Syysflunssa 2006

Tohon vitutus trediin tulikin jo kirjoitettua mutta katsotaan josko olisi muitakin kohtalotovereita ketkä on saaneet tämän ihanan viruksen itseensä.
Itse ollut nyt viikon aivan paskana, alkoi vitullisella kurkkukivulla, jatkui korkealla kuumeella, perinteisellä nokan valumisella ja aah kun kuume alkoi vähän laskemaan tuli kurkkukipu takaisin ja poskiontelon tulehdus. Jotta fiilis ei olisi ollut tarpeeksi vittumainen on poskiontelon tulehdus aiheuttanut sen että toinen korva on jo kolmatta päivää umpi lukossa -ei kuule sitten mitään.
Lekurilta tuli torstaina antibiootteja mutta noista tunnu mitään hyötyä olevan.
Kuumekkin taitaa olla taas nousussa.
Treenitaukoa tulee näillä näkymin ainakin 2 viikkoa mutta ei se vielä mitään mutta kun pitäisi työtkin hoitaa mutta hoida nyt tässä mitään puolikuurona/kuntoisena ja hyvä kun vessaan jaksaa ominjaloin.

Edit: Myös kaikki vinkit miten saa kotikonstein korvan auki otetaan ilolla vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keskiviikosta saakka kuumetta,järjetön nuha , yskää ja limaa ,no huomenna sentään pääsee töihin:D. Salille, joskus ens viikolla :curs:

Muutaman päivän ollu nyt vaihteeks flunssassa. Nokka vuotaa kuin seula ja olo on kuin hakatulla.. Kuumetta ei onneks oo nyt. Taitaa olla neljäs kerta tänävuonna kun oon flunssassa, joten hyvin menee.:wall: Aina kun tuntuu, että treenaukset alkaa kulkemaan niin tuun kipeeks. Mä lopetan kohta punttailun ja rupeen pelaamaan vaikka shakkia, niin ei haittaa nää sairastelut..

Reipas vko sitten yritti nostaa kuumetta.Lähettiin kaverin kans kurssille viime pe kuopioon.Perjantaina oli kuumetta ja eiku uima-altaaseen muutamaksi tunniksi(kuului kurssiin) ja sitten känni päälle:kippis1: .Ja lauantaina sama homma.Paitsi,että oltiin koko vitun päivä uima-altaassa.Sinne jäi kuume Puijonsarveen:D

Melkein viikon ollu kauhee kuume, yskä, nuha, kurkkukipu, päänsärky ja vielä oksennustauti. :eek: Nyt muut alkaa jo vähän hellittää, mutta helvetin moinen yskä jäi. :curs:

Tervetuloa kerhoon. Itelläni oli tossa pari viikkoa sit 4 viikon flunssaputki. Samanlaisia oireita ja poskiontelontulehdus. Sain antibiootit ja nyt olo on terve, pirullinen tauti. Paranemisia :thumbs:

Mua nyppii se, että vasta kuumeen nousu on joku mittari sille että on kipeänä. Kukakohan stanan nero senkin on keksinyt. En ole kertaakaan saanut saikkua flunssan takia jos ei ole kuumetta. Vaikka olo on yhtä paskan ilmankin. En edes muista koska mulla on viimeksi ollut kuumetta.
Pitäisi kai olla onnellinen siitä, mutta eilen alkoi jo syksyn toinen flunssa joten en ole. Mielummin potisin kotona kunnolla kuin olisin aivan vetelänä duunissa.

Mua nyppii se, että vasta kuumeen nousu on joku mittari sille että on kipeänä. Kukakohan stanan nero senkin on keksinyt. En ole kertaakaan saanut saikkua flunssan takia jos ei ole kuumetta. Vaikka olo on yhtä paskan ilmankin. En edes muista koska mulla on viimeksi ollut kuumetta.
Pitäisi kai olla onnellinen siitä, mutta eilen alkoi jo syksyn toinen flunssa joten en ole. Mielummin potisin kotona kunnolla kuin olisin aivan vetelänä duunissa.

Kyllähän se ainakin ruudun tuijotteluhommissa on sama onko kuumetta vai ei. Se räkäisyys, kurkkukipu, päänsärky ja yleinen voimattomuus ne työkunnon vie, mutta minkäs teet kun joku älypää on laittanut sairausrajan siihen kolmeseiskaan. Sama homma on päiväkodeissa. Kielletään viemästä lasta hoitoon jos on kuumetta, mutta muuten saa pärskiä ja vuotaa kuin seula.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom