni se oli henkilökohtaisesti aika vitunmoista Via Dolorosaa, mutta en sen enempää näe pointtia järkeillä tässä asiassa, uskon että ymmärrämme toisiamme. :)

Ihmetyttää vain että miksi kerroit minulle että Tohtori on Jarno, koska tunnen Jarnon henkilökohtaisesti, mutta samalla heitit hauskan palapelin. Intuitioni sanoo että olet Jarno, jos olet ilmoita ihmeessä niin ollaan yhteydessä, on ollut kova ikävä. :)

Menipäs tredi jännäksi. :D

alkoi ns. kyllästyttämään naisten tunnemaailman kanssa sekoileminen :D Ei millään pahalla te ihanat olennot, olen vain tämmöinen renttu <3 Täällähän oli threadiakin joskus aikaisemmin samasta asiasta, nykyään kyse on paljon syvemmästä kuin pintapuolisesta pillun perässä juoksemisesta, ainakin mulla.

Hahah, joo meni niin sanotusti sukset ristiin Sargaajan ja Kharisman vision kanssa

Samoilla aaltopituuksilla värähdellään, opetan siksi että opetan myös itseäni. Jokaisella on oma tiensä kulkea "kotiin" mutta siinä prosessissa voi olla apuna sekä tukena. Itselleni se oli henkilökohtaisesti aika vitunmoista Via Dolorosaa, mutta en sen enempää näe pointtia järkeillä tässä asiassa, uskon että ymmärrämme toisiamme. :)

Ihmetyttää vain että miksi kerroit minulle että Tohtori on Jarno, koska tunnen Jarnon henkilökohtaisesti, mutta samalla heitit hauskan palapelin. Intuitioni sanoo että olet Jarno, jos olet ilmoita ihmeessä niin ollaan yhteydessä, on ollut kova ikävä. :)

Menipäs tredi jännäksi. :D

Olemme ketjun aloittajan kanssa samoilla linjoilla siitä, että offtopic saa jatkua. :D

En tunne kaveriasi, mutta uskon että jos olisin hän, myöntäisin asian tässä vaiheessa. :D

Mitä tuohon PUA-genren visioon tulee, niin sen erään kirjan ensimmäisiltä sivuilta jo paljastui ("Mystery-koodi"...ehehe), ettei sargaamisesta itsestään taida löytyä se "onnen avain". Mitä itse "puuhailen", niin hyvin antaumuksellisen intensiivistä on eteneminen, mutta... jeeees, ei ole sen enempää pointtia järkeillä nyt tässä asiassa.

Ja voin vakuuttaa, etten tiedä sinusta tai kaveristasi sen enempää, kuin mitä olette netissä esille tuoneet. Tämä on siis superluonnollista tietämistä :lol2:

Respectit superluonnollisille skilleillesi :D Jarno oli sen verran mysteerinen kaveri etten olisi yhtään ihmetellyt että olisi yrittänyt nussia aivojani tuolla palapelillä. :D

Mutta joo, mun puolesta voidaan pysyä on-topicissa jälleen. :P Ja kaikkea hyvää jäbälle. :) Niinkuin koko pakkiksen väelle tietysti <3 Näin edellispäivänä unen jostain todella tiukassa kunnossa olevasta bodarista joka koki tärkeäksi ottaa paitansa pois ja flexailla lihaksiaan ja ilmaista minulle hyvin miehisellä äänensävyllä että "OLEN AINA NIIN TIKISSÄ KUNNOSSA ETTÄ VOISIN NUSSIA RAHAA" Toimis motivaationa ainakin mulle :D

Enemmän striimiä on tulossa, tällä kertaa ei finaalista vaan enemmän yleisöystävällisemmästä maa-mätöstä jossa menoa ja meininkia riittää ja keksimme myös ratkaisun taktisista asioista puhumiseen ilman että vihu saa ylimääräistä tietoa, joten saatte kuvan kokonaispaketista. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom