Syvien vatsalihasten merkitys?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
teettekö lisäksi myös pitoja, nehän ottavat myös syviin vatsoihin. itse aikoinaan kokeilin mutta muutaman reenin jälkeen tuntui että selkä meni vain entistä huonompaan suuntaan :eek:. liekköhän normaalia?

edit
Mulla ainakin menee niin, että ennen jokaista liikettä puhallan ilmat pihalle ja jännitän reijän hurmostilaan.
:D:lol2:

siis supisteletteko pitkin reenejä sitä sesse reikää ja vatsaa sisään vai teettekö reenin päätteeksi ihan erikseen sarjoja syville vatsoille?

edit: moveholic jo vastasikin omalta osaltaan.

Mulla ainakin menee niin, että ennen jokaista liikettä puhallan ilmat pihalle ja jännitän reijän hurmostilaan. Silloin on fysion mukaan selkä tukevassa paketissa liikkeen ajan.

Siihen päälle sitten nuo lattialla makuulla jalat koukussa/seisten tehtävät erilliset sarjat.

Mulla tuli myös toissapäivän salireenin jälkeen selkään taas oireiluja, kun kokeilin jalkojen nostoja sillä lailla, että olen telineessä kyynärvarsien varassa. Ei tykännyt selkä yhtään, vaikka periaatteessahan selkä oli koko ajan tuettuna.

On niin helvetin yksilöllisiä juttuja, että mikä tuntuu ja mikä ei.

Edit ja minä emme sovi näköjään yhteen.

Tasapainon haastavat staattiset asennot toimivat vallan mainiosti keskivartalon paketin vahvistamiseen. Ihan perinteiset staattiset pidot ei enää itselle juurikaan haastetta anna. Jos on mahdollisuus käydä vaikkapa astanga-joogan alkeiskurssi, niin pääsee varmasti hyvään alkuun keskivartalon hallinnan suhteen. Täällä ainakin alkeita järjestetään viikonloppukursseina, että ei syö viikkoja elämästäsi. :)

On kyllä yllättävän haastavia, tai jos ne nyt on samanlaisia kuin bakasana. Ei ole ihan niin helppoja miltä näyttävät. Ja vaikka kuvittelin, että itsellä olisi ollut syvät vatsalihakset jonkinlaisessa kunnossa kun kerran niitä on treenattu. Tai sitten oon vaan kuvitellut.

Nyt pienen harjoittelun jälkeen bakasana pysyy jo sen kymmenisen sekuntia mut perkele, minuuttia lähdetään hakemaan. Sitten kun se onnistuu niin siitähän pääsee sit suoraan siirtymään käsillä seisontaan.

Ei mikään paskempi idea toi astanga-joogan viikonloppukurssi. Sitä varten pitäisi vähän etukäteen treenata kun eihän nyt alkeiskurssillekaan kehtaa ihan kädet taskussa sentään mennä :D

Nyt pienen harjoittelun jälkeen bakasana pysyy jo sen kymmenisen sekuntia mut perkele, minuuttia lähdetään hakemaan. Sitten kun se onnistuu niin siitähän pääsee sit suoraan siirtymään käsillä seisontaan.
Kumminkin treenannu puoltoista tuntia päivässä ja oot ihan mustelmilla muksahdeltuas turvalles. :lol2:
Itse asiassa noissa asanoissa on tarkotus aina pysyä esmes viiden syvän hengityksen ajan. Juu-u, kyllä niissä siis pitää pystyä hengittämäänkin. Mutta vaatii tosiaan aika kovan rutistuksen vatsaosastolta pysyä paketissa.

Kumminkin treenannu puoltoista tuntia päivässä ja oot ihan mustelmilla muksahdeltuas turvalles. :lol2:
Itse asiassa noissa asanoissa on tarkotus aina pysyä esmes viiden syvän hengityksen ajan. Juu-u, kyllä niissä siis pitää pystyä hengittämäänkin. Mutta vaatii tosiaan aika kovan rutistuksen vatsaosastolta pysyä paketissa.

Ei nyt sentään puoltatoista tuntia, puoli tuntia on lähempänä :rolleyes:
Itse asiassa perjantaista viisastuneena oon pitänyt jumppamattoa siinä edessä, kun oikeassa käsivarressa oli erittäin miehekkäät mustelmat, sillä otin aina sen avulla vastaan. Joo luin tosta hengittämisestä inttervebistä kun leikin neiti etsivää, mut välillä se unohtuu ja tyydyn vaan kiroilemaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom