System of a Down hajoamassa??

SYSTEM OF A DOWN guitarist Daron Malakian has told MTV.com that the band's headlining stint on this summer's Ozzfest will be the last time in a "a few years" that they be appearing onstage together under the SYSTEM banner.

"I'll always be a member of SYSTEM OF A DOWN," he said. "That will never change. There's no rule that says you have to make records constantly, like clockwork, to continue being who you are. We want to live our lives, [because being in a band] really consumes a big part of your life, and sometimes you just want to stop and slow down. We started being just these guys in a band, and the next thing you know, everyone's asking for autographs. It plays with your head."

Malakian said, after this summer's Ozzfest — which will kick off in Seattle on June 29 and wrap up August 13 in West Palm Beach, Florida — SYSTEM OF A DOWN will go on "hiatus."

"We're not breaking up," Malakian insisted. "If that was the case, we wouldn't be doing this Ozzfest, because we're a little nervous" about trying to fill Ozzy Osbourne's shoes. Ozzy will be headlining just 10 of this year's Ozzfest dates, with SYSTEM topping the bill on Ozzy's off days. "We're going to take a very long break after Ozzfest and do our own things," he added. "We've done SYSTEM for over 10 years, and I think it's healthy for us to get away from it for a while and come back to it later on. So, this is probably going to be ... well, it's not a farewell tour, but it's going to be a little while before we go out again."

Ei varmaankaan, mutta pitämässä pientä taukoa.
Jääköön kukaan kaipaamaan vaikka ensi kesän keikat olisivatkin viimeiset?

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=51791

Systemi on aikas hyvä bändi. Sanokoot muut mitä tahansa, mutta on omaperästä sekouilua niiten mussiikki. I like it:rock:

Jos bändi hajoo nii ei muuta ku R.I.P..

No voihan vittu. Eikä edes kerennyt käymään Suomessa vissiin ollenkaan. Tympeää.

"We're not breaking up,"

Ymmärtäähän tuon tauon ottamisen, kun ilmestyy kaksi albumia vuoden sisään ja ankaraa kiertuetta ennen, jälkeen ja vähän välissäkin. Kuvittelisi, että vielä Euroopan tulevat kiertämään kertaalleen Ozzfestin jälkeen kun ovat muutaman kuukauden tauon pitäneet.

Toivottavasti eivät hajoonnu. Musiikki parasta ja suomen vierailua olen odottanut.
Mutta kuten lewd jo totesi niin onhan tuo raskasta hommaa. Antaa poikien levätä ja tulla entistä kovempina takaisin.

System of a Down on mielestäni yks turhimmista bändeistä, musiikki on aivan päätöntä. En tod. jää kaipaamaan vaikka hajoiskin.

Tuli mieleen uudesta "lonely day" videosta että biisi on varmasti tehty uupumuksesta. Kylsää bussielämää jne.

Varmasti tarvii breikkiä jos tota tahtia tahkoaa. Tauon jälkeen uudella innolla.
System on aivan loistava bändi, soundia on mahdoton matkia, biiseissä kuuluu Armenialainen alkuperä eikä System juuri siksi kuulosta jenkkitusinaheavybändiltä.

On kyllä kova bändi kaikessa sekopäisyydessään. Olisi kyllä ollut kiva nähdä suomessa ennen tuota taukoa.. Jonku live keikan nähny kerran telkusta ja kyllä ne livenä vetää aika pirun kovaa. Toivotaan että sitten joskus eksyvät suomeenkin soittamaan.

Veikkaisin, että taustalla taitaa olla Malakianin halu tehdä soololevy. Sehän duunaa periaatteessa kaiken.

Oishan ton poppoon tehny mieli nähdä livenä.

Levyissä onkin näkynyt ja kuulunut se että Malakian on alkanut enemmän ja enemmän laulamaan itse jne. Soololevyä itsekin mietin, mutta toivottavasti ei Systemiä kuopata missään tapauksessa. Livenä on joskus nähtävä. 02 Taltioudun keikan olen katsonut dvd:ltä ja Bounce saa kyllä selvänkin sekoilemaan livenä :rock:

On kyllä niin mainio bändi, että toivottavasti ei hajoa. Tahti on kyllä ollut kova, joten en yhtään ihmettele jos menevät tauolle kun on tuota levyä pukannut aika tiiviiseen tahtiin.

Oi saakeli, tää uutinen menny multa ihan ohi! :eek:
Toivottavasti ei nyt sentää lopettamassa oo, ois kiva nähä bändi vielä joskus livenä. Mitä oon jostain keikka-arvosteluja lukenu ni taitaa olla yks tän hetken parhaista live-bändeistä..

Retsi_87 sanoi:
Oi saakeli, tää uutinen menny multa ihan ohi! :eek:
Toivottavasti ei nyt sentää lopettamassa oo, ois kiva nähä bändi vielä joskus livenä. Mitä oon jostain keikka-arvosteluja lukenu ni taitaa olla yks tän hetken parhaista live-bändeistä..

Mitä mä taas olen lukenut, niin surkea livebändi. Mutta joo, musasta pidän kovasti ja toivonkin bändin jatkavan.

TheSami sanoi:
Mistä moisen lukenut?

Kavereilta kuullut ja muilta foorumeilta lukenut. Netistähän löytää noita keikkoja helpostikin, muun muassa YouTubesta tai GoogleVideosta. Sitä en osaa sanoa millainen meininki noilla yleeensä on, mutta jätkät kuulemma laulaa käsittämättömän epävireisesti eikä soittokaan aika kulje. No ihmekös jos on kellon ympäri pilvessä.

Toivotaan ettei S.O.A.D. hajoa.

Loistava bändi, ei voi muuta sanoa. :hyper: Toivottavasti jatkoa piisaa tauon jälkeenkin, sillä kivahan toi olisi joskus livenäkin nähdä (sanoi palstat ja muut mitä tahansa bändin hyvyydestä livenä).

Evil Joe sanoi:
Kavereilta kuullut ja muilta foorumeilta lukenut. Netistähän löytää noita keikkoja helpostikin, muun muassa YouTubesta tai GoogleVideosta. Sitä en osaa sanoa millainen meininki noilla yleeensä on, mutta jätkät kuulemma laulaa käsittämättömän epävireisesti eikä soittokaan aika kulje. No ihmekös jos on kellon ympäri pilvessä.

Katoppa vaikka 10 keikkaa, tai edes 5, ennen ku lähet puhumaan tommosia.

t. "kaveri kerto, joka luki foorumilta"

Evil Joe sanoi:

Olisi kiva kuulla missä "kaverisi" ovat livenä nähneet. Noh, ei pidä arvostella mitään kuuleman perusteella.

Sama asia kuin jos joku sanoo jostain vuokraleffasta että se on paska. Sitten jo etukäteen vituttaa katsoa kun on ennakkoluuloja, monesti muiden haukkumat leffat on helmiä mun mielestä tai toisinpäin.

Arvostelusi on vähän heikolla pohjalla.

TheSami sanoi:
Olisi kiva kuulla missä "kaverisi" ovat livenä nähneet. Noh, ei pidä arvostella mitään kuuleman perusteella.

Sama asia kuin jos joku sanoo jostain vuokraleffasta että se on paska. Sitten jo etukäteen vituttaa katsoa kun on ennakkoluuloja, monesti muiden haukkumat leffat on helmiä mun mielestä tai toisinpäin.

Arvostelusi on vähän heikolla pohjalla.

No enpä muista väittäneeni että kukaan on livenä nähnyt, vaan että ihan noiden netistä löytyvien keikkavideoiden perusteella on arvioitu. Esimerkiksi <a href="http://muusikoiden.net">Muusikoiden.netissä</a> on bändistä 86-sivuinen keskustelu.

Ja nyt sä olet hakoteillä tuon vuokraleffavertauksesi kanssa. Leffan hyvyys tai huonous on aina mielipideasia, mutta jos laulaja ei pysy sävelessä tai soittajat tahdissa, siitä on mielipideasiat kaukana.

Back
Ylös Bottom