syyslentsu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Paula
  • Aloitettu Aloitettu

Paula

Enemmänkin ulkopuolinen
Ikä
41
heip!
Tulin täältä hakemaan jonkilaista "henkistä" salireeniä kun nyt on flunssa iskenyt ja mieleala on maassa kun ei pääse salille!

Ja mikä pahinta.. päivät kuluu maaten ja lueskellen ja jossain vaiheessa on pakko alkaa kattoo leffaa ja yht`äkkiä huomaan olevani karkkipussi kädessä(mikä on tyhjä) ja suu täynnä karkkia..
aaaaaaaaapuaaaaaa... tunnen itseni possuksi!!!
No toivotaan nyt että itsekuri pitää mut kaidalla tiellä siihen asti että taas paranen ja olen taas hyvässä vedossa reenaamassa!!!

tässä taas vuodatuksia... kohta voin jo kirjoittaa kirjan, sen nimi olis: Paulan kootut vuodatukset!

Joo.. taitaa olla kuumetta enemmän kun tiedän :confused:

Voimia Paulalle! Kyllä se "aurinko" taas pian paistaa ja sitten hymyilyttää kun pääset oikein kunnolla treenaamaan. Nyt vaan lepäilet ja parantelet ittesi kuntoon!

Turha stressata itseensä, jos vähän herkkuja tulee syötyä...eikös se kuulu vähän niin kuin asiaan kun on kipeenä...hih ;)

BTW. eiköhän täällä itse kukin aina välillä vuodattele, joten ei se mdn! :D

Kohtalotoveri täällä ,kuumetta on ihan liikaa,kurkku irtoaa jo hengittämisen ajatuksestakin ja kummassakin korvassa tulehdus,samoin keuhkoputkessa:itku:
Olo on tosiaan kurja,vaan henkisellä puolella vieläkin hirveämpi, eikä asiaa ainakaan helpota juuri tuo mässyttäminen,mitä on sitten tullutkin harjoitettua:(
Paranemisia Paula,on meitä kurjia muitakin samassa venheessä,ja kun parannutaan niin:whip: eikös juu ;)

Muakin masentaa..

Kiva räkätauti päällä, haluis salille, mut ei voi mennä.. Tää viikko onki menny lepäillessä.. Tänään ei ollu enää onneks kuumetta..

Trust me Paula, I know what you´re feeling! :itku:

miulla olikin jo sairastelu threadia otsikolla "ihana aamu", 'mukava' huomata ettei ole ainut joka kärsii kamalista tunnontuskista kun ei pääse reenaamaan!!! kohta täynnä kaks viikkoa kokonaan ilman salia, ja kyllä tää vaikeeta tekee!:itku: mutta, koitetaan myö sitkeinä mimmeinä sairastaa urhoollisesti, mikä treeni-into onkaan päällä sitten kun puntille pääsee palajaman! :curs:

Noniin. Pitihän tämä arvata. Ensin teloin torstaina vasemman takareiden ja nyt sitten iski syyslentsu oikein muikeasti. Mieli tekisi kääriytyä sängyn pohjalle, mutta työt oottaa ja lauantaina kisat. Onneksi sentään koipi tuntuu paranevan nopeasti. Vielä eilen ei uskaltanut juuri hyppiä, kun tuntui turhan häijyltä.
Mutta eiköhän tästäkin jollain lailla selvitä.

Pitäkee lippu korkealla, kait nää syyslentsut joskus paranee.

Köhijöiden ja niistäjien kuoroon liittyy myös Gilly, viime perjantaista asti on tuntunut pientä arkuutta kurkussa, mutta su-iltana/maanantaina luulin jo päässeeni kuin koira veräjästä, ja paukkasin ma-iltana tyytyväisenä salillle -> eilispäivän aikana alkoi yskittää ja veti nenän tukkoon, ja nyt sitten krohistaan ja tuhistaan :curs: No toisaalta, se nyt olisi todnäk tapahtunut ilman tuota maanantain treeniäkin, joka sitäpaitsi meni todella hyvin! :thumbs:

Sitäpaitsi, pikkuflunssat eivät nyt meikäläistä masenna, sillä :offtopic: SAIN EILEN UUDEN TYÖPAIKAN!!! :) :) :)

Onnea Gilly työpaikan johdosta!:kippis1: Ja pikaista paranemista flunssasta! Täällä ei onneksi flunssa vaivaa, mutta muut "pikkukrempat" edelleenkin..

Reilu kaks viikkoo flunssaa takana ja vihdoin ja viimein pääsin eilen salille. :) Mä olenkin ollut tänään itse aurinko. :) Mulla oli niiiin hirvee olo (henkisesti) kun en päässyt salille nostelemaan punttei, mutta nyt elämää hymyilee jälleen !!! Toivottavasti nyt ei tarvitse piiiitkään aikaan sairastella. Ei ole varmasti mitään hirveämpää kun joutua istuskelemaan kotona ja katteleen tv:tä, vaik mieli tekis lähtee salille / lenkille.

Tsemppii kaikil sairastavil! Kyl se terve päivä sielt vie tulee..

Anteeksi kaikille, mutta on pakko avautua tämän ketjun puitteissa :curs: Kohta kaksi viikkoa yskää ja kakomista takana. Vi-tut-taa. Kaiken lisäks terkkari "lohdutteli", että tauti voi kestää viitisenkin viikkoa! :itku: Salille tekis jo mieli päästä - vaikka ees purkaan energioitaan, jotta sais illalla nukutuks. Antakaa nyt edes joku toivoa ja kertokaa ihmeparantumisistanne :(

joo...oli tosissaan se flunssa ja nyt on taas joku vi-tun tauti!

alkoi viikko sitten pelkkä kuume ja kesti neljä päivää, just kun luulin olevani parantunut ja ehdin käydä kaksi päivää salilla ja olo on entistä pahempi!!!!!
ei olisi varmaan pitänyt mennä... tää on yhtä tuskaa ja toi tieto että tää voi kestää viisikin viikkoa tappo mun loputkin unelmat päästä pian salille!!

mut kestetään tämä ja ehkä ollaan sitten paremmassa vedossa kuin koskaan kunhan parannutaan!!!:thumbs:

Originally posted by Paula
tää on yhtä tuskaa ja toi tieto että tää voi kestää viisikin viikkoa tappo mun loputkin unelmat päästä pian salille!!
Ei kun tsemppiä sinne ja voimia parantumiseen. Nyt on neljäs viikko meneillään siitä, kun tauti alkoi ja vihdosta viimein "valoa ikkunassa"! Eilen kävin lenkillä ja tänään pitäisi suunnata salillekin! Vielä saa vähän väliä rykiä limaa kurkusta, mutta yskä ei enää vaivaa, eikä nokka tuhise :thumbs: Elämä taitaa sittenkin voittaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom